Únik oleje u 8V
Autor: Olin (IP zapsáno)
Datum: 07.05.2005 06:04 Zdravím pánové. Mám Astru 1.6 8V SZR doted jsem jezdil od výměny oleje do výměny oleje bez dolevání, ale najednou dolívám asi litr na 1000km. O problémech u 16V vím a proto jsem si pořídil to co mám. Neměl jste někdo stejný problém a jsou příčiny stejné jako u 16V??? Díky Re: Únik oleje u 8V
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 05:10 Příčina je většinou jednoznačná, nech si změřit kompresní tlaky a pokud ten olej odnikud jinde nevytéká tak ti na 90% prasklo gufero na ventilu (ventilech), jedno gufero stojí asi 120,- a nejlepší je vyměnit všech 8, pak budeš ještě potřebovat těsnění pod hlavu 3-400,- , víko 80,- a ev. rozvodový řemen. 3-400,- Re: Únik oleje u 8V
Autor: Olin (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 07:25 Zvláštní je že jsem ještě neslyšel že by se to stalo u tohohle motoru. To meření komprese asi moc nepomuže, když bude špatný stírací kroužek tak to stejně nepoznám... takže se asi rovnou vrhnu na ty těsnění:-( a to tu hlavu mám dělanou před půl rokem a vše OK. najednou to mizí asi posledních 14 dní Re: Únik oleje u 8V
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 08:00 já jsem to viděl i na 1,6 8V i na 1,4 8V, na stírací kroužek se mi zdá ta spotřeba moc vysoká, můžeš zkusit napřed přípravek do oleje na uvolnění zapečených kroužků, každopádně hlava musí stejně dolů a pak to uvidíš podle toho jestli bude zamaštěný dřík ventilu nebo ne Re: Únik oleje u 8V
Autor: Olin (IP zapsáno)
Datum: 09.05.2005 12:13 Sundám hlavu a kouknu na ty dříky.... pak se uvidí |