Kluci mam problem.
Autor: Stehno (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 13:13 Dneska jsem byl na technicke a neprosel jsem kvuli tomu ze mam v astre motor s jinym oznacenim mam tam X14SZ a mam tam mit C14NZ nevite co s tim mam delat. Re: Kluci mam problem.
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 13:58 1 vyměnit za správný motor
2 odvést auto na vrakoviště 3 udělaat technickou "přes známého" 4 pokusit se o vydání povolení od Opla Nic jiného ti podle mě nezbývá . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Gizmo_CZ (06.01.2009 13:59) Re: Kluci mam problem.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 14:48 Spíš mi řekni, jak jsi prošel na evidenční kontrole, když jsi to auto na sebe přihlašoval? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Kluci mam problem.
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 15:10 No podle toho jak evidenčka "proběhla" u mě v Prostějově bych se na tohle ani Vendys neptal
Já byl například před 3 měsíci na STK a borec se mě jen zeptal: "motor se neměnil"? Já: "NE" A tak se na něj ani nedíval! Je to prostě jen o "lidech". . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Re: Kluci mam problem.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 15:20 No, já jen že bych v tu chvíli jel na STK tam, kde evidenčku dělali, udělal tam pořádnej mazec a požadoval minimálně vrácení peněz za evidenční kontrolu, ne-li náhradu větší. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Kluci mam problem.
Autor: Stanc. (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 15:28 Z kterého roku výroby máš ASTRU a číslo motoru souhlasí?
Od data výroby 9/96 se dodávaly motory X14NZ ( nikoliv X14SZ ). Místo původních C14NZ, z důvodu plnění emisní normy EU2. Jde o ten samý typ motoru, pouze novější provedení.Nejlépe bude zajít k OPLU,jak píše GIZMO a zjistit zda nejde pouze o překlep v TP,případně zajít na DI.Tyto motory mají úplně stejné parametry novější již plní emise EU2 a max.točivý moment je o 200 ot/m. výše. Re: Kluci mam problem.
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 16:51 Vendys:
No, myslím, že by tě suše poslali do prdele - mohl sis to 5x mezitím vyměnit...prostě ve chvíli evidenčky tam byl C14NZ a dokaž že ne...víš jak ... Gizmo: Jo, takhle probíhají u nás evidenčky i STKčka - fakt j eto o technikovi... Stehno: Zkusil bych jinou zapadlejší stanici STK a technikovi tam strčit pod rukou nějakou němcovou a spol. ...ale tím s eti posune problém jen o dva roky Lepší cesta je zajet k Oplovi, tam dle rv. dostaneš papír, cos tam měl mít a pak požádáš o opravu chyby v TP...Nicméně, papír stojí kolem 2000,- a jestli to mezi tím navíc prošlo několika STK a evidencema, pošlou tě spíš do prdele, že sis to tam dal sám a říkej si co chceš... Sice to jde pak uhrát na čestný prohlášení a kdesi cosi, ale je to běh na dlouhou trať... Nejjednodušší je sehnat někde C14NZ a plácnout ho tam. Re: Kluci mam problem.
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 17:40 Tenhle problém jsem řešil s kadettem, vyhodili mě z evidenčky, protože jsem měl v autě c14nz a v papírech c16nz.... nakonec jsem tam dal co tam patří podle TP. Takže se mi tu válí c14nz po GO, kdyžtak mi napiš Soukromou zprávu ;-) ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: Kluci mam problem.
Autor: Stehno (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 18:38 Já jsem motor měnil dával jsem tam motor z opel corsa ale když jsem byl delat výnaz motoru tak se mě borec zeptal jestli je tam danej stejnen objem jakej tam byl dřív. Re: Kluci mam problem.
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 18:42 Stehno:
Nj a je to venku... Výmaz motoru znamená, že ti vymažou jen seriový číslo motoru a ne ten typ!!!!! A nejde o obsah, ale o dodržení typu motoru co máš v TP... Takže jestli jsi měnil C14NZ a dal sis tam místo něj X14SZ udělal jsi dle platné legislativy své auto nezpůsobilé pro jízdu po pozemních komunikacích! Re: Kluci mam problem.
Autor: Stehno (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 18:48 no dobře takže tam mám dát ten puvodní motor asi.A nešlo by udělat že bych ten motor jenom předělal.Že bych vzal ten obal z teho bývalého motoru a nasadil ho na tento i s tim číslem.No prostě bych ho vykuchal a střeva bych nechal co mam ted v tom motoru a z toho mynulého bych si jenom vzal ten obyl co je na něm vyražený C 14 NZ to by šlo možná taky . Re: Kluci mam problem.
Autor: jožin (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 18:55 No já jsem měl něco podobnýho s Daewem. Kupoval jsem ho od dcery kolegy z práce, vlastně i od manželky kolegy. Tak jsem na nic nekoukal. Evidenčka před převodem. Po roce STK - typ motoru neexistuje. Po dvouch letech - špatný číslo kastle. Loni - třetí číslo co maj kontrovat - SPZ a to už souhlasilo Re: Kluci mam problem.
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 20:10 Stehno pokud na to máš dílnu budeš si to dělat sám ( ten motor samozřejmě ) tak proč ne? Myslím si že bloky budou stejné a pokud auto je v skvělém stavu a vyplatí se ti to tak si můžeš udělat i generálku :-) . Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95 Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-) Re: Kluci mam problem.
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 21:35 Stehno:
A proč jsi ten motor měnil? Jinak takhle přeskládat motor není zase tak úplně easy, jak to vypadá:-)... Re: Kluci mam problem.
Autor: D.J. (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2009 21:38 A co nechat ten typ motoru lehce vyreznout (jsou způsoby jak tomu pomoct ),pak to lehce přebrousit a vyrazit tam C14NZ. Já mám to číslo už tak blbě čitelné, že technikovi stačí přečíst jen tu "18" a nad zbytkem už mávne rukou. Jenže u mě byl rozdíl v jediném písmenku, za C18NE tam mám daný C18NZ. A právě to poslední písmeno by nerozluštil ani za nic. No můžu já za to, že ten blok po 20 letech tak koroduje ? Re: Kluci mam problem.
Autor: Drahoš (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2009 06:35 DJ: tohle znám na svý záměně z c20ne na c20xe v astře f. zatim bez problémů. když jsem byl na stk ještě c20ne, tak mi napsal do papírů typ motoru CRONE a když jsem mu řekl že to bude asi c20ne tak mi ještě jako naznačil že c20ne v životě neviděl :-) jojo občas je to úsměvný Re: Kluci mam problem.
Autor: MartinTomáš (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2009 15:38 No pokud tam nemáš zapsaní číslo motoru a máš proveden evidenční výmaz tak s tím vyreznutím by to bylo nejideálnější nejže má to háček : na STK nejsou pitomci a pokud to bude nečitelné budeš asi potřebovat vyjádření Opel servisu o typu motoru! Podle něj ti pak na STK udělají kontrolu - aspoň tak to měl kamoš 1.7D & 1.7DTL Opel Astra Caravan F X17DTL r.v. 95 |