www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
kolisani motoru
Autor: bohdan protsyshak (IP zapsáno)
Datum: 14.04.2005 15:02

čau vlastnim astru 1.6 16v a na volnoběhu mi kolisa motorem taki mam velkov spotřebu a vubec mi to ne jede kabely svički pozdjelovač ok . DIKI ZA RADU.



pbs

Re: kolisani motoru
Autor: Martin 16V (IP zapsáno)
Datum: 14.04.2005 16:03

Krokovej motorek. Už je toho tady o něm napsáno spousta, hledej...............

Re: kolisani motoru
Autor: Romano (IP zapsáno)
Datum: 15.04.2005 11:28

S Krokovým motorke jsem měl taky problémy.(Astra 1.8 16V 94)Při teplým startu mi motor hned chcípl,a poté to začal dělat i na křižovatkách,tak jsem se objednal do Opelu v Olomouci,kde mi ho vyčistili a vyměnili těsnění.To vše za 500Kč.

Re: kolisani motoru
Autor: Roger (IP zapsáno)
Datum: 15.04.2005 11:36

Ohledne toho cisteni toho krokoveho motorku, byl jsem poucen kamosem servisakem, ze neni to o tom, vymontovat ten motorek a jen ho vycistit, ale taky se musi vycistit i ta klapka a popripade cela vstrikovaci skrin.

Re: kolisani motoru
Autor: Martin 16V (IP zapsáno)
Datum: 15.04.2005 14:57

Jak říká Roger, rozdělat sání, vyčistit klapku atd. Taky není od věci, si potom udělat odvětrání motoru a bude jednou provždy pokoj od krokovýho motorku. Já měl sundaný i veškerý hadice, kudy jde vzduch a všechno jsem to čistil. Za sedm let tam toho sajratu bylo po ko.ot .

Re: kolisani motoru
Autor: Mišut (IP zapsáno)
Datum: 15.04.2005 16:46

Ještě to taky někdy dělá AGR ventil, u nižších objemů dost trpí. Většinou stačí jenom pročistit. Ale je lepší to nechat na značkovým servise kterej si dokáže přes diagnostiku ho aji vyzkoušet jak chodí.
Ale pokud ti tam neproblikává občas kontrolka tak to asi bude jenom tou klapkou a krokáčem.

Re: kolisani motoru
Autor: George (IP zapsáno)
Datum: 17.04.2005 21:30

Vcera jsem mel vymontovanej krokovej motorek a zdal se mi v poradku, pri zapinani zapalovani povyjede asi o 1 cm, jen mel na tom kuzelovem konci trochu nalepenych necistot, takze jsem to opatrne setrel hadrem. Davate na zavit tech torxu nejakou anivibracni pastu? Stejne to obcasne kolisani otacek nevyresilo, mate nekdo navod, jak cistit tu klapku, moc se mi nechce do rozdelavani bez predchoziho prostudovani.

Re: kolisani motoru
Autor: Otuan (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 14:23

George//. Chtěl bych se zeptat , jestli lze nějak nastavit rozsah pohybu krok. motorku. Díky.

Re: kolisani motoru
Autor: Martin 16V (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 15:32

to George: AGR/EGR ventil pracuje v jiným režimu, ten na to vliv nemá. Mohla by ještě být špatná lambda sonda, která dává chudou směs. Čištění: tam není co zkazit, jen to rozděláš, odpojíš konektory, vyčistíš a zase složíš.

Re: kolisani motoru
Autor: bohdah protsyshak (IP zapsáno)
Datum: 18.04.2005 17:49

diki všem za radu krokovej moturek vyměnil, ale nebylo to tim mělsem přeskočeni pozvodjak vo dva zuby tak sem dal tam novyj a je po problemu ,ale po dvov dnech nastal druhyj problem. Po pozjeti auta tak přes stovku dam to na nejtral tak mi hroznje padaji otački a vetčinov mi to i chcipne tak uz nevim co stimbohdan protsyshak napsal:

Re: kolisani motoru
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2005 05:02

Prosim porad´te,při zahřátém motoru a při dojezdu třeba na křižovatku mi otáčky klesnou na 400-500ot/min a jakoby se tam zasekly.Protůruju motor a je to zase dobrý.Taky se mi zdá,že se mi stratil u studeného motoru sytič(zvýšené otáčky).Hned to totiž klejne na 1100ot/min.Na co se mám zaměřit,krokáč,klapka?Dík

Re: kolisani motoru
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2005 05:06

Motor mám X16XEL

Re: kolisani motoru
Autor: MarekX14XE (IP zapsáno)
Datum: 25.07.2005 11:36

Mám stejný problém u Astry X14XE, nejlépe to vystihuje tvůj výraz "ztracený sytič"! Po studeném startu otáčky volnoběhu kolísají mezi 500 - 900 (normálně mívali do zahřátí cca 1200) a při jízdě za studena to nechce jet a cuká.
Kromě toho i při teplém motoru při akceleraci si občas motor jakoby vynechá a pak jede zase O.K. Přidávám-li plyn velice pomalu, je ale vše v pohodě.
CHYTRÉ HLAVY, PORAĎTE!




Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **         *******   ********  **     **  ******** 
 **        **     **  **        ***   ***     **    
 **               **  **        **** ****     **    
 **         *******   ******    ** *** **     **    
 **               **  **        **     **     **    
 **        **     **  **        **     **     **    
 ********   *******   ********  **     **     **    
Powered by Phorum.