VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40041) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

Radík napsal 2. 6. 2009 v 17:55:
Koubajz > jako penize moc neresim ale abic do toho nerval zbytecne penize vis:-)

Radík napsal 2. 6. 2009 v 17:52:
all> dekuju vsem za info:-)

Standa
napsal 2. 6. 2009 v 16:59:
To neni 1 4 10 5, ale 1 4 0 5 - Poskozeni EGR ventilu.

Dosti napsal 2. 6. 2009 v 16:57:
oplik jenik> nevie niekto co znamena kod 1 4 10 5 dik velmi

Luboš X17DTL
napsal 2. 6. 2009 v 12:06:
Gallo> Stav se, stav, ale spěchej. Od půl šesté nejsu doma.

oplik.jenik napsal 2. 6. 2009 v 11:10:
pet> já jedu 1/4 míle 13minut

pet napsal 2. 6. 2009 v 10:48:
Radik: AstraF s turbem (vykon odhaduju na +/- 250PS) a nejlepsi cas na 1/4 mily sem zajel zatim 13.73s. To jen pro predstavu.... Odlehcena Honda S2000 zajela 12.86s je pravda ze cilovy rychlosti sme meli stejny; takze bez samosvornyho diferaku a poradnejch gum clovek necha 1s pri rozjedu raz dva a motor muze mit PSu kolik chce).

Barthez napsal 2. 6. 2009 v 10:37:
all> Cest a praci taky cest. Nemate nedko z kadettaku tesnici gumy na 3dvirko? vsechy 3 bych potreboval... Nejake nepopraskane.... Uz mam kadu OK a je ready na jizdu, tak uz resim jen drobnosti..... Skoda, ze ted neni nejakej srazek.....

Milda
napsal 2. 6. 2009 v 9:37:
OJ, Radik> A co tak sedmidecovka, ta by šlapala.. :-)))

http://auto.idnes.cz/ctyrdoby-motor-uz-nestaci-na-obzoru-je-petitakt-0-7-litru-130-koni-pvo-/automoto.asp?c=A090521_191505_automoto_vok

oplik.jenik napsal 2. 6. 2009 v 8:48:
Radík> kup litra.... tam moc konkurence neni :-)

oplik.jenik napsal 2. 6. 2009 v 8:48:
všem> Dobré ránko

Gallo
napsal 2. 6. 2009 v 8:40:
all, Luboš Xatd...> Ahojky vespolek;))
Lube, dnes se asi stavím pro ten zbytek, co u tebe leží;))

Luboš X17DTL
napsal 2. 6. 2009 v 8:32:
Nazdáááár kamaráááádi, konečně se tu u nás ukazuje po několika deštivých dnech pěkně. Asi bude hic, Mařenko:-)))

Comda
napsal 2. 6. 2009 v 7:59:
ahoj parťáci

Koubajz napsal 2. 6. 2009 v 7:19:
Radik:> Jestli resis penize uz v tomhle stadiu,radsi se do niceho nepoustej,kup si pekny narazniky,dej tomu hezkej lak a jezdi se na rychly auta jen divat.Za upravu motoru na 250 koni das min. 100tisic a motor Ti vydrzi max 2 sezony

Rom@n
napsal 2. 6. 2009 v 6:36:
all> Pěkné ráno :-)))

Radík : za peníze které by jsi vrazil do motoru C20xe by jsi měl Hondu TypeR a tam by jsi měl těch 200koní už v serii.

Milda
napsal 2. 6. 2009 v 6:20:
Ahoooj.. :-))

Tondach
napsal 1. 6. 2009 v 23:53:
Nazdááááááááár klucííííí,jak to jde????????

Radík napsal 1. 6. 2009 v 22:27:
Vendys> jj ja sem si toho vedem ja prave pemyslim jeslti to mam koupit na ty sprinty nebo se na to mam vykaslat a udelat tomu proste jen vzhled co bude levnejsi tod otazka:-)

Vendys
napsal 1. 6. 2009 v 22:26:
Radík> To víš, že šlo. Ale sám jsi to četl od Peta ne? A on ví o čem mluví. Počítej s investicí několika desítek tisíc.

Radík napsal 1. 6. 2009 v 22:16:
ale slo by to ze 150 na 250 dostat ne???

Radík napsal 1. 6. 2009 v 22:00:
Honza > ja hlavne do toho motoru budu neco rvat ja to chci vytahnout aspon na 200 mozna i pres 200 jeslti to pujde:-)

pet napsal 1. 6. 2009 v 21:40:
cus all, tak tak, kdo se chce poustet do sprintu ve tride <2000ccm, tak to je hoodne tezky. Aby to bylo konkurenceschopny, musi ten motor tocit aspon 8000RPM (spis 8500) a mit tak 250PS, coz je v podstate A-ckovej motor, co jezdi v rally. To u C20XE obnasi kompletni odlehceni rozvodu, nahrada hydrostelu za pevny, samozrejme H ojnice, komplet jiny sani atd. atd.....

Honza napsal 1. 6. 2009 v 21:26:
oplik.jenik> Sedím u PC a píšu na debatu...teďkom třeba tobě..:-))))

oplik.jenik napsal 1. 6. 2009 v 21:26:
Radík> no mě bys ujel :-) já mam jen litrovku :-))))

oplik.jenik napsal 1. 6. 2009 v 21:25:
všem> čusec... co děláte...??

Honza napsal 1. 6. 2009 v 21:17:
Radík> jj...150 koní jo moooc pěknejch:-))) Ale na sprintech to budeš mít hodně těžké, protože Hondám a třeba i dobře udělanýmu Kadettu GSI Astřička moc konkurovat nemůže. Stejně přeji hodně úspěchu a nadšení.:-)))

Radík napsal 1. 6. 2009 v 21:04:
Vendys> uvidime snad to bude dobry kdyz nakou koupim me tam laka tech 150 koni a jak je to lehounky to auto:-)Takze na sprintech mozna i neco vyhraju a kdybi sem tam chtel neco poladit tak se stavim u tebe jako odbornika:-)

PetrF napsal 1. 6. 2009 v 19:03:
Bust1> Škoda, ale stejně nevyšlo počasí.

BuSt1 napsal 1. 6. 2009 v 16:16:
PetrF> Cusekkamo sory moc se omlouvam ale daval jsem new zadni napravu a jeste jsem to vse musel zkopletovat ploce jsem to v nedeli vezl borcovy at mi to da na stk sory kamo ze jsem tam neprijel

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40041) / jako HTML.ZIP