|
Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 39985) / jako HTML.ZIP Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 |
aponchie | napsal 18. 1. 2009 v 17:28: |
Huraaaaa skla se odmlzuji!!!Motorek je spalenej takze se ta klapka akorat nastavila a uz to funguje ,jste zlati dekuju Vam moc:))ted by me jeste zajimalo proc ma Roman tak krasne cistej motor ve fotkach a jak to dela?:))))) |
Vendys![]() |
napsal 18. 1. 2009 v 15:24: |
All> Prosím Vás, ještě Vás chce pozdravit Petra, ted mi tu vynadala, že jsem ji nepodepsal, takže ji tady podepisuju. Vaše Petra. |
Vendys![]() |
napsal 18. 1. 2009 v 15:19: |
All> Zdravíme od Vendyse, už tady rozjezdil všechen sníh a není tu ani vločka, ještěže maj ty velký porce v Hýskově. Ted mi tady Venda ukazuje nějakou ohnivou lišku nebo co, brr to víno je ale silný. Tak čau lidi na srazu. PetrF |
oplik.jenik | napsal 18. 1. 2009 v 15:04: |
bekr> insp je roční prohlídka.... výmaz jde na ruzných diagnostickývh zařízeních |
Fero | napsal 18. 1. 2009 v 13:55: |
Rom@n> Je to schnilý těsně pod držákem ramene a začátek podlahy,měl jsem koberce venku i spodložkou dával jsem jiný z druhýho auta.Mělo by to vydržet. |
bekr | napsal 18. 1. 2009 v 12:02: |
ahoj vím nepatří to sem ale jak vymažu z displeje nápis insp dík v poradně jsem o tom nic nenašel jinak krásné ráno |
Rom@n![]() |
napsal 18. 1. 2009 v 11:07: |
Fero> Hlavně pozor, aby Ti nevypadlo rameno, to by jsi mohl hodně rychle dojezdit. Raději pořádně zkontrolij jak moc je to snihlé. Aponchie : přesně tak, vyndej kaslík a podívej se na tu kopuli jestli se otevírá při stisku vnitřní cirkulace vzduchu |
Fero | napsal 18. 1. 2009 v 10:27: |
Nazdárek tak nás ta zima nechce opustit už bych to potřeboval jelikož muj miláček má nějakou větrací podlahu a vyvařit ho můžu až bude teplo a budem moc jezdit na moto,jinak musí sloužit každý den. |
aponchie | napsal 18. 1. 2009 v 9:52: |
roman> Dobre ranko Romane jses poklad dikes za obrazek ted uz to pujde lepe hledat:)ja si to myslela,ze to bude tohle pac vlevo uz je jen topeni ..takze to mam otevrit a zkusit pustit vnitrni cirkulaci vzduchu v aute a poznam to podle nejakeho toceni?jdu to zatim sroubovat tak uvidime:)hezky den |
Rom@n![]() |
napsal 18. 1. 2009 v 8:44: |
Aponchie> Tady je fotka té klapky http://www.astra-g.cz/view.php?cisloclanku=2007030016 Mám za to, že se ta klapká dá otevřít manuálně, stačí ji odpojit od motorku a zaaretovat. Ale až se ke klapce dostaneš, tak nejdříve odzkoušej, že motorek opravdu nefunguje. |
aponchie | napsal 17. 1. 2009 v 10:41: |
pardon standa.. |
aponchie | napsal 17. 1. 2009 v 10:41: |
Dobre ranko,tak to nemuzu najit..kde to asi je je to zleva nebo zprava od pil.filtru?pac nalevo od nej je topeni,to nekdy nejake tahlo vypadava a netopi to tak to jen nahodime a jede to znova a nad tim tahlem je nejake dalsi zeby ono? Fero a pokud je varianta,ze ten motorek je spalenej da se to manualne nastavit aby to bralo jen vzduch z venku a nevymenovat to?dikes M |
Fero | napsal 17. 1. 2009 v 10:32: |
Nazdárek přrju pěknou sobotu a neděli,mráz polevuje,sních zesilnicmizí ,co si přát víc ??,jen žádnou bouračku.mějte se všici Franta |
Standa![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 22:39: |
Ano, ta zaklopka vypada jako pul hvezdarenske kopule a je ovladana motorkem/servem. Dost casto odchazi. |
aponchie | napsal 16. 1. 2009 v 20:06: |
tak super ,voda se prave vevnitr srazi hodne a mrzne hodne takze to bude asi ono.jen sem hledala,ze to muze bejt nejakej motorek servo ci co a to si neumim predstavit nove kupovat zase dalsi penize:(((taky byla parada,ze jsme dneska delali ten filtr a to jsme ho nejdriv hledali pod kapotou u skla a nakonec sme ho nasli prave tam u spolujezdce za tou skrinkou jenze!ten magor co nam to auto prodal ten filtr celou dobu nemenil a navic jak sme se k tomu dostali cela ta skatule v ktere se nachazi filtr byla rozmackana polepena nejakym lepidlem urvane ty drzacky proste hruza takze tam nekde je ta zaklopka tak ja to zkusim zitra no a dam vedet..ale me nejakej chlap ted tvrdil,ze ta zaklopka je na nejakej motorek a ten muze bejt spalenej:( |
Standa![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 19:31: |
V mistech kde menili pylovy filtr se nachazi klapka vnitrni cirkulace, ktera se rada zasekava. Je mozne ze zustala zavrena. |
Rom@n![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 19:21: |
Ještě se podívej jestli nemáš mokré koberečky, protože pokud se voda odpařuje, pak zůstává právě na sklech a tam mrzne. |
Rom@n![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 19:17: |
Aponchie> Ještě by mohl být problém s uzavřenou klapkou vnitřní cirkulace vzduchu. |
aponchie | napsal 16. 1. 2009 v 18:44: |
Prosim o radu ohledne zamlzovani skel v opel astra combi g caravan..uz jsem zoufala,omlouvam se,ze to nepatri sem,ale potrebuju rychle poradit pac s tim nemuzu jezdit je to fakt sila,myslela sem ,ze to bude pil.filtrem,ale je dnes meneny a porad se to mlzi,topeni jede na plno fouka topi vsecko v poradku a presto se to mlzi jak pernikova chaloupka tudle sem skrabala namrazu zevnitr auta!!co s tim jestli nekdo muzete poradit dejte vedet pls na mail nebo sem dikes.Marketa |
Crkyk![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 14:11: |
All> tak se zatím mějte kamarádi jedu si užívat delšího víkendu razím zítra ráno směr Pec pod Sněžkou musím si užít se synkem trochu té lyžovačky |
oplik.jenik | napsal 16. 1. 2009 v 8:56: |
crkyk> no mam celkem čest s atalem multidiag ver 8.2 stále aktualizovanej.. nic proti zařízení nemam, jen mi vadilo to jejich školení měl sem tu čest :-)...ale prej pokud chce do toho člověk šlápnout a hodi přímo školení k dané značčce aut s certifikací tak už to stojí zato |
Fero | napsal 16. 1. 2009 v 8:50: |
josefkim> To víš že se to počítá vždyť jsme stejnej kraj,jinak severočeši jsou až po Kadaň a Žatec jelikož hrajeme krajskou soutěž ve fotbale atam všude jsem jezdil autobusem. |
Crkyk![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 8:21: |
OJ> No já jsem také zaměstnanec jednoho autoservisu který čítá 10 lidí zaplat pánubohu je roboty dost Jinak co se týče Atalu tak nevím jaký stroj jsi viděl myslím si že jsi zažil 520 to byl první krok ačkoliv ji do dnes používám tedy občas na starší stroje jinak nové programy fungují skvěle a když si vezmeš že auktualizace stojí 10-ku ročně tak je to celkem v poho na rozdíl třeba od KTS kdeje aktualizace mnohem držší a navíc pokud to neuděláš zastavíse její funkce atal běží stále jen ti chybí nová auta. Samozřejmně hovořím o nepirátském Softwarepokud si staháš programy někde po netu tak to fachá jinak ale to ve firmě naší velikosti nejde |
oplik.jenik | napsal 16. 1. 2009 v 7:04: |
crkyk> No je jasný že krize je uměle vyvolaná a práce je dost teda pokud si děláš na sebe v případě zaměstnanců to akorát firmám nahrálo do not jak ušetřit :-) cokoliv jakakoliv kačka je oduvodněna je "krize".... jinak ATAL sem zažil jako ATAL a tam nic moc teda :-) prej si musíš dát pak ty certifikační na jednotlivá auta a to už bejvá zajímavější :-) |
oplik.jenik | napsal 16. 1. 2009 v 7:02: |
všem> ahoj... tak už trochu nemrzne |
Milda![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 6:22: |
.... dobré ránko přeji.. :-)) |
Gallo![]() |
napsal 16. 1. 2009 v 6:19: |
...dobré ránko;)) |
Crkyk![]() |
napsal 15. 1. 2009 v 22:05: |
josefkim> já mám pocit že ta krize je výmysl já nevím stále kam dřív skočit jsem uhoněnej jako čokl All včera jsem byl na školení na nové diagnostiky od atalu dělal to autobenex v Praze moc zajímavé pro lidi co se o to zajímají další bude 4 unora fakt super informace |
oplik.jenik | napsal 15. 1. 2009 v 20:37: |
josefkim> a u nás nikdo neví zatim zahraniční investoři vyčkavaj... to víš stavebnictví :-( |
michal | napsal 15. 1. 2009 v 17:57: |
roman> díky moc za info |
Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 39985) / jako HTML.ZIP |