www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
1. Obecné :  Technická poradna   názory, rady, dotazy 
Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: OPLIK.JENIK (IP zapsáno)
Datum: 22.06.2005 06:26

Ahoj, muj KADETT byl asi tak před 5ti lety komplet vařenej, vypadá celkem dost slušně, ale letos jsem se rozhodl ho radikálně předělat. Ale k mému zjištění koroze pokročila tak daleko /sežrala i to "nedávno" dělané/ a to mi vzalo síly: komplet předek brejle a levej nosník+uchycení u sloupku, přední zákolí jako by ani nikdo nikdy nevařil, uchycení ramen /zevnitř uplně pryč/ podlaha.... zadní kapsy .... práhy+zadní podběhy, atd.. auto je pravidelně vystříkáváno a stejně začínám znova a trochu my to bere nadšení...............

Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: jeník (IP zapsáno)
Datum: 22.06.2005 13:46

nekdy je lepsi nevidet ;-) !! kadett mi zacina kvest na mistech kde bych to necekal.nebo. spis na mene reznoucich mistech!. predni okno. kolem zadnich okynek (3dv) treti dvere..neco jako feldy.., zamky atd. podvozek a prahy v poho!!

Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: Radim_17D (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 07:02

Taky už mám 5 let nové prahy - načnuté :-(

Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: skalka (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 12:18

Problé je ten,že ta nová plechařina je výlisek z černého plechu a né z hlubokotaženého který je kvalitní.A ať stříkáš dutiny nebo ne tak ti to prostě opět koroze sežere.Bohužel ta druhovýroba je prostě na ho*no.

Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: Kamil (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 17:20

poznámka na příspěvek Skalky.
O huťařině něco málo vím a k tomu patří i to, že každý plech do kastle se vyrábí z hlubokotažné oceli. Troufal bych si říct, že i neznačkové plechy. Rozdíl může být v německé oceli a třeba polské oceli. Hlavní příčina rezavění je permanentní elektrolýza, která probíhá v karoserii. Ať do ní vmontuješ plech německý nebo polský, podléhat rozkladu bude. Pouze s nepatrným časovým rozdílem. Svařením starého plechu s novým se rez okamžitě "vrhá" na nový plech. Zpomalit se částečně dá koroze nýtováním nebo šroubováním.




Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********   **     **  ********   ********  ******** 
 **     **   **   **   **     **  **           **    
 **     **    ** **    **     **  **           **    
 ********      ***     **     **  ******       **    
 **           ** **    **     **  **           **    
 **          **   **   **     **  **           **    
 **         **     **  ********   ********     **    
Powered by Phorum.