www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
1. Obecné :  Technická poradna   názory, rady, dotazy 
Zapínání čerpadla
Autor: Nien (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 04:15

Přeju dobré ránko.
Chtěl bych se zeptat kdy správně se má zapínat čerpadlo na palivo. Jestli by mělo při každém otočení klíčku trochu zapracovat, nebo jen někdy. (první poloha klíčku) Osobně mi právě se zapne jen když už otočím klíčkem že se zapne startér. (druhá poloha klíčku)
Druhá otázka. Myslíte si že mi odešela ta vecička co je za čerpadlem (pulzní měnič membrány, nebo tak nějak. yawning smiley)) když mi to neudrží tlak ani hodinu. Nebo je nekde volná hadice, ale to by mi smrděl benzín ne?

Dík za rady.
Kadett 20SEH

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Dutch (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 05:32

Pokud máš GSi, tak je to správně. Tam čerpadlo pumpuje až když startuješ. U ostatních o polohu klíčku dříve, tzn. při rozsvícení kontrolek.
ad2/Proč myslíš, že neudrží tlak ?

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Nien (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 06:51

Jo mám GSi.
Jde o to že když někde zastavím tak nádherně pak při startu chytne na brnknutí. Ale když někde stojím déle, tak musím třeba 2 sekundy točit než to chytne. Taky jsem si všiml že se to stává převážně když je fakt horko.
Jo a nekde jsem četl že při otočení klíčku a buď povytáhnutí nebo otočení čudlu na světla se zapne čerpadlo aniž bys musel startovat. jenže si nepamatuju která poloha toho čudlo toje. A auto mám teď v garáži. yawning smiley)


Re: Zapínání čerpadla
Autor: O.K. (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 10:16

No-ja mam astru F 1,6 16V (x16xel) a taky mi cerpadlo sepne az kdyz zacne tocit starter.
Kdyz jsem to zkousel na Astre 1,6 8V tak tam uz cerpadlo bezelo pri rozsvicenych kontrolkach.
Fakt je to u 16V jiny nez u 8V ???-jinak startuje bez problemu

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Dutch (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 10:43

jestli to u Tebe neni třeba svíčkama, ty rádi při horku zlobí. Mně to taky chytne hned když startuju krátce po jízdě, ale zase tak velký prodlevy nemam jak píšeš Ty - 2 sec., je to tak 0,5-1 sec. maximálně. Nemáš zaprasenej palivovej filtr ????

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Nien (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 10:52

Palivový filtr by to neměl být protože je tam tak max. dva roky starý. Osobně jsem ho měnil. Kámoše jsem se ptal a dělá mu to samé. Jak je horko tak startuje na dvakrát. yawning smiley( Svíčky jsem teď na jaře taky kupoval a dával jsem tam NGk. A zatím sníma na pohodu. Ono je to podle fakt stou dodávkou benzínu.
Co vlastně drží tlak v palivovém vedení. Je to čerpadlo nebo ta membrána co je za čerpadlem. Tu jsem tam dával už dávno a měl jsem o její fukčnosti dost velkou pochybnost. Bylo to rezavé jako .... no moc. Ale nové to stojí ještě víc. yawning smiley)

Re: Zapínání čerpadla
Autor: jirkaaa (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 19:45

Já sic nestartuju na 2x ale strašně dlouho mi to občas točí než chytne,ovšem všiml jsem si, že když kapku prošlápneš plyn tak naskočí.Mechanik povídal že to muže být malá dirka v pal.vedení a nasává to vzduch .BTW.V létě se to prej strašně blbě poznává a v zimě to zas prý nedělá sad smileyTAk já nevím

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2005 19:56

Pokud auto potrebuje pro start plyn, je chyba v krokovym motorku volnobehu.
Dirku v palivovym vedeni by jsi poznal a vzduch to pres nej dost dobre nasat nemuze vzhledem k tomu ze cela soustava je natlakovana (cerpadlo v nadrzi a redukcni ventil pro tlak paliva je az ve vstrikovaci hlave).

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 02.06.2005 01:27

Mě studeny motor chytne jak ty píšeš cca po 2 sekundách,teplý okamžitě.Čerpadlo pracuje už při rozsvícení kontrolek..(Kadett C14NZ )

Re: Zapínání čerpadla
Autor: Nien (IP zapsáno)
Datum: 02.06.2005 04:03

Pánové díval jsem se do knihy a je tam napsané jak správně startovat motor za studena a za tepla. U stříkaček pokud se nepletu je napsané že za studena bez plynu a za tepla s plynem. Což by odpovídalo podle mojich zkušeností. Ikdyž já to většinou dělám podle toho jak se motoru chce. Když se mu nechce bez plinu tak přidám.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
  ******   **     **  **    **  **    **  ********  
 **    **  **     **   **  **    **  **   **     ** 
 **        **     **    ****      ****    **     ** 
 **        **     **     **        **     **     ** 
 **         **   **      **        **     **     ** 
 **    **    ** **       **        **     **     ** 
  ******      ***        **        **     ********  
Powered by Phorum.