VOLNÁ DEBATA - OPEL ASTRA - Zde můžete jen tak volně debatovat. Pro technické dotazy použijte technickou poradnu.
Jméno:

E-mail:

Komu odpovídáte:

OPEL Astra

Váš příspěvek:
Opiš číslo 456:
Proč sem nepsat technické dotazy? Jsou tři důvody: 1.Zde je to něco jako chat, tj. dotaz a odpovědi se rychle ztratí směrem dolů. 2.Díky tomu, že zde nejsou strukturovány odpovědi, informační hodnota pro další návštěvníky a sledování odpovědí je mizivá. A za třetí, protože to většina přítomných ví, tak na technické dotazy tady nereaguje, tudíž se pravděpodobně nedočkáte odpovědi. Takže technické dotazy pište do TP!

Zobrazit pouze příspěvky s tímto textem:          

   
Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40049) / jako HTML.ZIP    Archiv do 29.1.05 (18914) 2MB Archiv 29.1.05-16.3.08 

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:19:
no aspoň něco :-)

Vendys
napsal 14. 3. 2010 v 21:19:
PetrF> Tak leda papírovej na dřevěným klacku z okna. :-)

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:17:
A kysnu s nářadím?

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:17:
vendys> Tak přihodíme větrník?

Vendys
napsal 14. 3. 2010 v 21:13:
PetrF> Zamítá se. To by přišel o tu skvělou trojku, na kterou se dá rozjet i jezdit po dálnici. :-)

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:12:
Vendys> Tak přehodíme převodovku ne?

Vendys
napsal 14. 3. 2010 v 21:10:
PetrF> Bych radši všem. Ať se kompenzuje ta délka dráhy. :-) Na třech stech metrech mi nandá i dobrá 1.8i :-)

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:08:
Vendys> Bych ten cement dal do kufru jen některým silným vozům :-) a na konec dráhy vyrovnat pneumatiky :-)

Vendys
napsal 14. 3. 2010 v 21:07:
PetrF> Asi předěláme podmínky na sprinty. Vzhledem ke krátké dráze se bude jezdit v plně obsazeném voze se čtyřma pytlema cementu v kufru. :-D

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 21:05:
Vendys> No, kdo to nezná, tak neví. Navíc má 1.6 vynikající spotřebu.

Vendys
napsal 14. 3. 2010 v 20:59:
Nevím co je špatného na šestnáctistovce. Z bodu A do bodu B doveze taky a s rozumnou spotřebou.

Didina napsal 14. 3. 2010 v 20:51:
Luboš X17DTL> o jeste aby ne:-) a az do krve!!!

Luboš X17DTL
napsal 14. 3. 2010 v 20:36:
Začíná boj o kohouta:-)))))))))))))))))))

Didina napsal 14. 3. 2010 v 20:21:
Tynka> :-D

Didina napsal 14. 3. 2010 v 20:21:
Tynka> vlastne hnusnou 1.6 takze asi nic ze??

Didina napsal 14. 3. 2010 v 20:20:
Tynka> tak kdyz tomu tak rozumis, potrebuju vyresit 1 problem a to tesneni pod hlavou. co s tim?? mam opel astra 1.6 1991.

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 16:27:
tynka> jéééé děkuju moc, hned jdu mrknout

tynka napsal 14. 3. 2010 v 16:24:
PetrF > mas to na mejlu...ja mam mejla krishem@seznam.cz ;-) a mam i icq 434148712 kdyby si chtel neco vedet ;-)

PetrF napsal 14. 3. 2010 v 15:15:
tynka> q.servis@tiscali.cz
díky za fotky

tynka napsal 14. 3. 2010 v 13:41:
Crkyk> co to melu ne 1.6 ale 1.8 :-D

tynka napsal 14. 3. 2010 v 13:35:
Crkyk> jo je jich vic ale vsechno nejsou 2.0 ....sou to i ty obicejny......myslim ze treba to sou i ty hnusny 1.6

tynka napsal 14. 3. 2010 v 13:33:
PetrF > káďa je vínovej a vínovej asi zůstane...pošli mi mejla a já pošlu foto kádi ;-)

Tomino
napsal 14. 3. 2010 v 12:54:
Marketa> TRW dělá kompletní kotoučové brzdy pro Opel do prvovýroby - destičky nejsou špatné. Léta jezdím všemi svými Opely na destičkách i kotoučích TRW a bez problémů :-)
Jinak příště - do technické poradny please !!!

Tomino
napsal 14. 3. 2010 v 12:51:
all> Pěkné nedělní odpoledne všem :-)

Mi-6 / Jirka napsal 14. 3. 2010 v 11:02:
cobra> ono je to někdy lepší :-)

cobra napsal 14. 3. 2010 v 10:59:
Mi-6 / Jirka> daně a pivní vzorky se navzájem vylučují ne dyť neuvidíš na čísla

Mi-6 / Jirka napsal 14. 3. 2010 v 10:56:
právě dělám daně a kontroluju vzorky pivka z novýho pivovárku

Mi-6 / Jirka napsal 14. 3. 2010 v 10:55:
cobra> nazdárek

cobra napsal 14. 3. 2010 v 10:49:
Mi-6 / Jirka> nazdaááár

Mi-6 / Jirka napsal 14. 3. 2010 v 10:49:
na astřičce už jsou nový rozvody , tak to snad zase chvilku vydrží

Dalsich 30 zprav Predchozich 30 zprav Všechny zprávy (celkem 40049) / jako HTML.ZIP