Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: OPLIK.JENIK (IP zapsáno)
Datum: 22.06.2005 06:26 Ahoj, muj KADETT byl asi tak před 5ti lety komplet vařenej, vypadá celkem dost slušně, ale letos jsem se rozhodl ho radikálně předělat. Ale k mému zjištění koroze pokročila tak daleko /sežrala i to "nedávno" dělané/ a to mi vzalo síly: komplet předek brejle a levej nosník+uchycení u sloupku, přední zákolí jako by ani nikdo nikdy nevařil, uchycení ramen /zevnitř uplně pryč/ podlaha.... zadní kapsy .... práhy+zadní podběhy, atd.. auto je pravidelně vystříkáváno a stejně začínám znova a trochu my to bere nadšení............... Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: jeník (IP zapsáno)
Datum: 22.06.2005 13:46 nekdy je lepsi nevidet ;-) !! kadett mi zacina kvest na mistech kde bych to necekal.nebo. spis na mene reznoucich mistech!. predni okno. kolem zadnich okynek (3dv) treti dvere..neco jako feldy.., zamky atd. podvozek a prahy v poho!! Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: Radim_17D (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 07:02 Taky už mám 5 let nové prahy - načnuté :-( Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: skalka (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 12:18 Problé je ten,že ta nová plechařina je výlisek z černého plechu a né z hlubokotaženého který je kvalitní.A ať stříkáš dutiny nebo ne tak ti to prostě opět koroze sežere.Bohužel ta druhovýroba je prostě na ho*no. Re: Začínám se loučit už nemam dost sil
Autor: Kamil (IP zapsáno)
Datum: 23.06.2005 17:20 poznámka na příspěvek Skalky. O huťařině něco málo vím a k tomu patří i to, že každý plech do kastle se vyrábí z hlubokotažné oceli. Troufal bych si říct, že i neznačkové plechy. Rozdíl může být v německé oceli a třeba polské oceli. Hlavní příčina rezavění je permanentní elektrolýza, která probíhá v karoserii. Ať do ní vmontuješ plech německý nebo polský, podléhat rozkladu bude. Pouze s nepatrným časovým rozdílem. Svařením starého plechu s novým se rez okamžitě "vrhá" na nový plech. Zpomalit se částečně dá koroze nýtováním nebo šroubováním. |