www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
1. Obecné :  Technická poradna   názory, rady, dotazy 
Kouřivost
Autor: Petr 1 (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 07:59

Mám Opel Astru 1,7 DT rv.96 najeto 169 tis a když se rozjíždím na malé stupně 1,2,3 tak mi kouří až z toho ty za mnou lituju. Při 5 to nedělá. Motor na volnoběh a při stání na místě přidání plynu taky nekouří jinak jede slušně nebejt toho kouře.

Re: Kouřivost
Autor: fargelet (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 11:35

Mam taky isty problem. Mam vectru 1,7TD r.v. 1995. Ja som ubral trocha paliva na cerpadle asi 1/4 otacky. Ked sa zohreje tak uz nedymi. Ale nie je to asi idealne riesenie.

Re: Kouřivost
Autor: Petr 1 (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 12:04

Popiš mi, jak mám ubrat palivo na čerpadle.

Re: Kouřivost
Autor: IJK (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 12:18

Já mám najeto určitě víc a kouří minimálně. Ne že by nekouřila vůbec, když má člověk těžší nohu, tak se tam ten obláček objeví ale na litování aut za mnou to určitě není.
Naopak, už jsem si říkal, když se mi někdo hodně lepí na prdel, že bych ho celkem rád vokouřil (tedy ne rychlostí, to v kombíku s 50kW asi nejde) ale tím čmoudem... ale pedál sešláplý k podlaze na dostatečně odpudivý kouř zjevně nestačí :-(.
Předpokládám problém v seřízení čerpadla... Občas se někdo před prodejem snaží ty motory přichlastat, aby se zdály živější... nějaký Diesel servis by to měl být schopný seřídit v podstatě na počkání.

Re: Kouřivost
Autor: fargelet (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 13:02

Ja mam sice Vectru ale ten motor bude podobny. Cerpadlo je za blokom motora. Je to taka cierna hrča. Do tej hrči ide plynove lanko. Na cerpadle na konci plynoveho lanka je sroub s kontra matkou na nastavenie volnobeznych otacok. Presne oproti tohoto srouba je taka ista s kontra matkou a je zapustena do cerpadla. Ked povolujes sroubu uberas palivo a naopak pridavas. POZOR! toc len malicko max. 1/2 otacky, alebo si oznac v akej polohe bola srouba.
Dufam ze ti to pomoze.

Re: Kouřivost
Autor: fukín (IP zapsáno)
Datum: 19.08.2005 13:14

Každej,i novej nafťák kouří,musí,protože pedálem se ovládá nafta a teprve potom si motor podle toho nasaje vzduch. Navíc,nafta při hoření vytváří saze,na bionaftu je ten kouř světlejší.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **     **   *******   ********    *******  
 **        **     **  **     **  **     **  **     ** 
 **        **     **  **         **     **  **     ** 
 ******    *********  ********   ********    ******** 
 **        **     **  **     **  **                ** 
 **        **     **  **     **  **         **     ** 
 **        **     **   *******   **          *******  
Powered by Phorum.