Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:17 Zdravíčko, nemáte náhodou někdo doma na papíře rozkreslené a rozměřené těsnění pod hlavu na motor C20NE? Nebo není to někde na webu? Sériové těsnění mi nepomůže a 4500,- za nějaké údajně "super tuningové" těsnění fakt nedám:-) Díky Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:40 To Mára : Co vymejslis za blbosti chlape?? Kup si normalni tesneni za 600Kc a neres takovydle nesmysly. Jestli chces zvysit kompresi, tak nech snizit hlavu. btw, lidi vymejsli ruzny voloviny, ale tuningovy tesneni pod hlavu, to me vazne dostalo na kolena....:-) Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:43 No nevím jak bych to napsal.. Potřebuju vědět rozměry děr, jak jsou daleko od okrajů, jaký tvar má těsnění atp., jakousi "výrobní dokumentaci", abych to podle rozměrů dokázal nakreslit v SolidWorku a podle toho aby mi to CNC fréza dokázala vyrobit. Ale asi nic podobného existovat nebude. Myslel jsem, jestli s tím už třeba někdo nelaboroval atp. Nechce se mi vyhodit 440,- kaček za nové těsnění, když mi pak bude stejně k ničemu. Ale asi nemám zbytí:-) Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:47 To Standa: Tuningové těsnění mě dostalo na kolena stejně jako tebe. Nicméně, obyčejné těsnění je sice fajn, ale kompresní poměr 12:1 už maličko nezvládá.. Myslím, že dokážu vyrobit takové těsnění, které to ustojí. Nejde mi o nějaký pokrok ve vyvíjení těsnění, jen se chci pokusit 12:1 udržet.. Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mirďa (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:47 Ty Mára,z čeho ti to ta CNC fréza vytobí když 440kaček je hodně.Zapomeň na to, zbytečná práce a radši kup origoš. Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:51 Mmmm, tak díky, myslel jsem si, že se Vám to bude zdát jako hrozná hovadina:-) Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 18:58 ...a mel jsi pravdu...:-) Tesneni neni jen kus tvrdyho papiru na tesneni, nebo vystrihany diry v plechu. Kolem valcu je tesneni vyztuzovany ocelovym mezikruzim, ktery se pri spravnym dotazeni hlavy napruzi a tak odolava tlaku - resp rozdilu tlaku mezi valcema. Kolem mazacich a chladicich kanalku je zase na tesneni naparena silikonova guma. Komprensi pomer 12:1 neni pro tesneni problem, ale nesmis na nem setrit. Navic neni nikde napsano, ze musis hlavu dotahovat JEN podle dotahovaciho predpisu. Proc si ve finale nedat jeste jedno kolecko navic..:-) Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 19:00 ...btw, jakykoliv tuning bez penez je naprosto o nicem a vyjde v konecny fazi draz, nez kdyz ty penize mas a delas vsechno poctive uz od samyho zacatku. Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 19:07 Jo jo, to máš asi recht, tak ale nevím, proč mi to to nové origo odešlo po pár ujetých kilometrech.. Zkusim tedy přijít na to v čem jsem udělal chybu.. Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Mára (Astra GSi C20NE) (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 19:08 Díky Stando!! Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 17.05.2006 19:18 No nemas vubec zac, snazil jsem se Te jen malicko popostrcit spravnym smerem..:-) Re: Těsnění pod hlavu
Autor: Radunov (IP zapsáno)
Datum: 28.07.2016 10:40 Ahoj,
nyní skládám motor co bude mít taky 12:1 ovšem to je jen statický kompresní poměr co nic neznamená, mám k tomu ostrou vačku a výsledná dynamická komprese (ta je směrodatná a vychází ze statické komprese a zavření sacího ventilu po spodní úvrati) bude na úrovni 20SEH až c20xe dle natočení vačky na což stačí 95 oktan benzín, takže zcela bezpečné a chudostí směsi rozhodně trpět nebudu s velkýma vstřikama a stavitelným regulátorem tlaku paliva to těsnění ti mohlo odejít z několika důvodů: - "tupá vačka" a tudíž vysoká dynamická komprese = vysoké teploty a s detonacemi pokud jsi měl jen 95 oktan benzín - chudá směs = vysoké teploty - o křivosti a malém dotažení asi nemusíme spekulovat |