www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
1. Obecné :  Technická poradna   názory, rady, dotazy 
TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2005 20:08

můj přiběh jsem psal už i na téma CHCI KOUPIT 1.4 A JE TAM 1.6, ale myslím si že to stojí za otevření novýho fóra.
text:
Podobný problém mám i já, minulý týden jsem koupil astru ( za málo - 35 tis na elektronech 15´195 nízkoprofil - bomby, sport. tlumiče, výfuk, vloant, pedály, atestovaný fólie a dalši blbosti). No za ty peníze neber to, ale najel jsem s tím ani ne 400 Km a nechlo mě to v 11 večer v lese tuto neděli na opuštěný silnici kde nikde nikdo nejezdil a nikdo nemoh (nechtěl) pomoct. Domu jsem se dostal okolo 3 ráno díky 2 lidem kteří mě odtáhli a v půl 7 jsem stával do práce sad smiley - no prostě pech. Sehnal jsem si motor C 1.6 LZ i když v autě i v Tp je C 1.6 NZ. Bojím se to tam taky tam dát. Prej ty motory jsou úplně stejný až na hlavu a pár blbostí který můžu vzít z toho rozbitýho vylágrovanýho motoru. A to jsem ještě nebyl na evidenčce, proto mám teď dilema jestli mám teď na evidenčku s tímhle rozbitým motorem - samozřejmě odtahem a teprve až potom ho vyměnit. Spojil jsem se i s prodávajícím, ten se alespoň po telefonu jevil že mi ten shodný motor sežene, ale já vím jek to chodí a pak zavolá že ho nesehnal. Slyšel jsem že mu ho mohu podle nějakýho zákoníka vrátit, ale to auto se mi líbí, ale možná by to byl nejlepší způsob. Nevím co dál (vyměnit ho a pak na evidenčku? nebo teď? vrátit? - nevím jek to chodí, víte o tom něco? díky

(auto jezdilo hezky, než jsem vyjel, dolejval jsem vodu do ostřikovačů, a do chladiče, olej tam byl, ten jsem kontroloval. Najednou to začalo rachat - teplotu to ukazovalo 90 stupňů, ztácelo to výkon a pak i začalo chcípat. Protože to bylo v blbou dobu a na blbím místě a byl jsem už 10 Km od domova, řekl jsem si že se to pokusím dojet. Ccíplo to a už to nešlo natočit. Teplota stopla po zastavení stopla na 110 a voda. Po zastavení tam ještě voda byla i když ne tolik když jsem odjížděl z domova na ten výlet. kouřilo se z toho. Nechal jsem to vychladit a nešlo to natočit - mělo to i při startování divnej zvuk. Jiskru to házelo, řemen byl v pohodě a vačková hřídel se točila. Pak ten člověk co mě roztahoval to chytlo (výkon to mělo jako když to jede na 3 válce a v tom vylít olejovej filtr. Normálně se vyrval a vylít. Co si o tom myslíte?) DÍKY,DÍKY,DÍKY,DÍKY,DÍKY

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2005 21:43

No pokud je jinak v dobrém stavu,tak vyměn motor a jezdi...

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: fukin (IP zapsáno)
Datum: 12.07.2005 06:27

Některý vrakáče mají auta z Německa a k motoru ti doloží i servisní knížku.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: ell (IP zapsáno)
Datum: 12.07.2005 06:41

Podle mě by bylo nejlepší sehnat motor c16NZ, dle mých zkušeností sou jich plná vrakoviště a neni problém ho za rozumnou cenu sehnat.....

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 12.07.2005 16:49

Tady v inzerátech nabízí motor C16NZ kde kdo.
Doporučuji buď sehnat z Astra, nebo z Kadetta, ale u toho musíš napojit origo kabely , neměnit to i ze svazkem, protože to nemusí souhlasit.
Chtěl jsem měnit v kámošově Kadettu C14NZ za C14NZ ale z Astry a museli se napojit origo kabely z kadetta na motor a pak to chodí. U Tebe je postup úplně stejný nebo opačný.podle toho, který motor seženeš

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 12.07.2005 19:51

Díky, Napadlo mě jestli ten typ motoru nejde legálně na Dopravním inspektorátu přepsat a pokuj jo co to obnáší a kolik peněz. (třeba z C16NZ na C16LZ nebo rovnou 1.8 nebo 2.0 .

pár inzerátu se shodným typem motoru jsem obvolal, ale buď jsou drahý nebo maj o 30 tisíc Km míň než můj kterej takhle skončil. Napsal jsem tam inzerát tak uvidím. Kdybyste někdo měl C16Nz a prodáte ho že Vám překáží, nebo bych si ho klidně i sám vyndal z vraku ale max. do 2 tis. Kč a klidně i očesaný, ale pokud nemá nad 150 tis. nalítáno. Děkuji všem a kdyby někoho něco napadlo co můžu tak to UVÍTÁM a určitě zvážím.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: ell (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 05:26

Jenom pro informaci, moje C16nz ma momentálne najeto 285000 km,a krasně si přede že ho ani není slyšet a beží opravdu skoro jak novej...takže to asi kilometrama nebylo, spíš něko zanedbal udržbu.......

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: David (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 06:17

Tak mě včera po cestě domů napadlo, jestli se Ti nedostala voda (velké množství do olejové vany a vlivem vysokého tlaku od vysoké hladiny v olejové vaně prostě vystřelil filtr. To vypadá, že praskla hlava, ale dost brutálně.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 14:57

Davide, čoveče asi máš pravdu, to by vysvětlovalo ztrátu výkonu, menší kompresi, divný zvuk při startování, zasr...j motor od nějaké emulze (ani ne voda ani ne olej prostě sajrajt),ztrácení vody i když z něj nic nekape a ten vyraženej olejovej filtr - asi jak to tlačilo směs do motorovýho prostoru. Zavolám prodejci kterej mi slíbil že sežene motor shodnýho typu a rozebereme to a uvidíme. Pak napíšu, ale moc Díky

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: Zdeněk (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 19:37

Tome, držím palce, ať pochodíš.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 20:14

Díky kluci, vážně Díky

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: IJK (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 21:14

Měl jsem C16NZ se 180tis. km na tachu (takže míň určitě najeto neměl) a spotřeba oleje asi 0.3l/15tis km, jel jako z praku. Tyhle motory při slušném zacházení vydrží spolehlivě 300tis, jen měnit pravidelně kvalitní olej, filtry, svíčky, mít dost vody..

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 14.07.2005 04:46

Ok, díky takže za 2 tisíce Kč za očesaný motror (bež elektriky, čidel, startéru, ....) C16 Nz s 170 tis. najety je dobrá cena? - můžu ho mít. Děky

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: Zdeněk (IP zapsáno)
Datum: 14.07.2005 07:18

tome, nevím jak ty, ale pro mě by to byla zkrytá vada a zkusil bych uhádat nejaký prašule na ten jiný motor.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: jeník.kadett 1.6DA (IP zapsáno)
Datum: 14.07.2005 15:32

ANO!! tohle bych ja urcite nejak s prodavajicim resil!!!! .. na motor (skryte vady --tedy tak skryte ze jsi o nich nevedel JEN ty!) mas mit ''zaruku'' na pul roku!.. nebud trubka a jednej ;-)

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 14.07.2005 17:46

Už jsem s ním mluvil a byly 2 návrhy a to buď že mu to přivezu a nechá si to nebo že sežene motor shodnýho typu a s tímto souhlasil. Pak volal že ho sehnal a že ho zítra koupí a přiveze v neděli. Prej to bude očesaný motor vyndanej z astry (bez čidel, vstřikavače, elektriky, ...) a to za 2 tis., tak doufám že bude ten motor v pořádku. Doufám že své slovo dodrží a tím bych příští týden užj ezdil. Zatím se do něj hrabat nebudu počkám až přijede a pak ho rozeberu a napíšu co s ním je. Jinak Vám všem moc děkuji za rady slibuju že napíšu to nejlepší - co se sním opravdu stalo a to i s fotkama

Výměna motoru
Autor: Trunda (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2005 18:07

Cau,chtel sem se zeptat, nemáte nekdo zkušenost s vyměnou motoru u Kadetta 1,3i za motor z GSI 2,0 16V ?


Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: tomáš (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2005 18:33

Ahoj, někde jsem to tu už četl tady na fóru a to chtěl jen z 1,4i na 1.6i . Zkus to vyhledat, ale myslím že si to romyslíš. Taky by se mi to líbilo to mít v autě, ale tohle už nezamaskuješ. 2.0 GSI 16V 4 bod je na první pohled dost odlišný od jednobodový 8V 1.3i . Musel bys vyměnit i počítač, elektriku, brzdy (teda pokud by ses nechtěl zabít na 1.3 brzdách), a spousty dalších věcí. Zkus to vyhledat.

Re: TOTÁLNĚ VYLÁGROVANÝ MOTOR
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2005 20:22

To Trunda : Do prdele ja uz vazne premyslim, jestli jsem u debilu, nebo kde, na vrchu stranky je CERVENEJ TEXT :

"Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo."


Kdybys nebyl linej a pouzil vyhledavani, dozvedel by ses o tyhle problematice spoutu veci. Kvuli takovejm jako ses Ty, jsem tady v poradne napsal i clanek o vymene motoru...



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **     **  **        **     **  **     ** 
 **     **  ***   ***  **        ***   ***  ***   *** 
 **     **  **** ****  **        **** ****  **** **** 
 **     **  ** *** **  **        ** *** **  ** *** ** 
 **     **  **     **  **        **     **  **     ** 
 **     **  **     **  **        **     **  **     ** 
  *******   **     **  ********  **     **  **     ** 
Powered by Phorum.