|
Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 40041) / jako HTML.ZIP Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 |
Radík | napsal 2. 6. 2009 v 17:55: |
Koubajz > jako penize moc neresim ale abic do toho nerval zbytecne penize vis:-) |
Radík | napsal 2. 6. 2009 v 17:52: |
all> dekuju vsem za info:-) |
Standa![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 16:59: |
To neni 1 4 10 5, ale 1 4 0 5 - Poskozeni EGR ventilu. |
Dosti | napsal 2. 6. 2009 v 16:57: |
oplik jenik> nevie niekto co znamena kod 1 4 10 5 dik velmi |
Luboš X17DTL![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 12:06: |
Gallo> Stav se, stav, ale spěchej. Od půl šesté nejsu doma. |
oplik.jenik | napsal 2. 6. 2009 v 11:10: |
pet> já jedu 1/4 míle 13minut |
pet | napsal 2. 6. 2009 v 10:48: |
Radik: AstraF s turbem (vykon odhaduju na +/- 250PS) a nejlepsi cas na 1/4 mily sem zajel zatim 13.73s. To jen pro predstavu.... Odlehcena Honda S2000 zajela 12.86s je pravda ze cilovy rychlosti sme meli stejny; takze bez samosvornyho diferaku a poradnejch gum clovek necha 1s pri rozjedu raz dva a motor muze mit PSu kolik chce). |
Barthez | napsal 2. 6. 2009 v 10:37: |
all> Cest a praci taky cest. Nemate nedko z kadettaku tesnici gumy na 3dvirko? vsechy 3 bych potreboval... Nejake nepopraskane.... Uz mam kadu OK a je ready na jizdu, tak uz resim jen drobnosti..... Skoda, ze ted neni nejakej srazek..... |
Milda![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 9:37: |
OJ, Radik> A co tak sedmidecovka, ta by šlapala.. :-))) http://auto.idnes.cz/ctyrdoby-motor-uz-nestaci-na-obzoru-je-petitakt-0-7-litru-130-koni-pvo-/automoto.asp?c=A090521_191505_automoto_vok |
oplik.jenik | napsal 2. 6. 2009 v 8:48: |
Radík> kup litra.... tam moc konkurence neni :-) |
oplik.jenik | napsal 2. 6. 2009 v 8:48: |
všem> Dobré ránko |
Gallo![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 8:40: |
all, Luboš Xatd...> Ahojky vespolek;)) Lube, dnes se asi stavím pro ten zbytek, co u tebe leží;)) |
Luboš X17DTL![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 8:32: |
Nazdáááár kamaráááádi, konečně se tu u nás ukazuje po několika deštivých dnech pěkně. Asi bude hic, Mařenko:-))) |
Comda![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 7:59: |
ahoj parťáci |
Koubajz | napsal 2. 6. 2009 v 7:19: |
Radik:> Jestli resis penize uz v tomhle stadiu,radsi se do niceho nepoustej,kup si pekny narazniky,dej tomu hezkej lak a jezdi se na rychly auta jen divat.Za upravu motoru na 250 koni das min. 100tisic a motor Ti vydrzi max 2 sezony |
Rom@n![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 6:36: |
all> Pěkné ráno :-))) Radík : za peníze které by jsi vrazil do motoru C20xe by jsi měl Hondu TypeR a tam by jsi měl těch 200koní už v serii. |
Milda![]() |
napsal 2. 6. 2009 v 6:20: |
Ahoooj.. :-)) |
Tondach![]() |
napsal 1. 6. 2009 v 23:53: |
Nazdááááááááár klucííííí,jak to jde???????? |
Radík | napsal 1. 6. 2009 v 22:27: |
Vendys> jj ja sem si toho vedem ja prave pemyslim jeslti to mam koupit na ty sprinty nebo se na to mam vykaslat a udelat tomu proste jen vzhled co bude levnejsi tod otazka:-) |
Vendys![]() |
napsal 1. 6. 2009 v 22:26: |
Radík> To víš, že šlo. Ale sám jsi to četl od Peta ne? A on ví o čem mluví. Počítej s investicí několika desítek tisíc. |
Radík | napsal 1. 6. 2009 v 22:16: |
ale slo by to ze 150 na 250 dostat ne??? |
Radík | napsal 1. 6. 2009 v 22:00: |
Honza > ja hlavne do toho motoru budu neco rvat ja to chci vytahnout aspon na 200 mozna i pres 200 jeslti to pujde:-) |
pet | napsal 1. 6. 2009 v 21:40: |
cus all, tak tak, kdo se chce poustet do sprintu ve tride <2000ccm, tak to je hoodne tezky. Aby to bylo konkurenceschopny, musi ten motor tocit aspon 8000RPM (spis 8500) a mit tak 250PS, coz je v podstate A-ckovej motor, co jezdi v rally. To u C20XE obnasi kompletni odlehceni rozvodu, nahrada hydrostelu za pevny, samozrejme H ojnice, komplet jiny sani atd. atd..... |
Honza | napsal 1. 6. 2009 v 21:26: |
oplik.jenik> Sedím u PC a píšu na debatu...teďkom třeba tobě..:-)))) |
oplik.jenik | napsal 1. 6. 2009 v 21:26: |
Radík> no mě bys ujel :-) já mam jen litrovku :-)))) |
oplik.jenik | napsal 1. 6. 2009 v 21:25: |
všem> čusec... co děláte...?? |
Honza | napsal 1. 6. 2009 v 21:17: |
Radík> jj...150 koní jo moooc pěknejch:-))) Ale na sprintech to budeš mít hodně těžké, protože Hondám a třeba i dobře udělanýmu Kadettu GSI Astřička moc konkurovat nemůže. Stejně přeji hodně úspěchu a nadšení.:-))) |
Radík | napsal 1. 6. 2009 v 21:04: |
Vendys> uvidime snad to bude dobry kdyz nakou koupim me tam laka tech 150 koni a jak je to lehounky to auto:-)Takze na sprintech mozna i neco vyhraju a kdybi sem tam chtel neco poladit tak se stavim u tebe jako odbornika:-) |
PetrF | napsal 1. 6. 2009 v 19:03: |
Bust1> Škoda, ale stejně nevyšlo počasí. |
BuSt1 | napsal 1. 6. 2009 v 16:16: |
PetrF> Cusekkamo sory moc se omlouvam ale daval jsem new zadni napravu a jeste jsem to vse musel zkopletovat ploce jsem to v nedeli vezl borcovy at mi to da na stk sory kamo ze jsem tam neprijel |
Dalsich 30 zprav | Predchozich 30 zprav | Všechny zprávy (celkem 40041) / jako HTML.ZIP |