VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 39989) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

Láďa napsal 22. 10. 2009 v 14:21:
Nerozebíral jste někdo klapku sání teplého a studeného vzduch u Kadetta na motoru C16NZ (talíř, ne žába)? Nevím jestli jde nějak slušně vyndat a utěsnit - nechci nic ulomit. Hrozně drnčí a STK mám už za týden. Sorry že to píšu sem, přidal jsem to i k jednomu dotazu do technické poradny ale už mě tlačí čas.

Zetor napsal 22. 10. 2009 v 14:00:
LubošX17DTL,Luboši, tak tu leštěnku někdy nafotím a pokud se podaří tak i pošlu:-)
Tak ta leštěnka mě stála 78000Kč a ktomu mi dali, sadu kol s zimním obutím a řetězy, ještě střešní nosič-nepouživaný.Prostě to byla náhoda a ještě mi to dali na úvěr.:-)Jsem rád že jste mě jako staříka vzali mezi sebe.Díky Jarda S.

Standa
napsal 22. 10. 2009 v 13:44:
Kychot> Proboha olejem neeee...
Tesneni pod hlavu se nicim NEMAZE, maximalne se muze mirne posypat grafitovym praskem.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 13:26:
oplik.jenik> OK, mažu pro hlavu a k Pohlovi. A ještě, někdo říká, že se má těsnění před nasazením namazat motorovým olejem a někdo, že nasucho. Tak jak?

oplik.jenik napsal 22. 10. 2009 v 12:58:
Kychot> těsnění hlav maj z boku výkus.. jeden, dva, tři podle toho po kolikáte je hlava rovnaná.. ale to se většinou bere v potaz na naftových motorech protože samy o sobě maj velkou kompresi a snížením by šla ještě nahoru a tim životnost dolu, ale benzínák to zvládne par desetinek dolu

oplik.jenik napsal 22. 10. 2009 v 12:56:
Kychot> pokud to slízne 0,1 až 0,2 neřeš jiné těsnění.. pak jedině u opla "zralý" by něco našel... jj Pohla jsem myslel

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 12:26:
oplik.jenik> Jo ještě ten Pohl řikal, že mi řekne o kolik mi to slíznul a já si pak mám koupit těsnění odpovídajíc tloušťky. Ale u AutoKelly mají jen: těsnění hlavy válců VICTOR REINZ, Objednací kód VR 61-28135-00, OEM kód: 5607425, 607449, Informace o produktu: tloušťka [mm]: 1,95, průměr [mm]: 79,3 kód motoru: X 14 NZ, 475,- Kč vč. DPH. A nic jinýho.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 12:12:
oplik.jenik > Tak jsem to obvolal, Vanep za to chce 1000,- Kč a trvá to do dvou dnů, Pohl 500,- do 24 hod.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 11:59:
oplik.jenik> Možná jsem blbej, ale když na dám na Seznamu hledat "rovnání hlav", tak mi vyjedou stovky odkazů do celé ČR (včetně psychiatrických ambulancí :-) a Prahu z toho neodfiltruju.

Tak to hledám přes "opravy motorů" a dám si Prahu a hledám, kde dělají hlavy, a to mi vyjedou dvě místa:

Opravy hlav E. Pohl, Ohrobecká 744, 142 00 Praha 4 - Libuš
http://opravy-hlav.epohl.cz/

Vanep
Na Líše 1284, 141 00 Praha 4 - Michle
http://www.vanep.cz/

Tak tam zkusim brnknout.

mikeš napsal 22. 10. 2009 v 11:36:
zdravím ve spolek

Sleeper
napsal 22. 10. 2009 v 11:15:
Zetor> vítej mezi námi

Sleeper
napsal 22. 10. 2009 v 11:13:
all> krásný den přeji všem-Zábřežsko hlásí zataženo bez deště 10 stupínků pana Celsia

oplik.jenik napsal 22. 10. 2009 v 11:08:
všem> pěkný poledne

oplik.jenik napsal 22. 10. 2009 v 11:06:
Kychot> prosim tě na seznamu vyhledej rovnání hlav.... na Praze 4 rovnaj bez skoušek tlaku za 500,- Pokud to fakt budeš chtít na jedničku zajeď do řevnic u prahy rovnání + tlakování a zabroušení sede + čištění že hlavu nepoznáš je kolem 3500

Crkyk
napsal 22. 10. 2009 v 10:59:
Luboš> Nazdar parde neboj pokud se zde nezjeví KÁDER tak se budem chovat slušně

Crkyk
napsal 22. 10. 2009 v 10:58:
All> čus brus kamarádi tak jak to jde já mám hotové obrysovky na andělkách již svítí bíle díky led programu a předělal jsem přední mhovky jo to se to melouchaří když mne mazlík stojí v práci na saloně.


Jinak zdravím nové členy klubu

Luboš X17DTL
napsal 22. 10. 2009 v 10:49:
Zetor> Nazdar Jardo, konečně ses ukázal:-)))
all>Zetor je můj kolega, chovejte se k němu slušně:-)))
Jinak ho pomalu zasvěcuju do tajů Oplíků, má eFko z Gliwic, takovou leštěnku po starém páprdovi, co s tím jezdil akorát do kostela a k doktorovi. Jarda je fajn kluk ( vlastně je trošku přezrálý), ale to jsme tu skoro všichni, co?
Tak Jardo, ať se ti u nás líbí. Nafoť tu tvou krasavici, pošli fotky náčelníkovi((roger(zav.)kadett.cz )) a on ti řekne, jak si přidat fotku k nicku.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 9:56:
vaurien> No je to o sbírání zkušeností. Když se na měření vyprdnu (což je asi nejjednodušší varianta), dám pětikilo za těsnění jako do loterie, a pak to buď poteče a já si řeknu no blbý, příště už takovou blbost dělat nebudu anebo to nepoteče a já si řeknu no dobrý a pojedu.

No takhle když se mi podaří aspoň trochu předem odhadnout, a pak to dopadne, jak jsem předpokládal, tak si řeknu, no jsem dobrej, že jsem to tak dobře změřil. No a když to dopadne naopak, tak jsem buď měřil blbě anebo když to poteče, tak si řeknu, no to je zajímavý, jak už taková nepatrná křivost teče, a když to bude křivý a nepoteče to, tak si řeknu, no tak to je fakt dobrý těsnění, že to dokáže tak vyrovnat.

Standa
napsal 22. 10. 2009 v 9:46:
Klikej JEN na Odeslat/Obnovit. Od toho to tlacitko je.
Zadny F5, nebo Refresh...

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 9:42:
all>> Sorry koukám, že se tu moje příspěvky objevují dvakrát, aniž bych je odeslal. Možná je to tím, že když dám v browseru znova načíst stránku, abych zjistil, co kdo dalšího napsal, tak se ten můj minulý příspěvek odešle zase znovu, aniž bych klikal na Odeslat. Stává se vám to taky?

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 9:39:
PetrF> No už jsem to snad psal. Viděl jsi ty válce na fotkách, ne? Všichni říkají, že ten motor je na odpis, a já jim věřím, že mají pravdu, jen si říkám, že je tu určitá pravděpodobnost, že by mohl ještě chvíli třeba na 50% pracovat. Nevím, kdo mi ji slízne za čtvrt hodiny, většinou to tam chtějí nechat do druhého dne, to znamená 4 cesty autobusem někam a zpátky, dva dny v tahu, dva tácy v tahu a výsledek takový, že je sotva 50% naděje, že to vůbec nastartuju ten motor stejně půjde za půl roku celý do šrotu. Pokud zjistím, že ta hlava je dost prohlá, tak se na to vybodnu rovnou.

vaurien napsal 22. 10. 2009 v 9:37:
Zetor> Rádi tě tu vidíme. Členové nějaké zvláštní povinnosti nemají. Jen občas choděj sem na debatu pokecat, poradit někomu s problémem a tak. No a jednou za čas uspořádáme sraz na kterém se všichni sejdeme :o)

vaurien napsal 22. 10. 2009 v 9:32:
Kychot> Jestli ten motor půjde za půl roku do šrotu, tak se na měření vykašli a prostě tam jen šoupni nový těsnění.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 9:16:
PetrF> No už jsem to snad psal. Viděl jsi ty válce na fotkách, ne? Všichni říkají, že ten motor je na odpis, a já jim věřím, že mají pravdu, jen si říkám, že je tu určitá pravděpodobnost, že by mohl ještě chvíli třeba na 50% pracovat. Nevím, kdo mi ji slízne za čtvrt hodiny, většinou to tam chtějí nechat do druhého dne, to znamená 4 cesty autobusem někam a zpátky, dva dny v tahu, dva tácy v tahu a výsledek takový, že je sotva 50% naděje, že to vůbec nastartuju ten motor stejně půjde za půl roku celý do šrotu. Pokud zjistím, že ta hlava je dost prohlá, tak se na to vybodnu rovnou.

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 9:08:
Zetor> No tak to gratuluji! Já mám Opla teprve 3 měsíce, a z toho jen ten první měsíc v pojízdném stavu. Ale po tom, co jsem s tím X14NZ zažil, bych dal tomu tvému X16SZR přednost. Já ho měl také po prvním majiteli, r.v. 99, ale ten tvůj musí vypadat, jako by vyjel včera z fabriky! Jestli s těma 39 tis. nekecal :-( Kolik jsi za něj dal?

Zetor napsal 22. 10. 2009 v 8:46:
Ještě jednou vas všechny zdravím.
Přesedlal jsem nedávno na Opel Astra X16SZR, rok 2000, do provozu 2001, po prvym majiteli. Najeto 39000Km.Ještě nevím co to obnáši. Je mi 55L. Tyto auta ještě neznám a nevím co od toho mohu očekávat.:-) A co obnáší byt členem. Tak ještě jednou vás všechny zdravím. Jaromír Svoboda :-)

PetrF napsal 22. 10. 2009 v 8:44:
Jinak všem dobré ránko.

PetrF napsal 22. 10. 2009 v 8:44:
Kychot> Ahojda, proč tu hlavu prostě nedáš slíznout? Nikdo takouvou přesnost stejně řešit nebude, prostě to upnou na mašinu a za čtvrt hodiny to je hotový a bude to fachat.

Zetor napsal 22. 10. 2009 v 8:39:
Ahoj, jsem tady u vás dobře? :-)Jarda

Kychot napsal 22. 10. 2009 v 8:27:
all> Ahoj kamarádi!

Neměl jsem dnes klidné spaní, celou noc mě strašila umělohmotná pravítka, kterými měřím prohnutí hlavy. Ráno mi to nedalo, vytáhnul jsem je ze šuplíku, položím jedno vedle druhého na okno, pevně stisknu na jednom konci a koukám – a na konci se mi to rochází o víc jak 1mm. Kdyby aspoň ten 1mm držel, dal by se třeba v závěru odečíst, ale ta pružnost té hmoty je tak vysoká, že není problém ho i na výšku sebemenším tlakem o ten 1mm prohnout sem-tam. No, možná, že když takových pravítek sesbírám hromadu a přeměřím s nimi tu hlavu, tak by se to pak třeba dalo nějak statisticky vyhodnotit a spočítat poměr pravděpodobnosti úspěchu a vyhozených prachů za těsnění. A podle výsledku se pak za ty 4 kila jít třeba opít. Takže se těším na další ráno!

No kromě toho studuji i tolerance klínových ocelí dle DIN 6880. A jak chodím po bytě, věnuji pojednou nebývalou pozornost všem dlouhým štíhlým předmětům, jako jsou vařečky, násady od smetáku atp.

Co třeba taková lesnická šupléra na měření stromů? Dle statistiky, když něco změřím 10000x, tak se mi pravděpodobná přesnost měření zvýší 100x. To zní nadějně, když tedy dokážu změřit průměr stromu s tolerancí na desítky mikronu, pak nějaká Oplí hlava nemůže být problém!

No, nápady se jen hrnou, tak se těšte, jak to dneska dopadne!

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 39989) / jako HTML.ZIP