VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40037) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

oplik.jenik napsal 19. 5. 2009 v 15:21:
všem> Dobré ránko

Rom@n napsal 19. 5. 2009 v 13:34:
all> Pěkné popoledne :-))))

Smarton
napsal 19. 5. 2009 v 13:32:
all> nazdárek lidi ! :-)

Crkyk
napsal 19. 5. 2009 v 7:20:
čus brus

Milda
napsal 19. 5. 2009 v 5:53:
Dobré ránko.. :-))

PetrF napsal 18. 5. 2009 v 22:05:
Bust1> No modrý auto se zlatejma kolama by se mi moc líbilo :-) kadetta jsem ale neměl, byl jsem tam jako divák, já nemám moc co vystavovat. A čím jsi tam byl Ty?

PetrF napsal 18. 5. 2009 v 22:03:
oplik.jenik> Díky za skvělou odpověď a logické odůvodnění. Jinak, jel jsem tam kroužkama jen na otočku a auto jsem radši nechal stát před výstavištěm na parkovišti :-) trošku mě mrzelo, že hodně aut tam je skutečně o hromadě kitu. Na druhou stranu byly tam i zajímavé kousky, bylo vidět, že ten tuning je fakt o penězích. Hodně muziky za málo peněz je fakt blbost. Jinak zajímavý zážitek :-) a jsem rád, že pro každého z nás je auto srdeční záležitost. :-)

BuSt1 napsal 18. 5. 2009 v 15:39:
PetrF> jo byl jsem tam nemel jsi nahodou modreho kadeta bez interieru ze zlatyma kolama?

yanni napsal 18. 5. 2009 v 11:33:
Standa> Děkuji za odpověď. Ano, toho jsem si vědom že tyhle 8V motory kdovíjaký výkon v těchto otáčkách nepodávají. Byla to čistě teoretická otázka, je mi jasný že při běžným provozu to asi žádný smysl nemá, leda možná při brždění a postupném podřazování z velkých rychlostí, aby motor pomáhal svým brzdným účinkem. Ten meziplyn jsem sice neuvedl, ale při tak obrovském rozdílu otáček to beru jako samozřejmost. V každém případě mě to utvrdilo v mojí domněnce, že i kdybych podřadil do takto vysokých otáček, auto to přežije.

Standa
napsal 18. 5. 2009 v 10:46:
yanni> No vzhledem k tomu, ze nad 5 tisic dochazi tomuhle motoru dech, jako i vetsine 8V motoru, tak si myslim ze to nema cenu podrazovat na 2 pri vytoceny trojce. Ale ze by to tomu motoru nejak skodilo, to si nemyslim. Spis jde o zpusob podrazeni.
I kdyz ma spojka synchrony, tak neni treba od veci pouzit podrazeni s "falesnym" meziplynem (nevymackava se nadvakrat spojka), aby motor nedostaval velky stosy a sel do tahu uz z vetsich otacek.
Ber to tak, ze omezovac je nekde na 6500otackach.

yanni napsal 18. 5. 2009 v 10:37:
Zdravím všechny kadeťáky, mám Opel Kadett 1.6i, myslíte si že může uškodit tomuhle autu podřazení na dvojku ve velkých rychlostech, tedy že po zařazení by ta dvojka točila např. nějakých 5000 ot/min? Jeden člověk mi tvrdí že je hovadina to byť jen zkusit, že se tim zničí motor, všechno kolem a kdesi cosi. Jen by mě zajímal váš názor :-)

oplik.jenik napsal 18. 5. 2009 v 9:53:
všem> hezké pondělní ránko :-)

oplik.jenik napsal 18. 5. 2009 v 9:53:
PetrF> máš na autě málo lamina a kitu... pokud si tam jel vekinou tak si asi i tunery pořádně dráždil že si jí začal vyvařovat /ta rez to odlehčuje a pak to jezdí líp že/ pokud Audinkou tak si je dráždil že máš dva větráky a ani jeden neni z tuning shopu :-) tak se endiv že se stebou nekamaráděj :-)

vrabi napsal 18. 5. 2009 v 8:15:
jarda> tvůj kolega má plyn klasický, kdežto tobě nabízeli tzv. vstřikovaný plyn, tam je cena řádově o těch 10 vyšší, záleží na přesném typu motoru a dílně, někde je dokážeš přesvědčit na jednodušší a levnější model a někde trvají na dražším ...

Rom@n napsal 18. 5. 2009 v 7:25:
all> Dobré ráno bando :-)

Comda
napsal 18. 5. 2009 v 7:13:
ahoj děcka ;-)

Milda
napsal 18. 5. 2009 v 5:58:
Dobré ránko.. :-))

Lukin napsal 17. 5. 2009 v 23:00:
Papez> Klidek jo :-D cos chtel po me vcera? ja nemohl..

PetrF napsal 17. 5. 2009 v 22:56:
Bust1> Se mnou tam nikdo nechtěl kamarádit :-)

PetrF napsal 17. 5. 2009 v 22:55:
Bust1> Byls na tom srazu?

BuSt1 napsal 17. 5. 2009 v 15:41:
vsem> Tak po vcerejsi noci muj kadett chytl nakej polamanej spoiler a tak dale proste sitek mno trosku to vzalo skarpu zasranej strerk

Papez napsal 17. 5. 2009 v 13:45:
Lukin> lukine zalezi snad i na tom jestli ma klimu ne:?:-D

Lukin napsal 17. 5. 2009 v 11:53:
Tom> Hoy, většinou toto neuvádějí ani v e-shopech, prostě vyplníš model auta, typ motoru, a podle toho jestli máš servo tak vybereš.

Tom napsal 17. 5. 2009 v 10:35:
Na opel Astra F Hatchback , 1,7D r.v 1993

Tom napsal 17. 5. 2009 v 10:34:
Dobre rano,mam dotaz,rupnul mi klinovy remen na dobijeni,nevite nekdo jeho presny rozmer ?? Diky

Fero napsal 17. 5. 2009 v 9:18:
Krásné nedělní ráno přeji všem

zbynda2008 napsal 16. 5. 2009 v 20:29:
honza> ja zbynda

jarda napsal 16. 5. 2009 v 19:58:
vrabi> ahojky ,cetl jsem tvuj prispevek k LPG ,mam opel astra 16. ventil, chtel jsem to take nechat predelat jako kolega ktery ma pouze 8. ventil a zjistil jsem ze bych platil za upravu o 10 000. kc vice proc?
jarda

Fero napsal 16. 5. 2009 v 14:46:
Omlouvám se přeji všem pěkné sobotní odpoledne u nás už slunečné.

Fero napsal 16. 5. 2009 v 14:45:
Kadettek je už konečně vyvařenej a pojízdnej,byla to hrůza,ještě lak a jíný přední okno a už to bude veselejší.

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40037) / jako HTML.ZIP