Stroboskop na predstih
Autor: rh (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2010 07:11 Panove, koupili byste si tohle na serizovani predstihu? Jakym zpusobem kde vidim ty stupne?
[www.naradiprofesional.cz] Re: Stroboskop na predstih
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2010 08:49 Stupně si musíš domyslet, nebo radši domalovat na řemenici. Tenhle stroboskop blikne vždy v okamžiku zápalu. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Stroboskop na predstih
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2010 10:03 Ten samej stroboskop mám asi 25 let z SSSR. Přikládám foto jiného přístroje také z SSSR. Hádejte co to je ?? Ps. Ještě dodám ta svíčka má skleněné dno. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil ada (24.04.2010 10:12) Přílohy: Obraz099.jpg (57KB) Re: Stroboskop na predstih
Autor: rh (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2010 16:35 Tak jak potom nastavit predstih? Tenkrat mi do toho jeden tusim koukal a tvrdil ze je to na 0°, ale nevim kde to tam precetl. Re: Stroboskop na predstih
Autor: Stanc. (IP zapsáno)
Datum: 24.04.2010 19:51 Jak píše Vendys, stupně na řemenici klikovky (stupně předstihu) si musíš označit a teprve potom seřízovat pootáčením rozdělovače. To znamená ryska na bloku se kreje s ryskou vyraženou na řemenici = 0 stupňů. Na řemenici si musíš označit požadovaný počet stupňů předstihu před rysku 0 stupňů ve směru točení motoru, pak se Ti při použití stroboskopu musí krýt ryska na bloku s označenou ryskou na řemenici. Jednoduše, při stojícím motoru si dej rysku na bloku a požadovanou rysku proti sobě, a točením rozdělovače proti směru hodinových ručiček musí při zapnutém zapalování výjmutá svíčka hodit jiskru na kostru v okamžiku sepnutí. Potom zkontrolovat stroboskopem při volnoběžných otáčkách. Počtem zvyšujících otáček motoru se zvyšuje i předstih, tak-že musíš také znát hodnoty předstihu při určitých otáčkách. Re: Stroboskop na predstih
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 25.04.2010 19:09 Na autech s možností regulace předstihu jsem zásadně ladil předstih podle jízdy. Na ohřátém motoru nesmí v zátěži nikdy tzv. chrastit ventily, tedy docházet k detonacím. Takže ohřát motor, přidat na předstihu a jet to projet. Pokud nebude klepat, tak přidat, pokud ano, ubrat a znovu. Nejlépe do kopce a v nižších otáčkách mu na chvilku naložit plnej plyn. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Stroboskop na predstih
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 30.04.2010 08:55 Já strobáč používám jen v prvním momentě nandání rozdělovače a dohledání základního stupně předstihu (většinou 10st) potom co motor "běží" po zásahu strobáčem.. doladěju na stejném úseku (do kopce a na stejné délce) pohybem rozdělovače (viz VENDYS).... vzhledem ke kvalitě českého paliva je u mě potřeba štelovat rozdělovač po každém tankování ne vždycky je 98 jako 98
jen stručně: ještě se dá použít nastavení obyčejnou žarovkou, ale to funguje jen "kontaktním" rozdělovači... indukční a jiné bezkontakty /teda krom optického/ žárovku na stojícím motoru pohybem rozdělovače nerozsvítěj... |