VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40084) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

stenli napsal 23. 6. 2009 v 21:34:
Vendys> Zdravím,kté ABS přední ozubené kroužky jsou nové a k zadním se nedostanu.Tam je náboj celek sisovaný s lořiskami do hromady.To se sundavá celí náboj z druhí strany ze vnitř,od nápravy.Astry nemaj středoví šroub Je to lisonaný,místo šroubu.

Roger
napsal 23. 6. 2009 v 21:23:
Gladius> Clovece, ze ty jsi z nalepky nestrhl tu prenaseci folii? :-)

Vendys
napsal 23. 6. 2009 v 21:01:
ondřej> Máme především bezva technickou poradnu. Fakt. Je fakt, že se blbě hledá, když je na ní odkaz sotva znatelně bíle v červeném, tak tady máš odkaz: http://www.opelastra.cz/forum/

ondřej napsal 23. 6. 2009 v 20:39:
má někdo zkušenost s motorem Isuzu??

ondřej napsal 23. 6. 2009 v 20:37:
zdravím poradí mi někdo proč mi na astře bliká na displeji F 12??Díky (ve vadách jsem to nenašel)

PetrF napsal 23. 6. 2009 v 19:48:
pet> to tam pusť rovnou z hadičky ne?

ondřej napsal 23. 6. 2009 v 19:45:
Rom@n> dobrý den ,potřebuju poradit je možnost??


Rom@n
napsal 23. 6. 2009 v 19:18:
Gladius> Podle fotek to nevypadá zase tak zle, to se dá vytáhnout, ale otázkou je, jestli se to vyplatí

Sleeper
napsal 23. 6. 2009 v 19:12:
samozřejmě zdravím všechny debatníky

Brouček
napsal 23. 6. 2009 v 19:11:
Sleeper> nazdárek:-))))
Broučková také pozdravuje:-))

Sleeper
napsal 23. 6. 2009 v 19:06:
Brouček> Zdravím tě pane,samozřejmě pozdrav i Broučkové

pet napsal 23. 6. 2009 v 18:55:
samozreje LET ma 304ccm v serii ;)

pet napsal 23. 6. 2009 v 18:54:
PetrF> Ja sem mimojine taky jeste zvetsil trosicku "trysky", 630ccm nyni :-D (serie LET ma 284ccm :-D )

PetrF napsal 23. 6. 2009 v 18:36:
Brouček> Že jo :-)

Kyslik
napsal 23. 6. 2009 v 16:55:
All> zdarec debatníci...

Kyslik
napsal 23. 6. 2009 v 16:52:
Gladius> A pokud 1.8 tak bych doporučil Z18XE (92 kW -montován od roku 2000). X18XE1 je starší s 85 kW, ale mrtvola odspod (alespoň pro mě :-( ) Škoda že tam už nemontovali nějakej osmiventil nebo X18XE jinak bych koupil ten. Pozor na vadně řj (vlastní zkušenost).

Gladius napsal 23. 6. 2009 v 16:46:
wombat> Cela strana ridice je hnuta dopredu (naraz na zadek). Dvere za ridicem ani neotevru, 5te zas nezavru. Celo je kdesi vevnitr. Jako oprava je možná, ale mám dojem že nemá význam. Šak se podívej http://gladius.rajce.idnes.cz/Vopl/

wombat
napsal 23. 6. 2009 v 16:41:
Gladius> Trošku ťukec a kvůli tomu teď hledáš jiný auto. Chápu :-) No jak píše Rom@an, dej si bacha, co je tam za motor. On ví o čem mluví - píše. Předpokládám, že zase scháníš kombála... Poraď se s Rom@nem, ten ho má a ví co a jak :-)

Gladius napsal 23. 6. 2009 v 16:38:
wombat> Nojo. Astra měla trošku ťukec no...

wombat
napsal 23. 6. 2009 v 16:36:
Gladius> Nazdar chlape, to je dost, že sis taky vzpomněl! :-)Takže ty teď po F-kový Astře půjdeš do Géčka?

Gladius napsal 23. 6. 2009 v 16:27:
wombat> Nojo jsem to já ztracenej kamaráde :o)

Dosti napsal 23. 6. 2009 v 16:22:
vsetkym> nevie niekto kde sa nachadza egr ventil v astre 1,4 16v dik

wombat
napsal 23. 6. 2009 v 16:16:
Byl bych přísahal, že nick Gladius je v Lidech uvedený, jdu se juknout a taky jo...

Brouček
napsal 23. 6. 2009 v 15:49:
Standa, PetrF> a že máte velké trysky:-))))))))))))))))))))

PetrF napsal 23. 6. 2009 v 14:55:
Standa> Hmm to je fakt, asi máme velký trysky :-)

Standa
napsal 23. 6. 2009 v 14:50:
PetrF> Rozhodne nechlasta tolik co mi :-D

PetrF napsal 23. 6. 2009 v 14:48:
Radik> V pohodě. Ale psali tam kůži - že by zase podvod? Ta cena asi z 14dní nespadne moc sama. No já bych si benzínový turbo v životě nekoupil, to musí chlastat jak blázen :-)

Radík napsal 23. 6. 2009 v 13:11:
PetrF > promin ze sem neodpovedel driv ale tak uver mi spocitala 4.500,- pri akontaci 35.000,- po dobu 4 let v cene je i pov. ruceni ale ta kuze me nechava docela v klidu jelikoz je to kozenka a ta pokavad se o ni nestaras tak jde rychle do haje jeslti ji koupim uvidim za 14 dni pockam jeslti spadne cena toho auta protoze rekni kdo by si vzal 2.0 turbo benzin vid?;-) A kdyz ji koupim tak vam ji predvedu na nejblizsim srazu co bude:-)

Gladius napsal 23. 6. 2009 v 12:29:
Rom@n> No jediný důvod bylo to ručení. Jinak samozřejmě 1.8 bude lepší :o)

Rom@n napsal 23. 6. 2009 v 12:14:
Gladius> Tato kategorie povinného ručení je myslím od 1325 - 1825ccm
Doporučuji motor 1.8 16V 92kw, nebo pokud chceš 1.6 16V tak jedině Z16XEL

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40084) / jako HTML.ZIP