gsi 2.0 16v
Autor: misakos (IP zapsáno)
Datum: 14.06.2005 13:27 mam prozbu kupuju astru gsi 2.0 16v ma 100km r.v.93 poradte mi nebudu stim mít problemy jsou to spolehlivé motory nebo ne a na co jsi mam dat pozor díky Re: gsi 2.0 16v
Autor: Jakub (IP zapsáno)
Datum: 14.06.2005 13:37 No na to bacha. Plati to same co u motoru C20XE - radi praskaji hlavy. Re: gsi 2.0 16v
Autor: misakos (IP zapsáno)
Datum: 14.06.2005 14:31 aha tak to nevim musim se poradne podívat a nevis na co jeste bych si mel dat pozor Re: gsi 2.0 16v
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 06:43 když je ten motor v pohodě tak je to pohoda, ale otázkou je kdo a jak s tím jezdil a jak se o to staral... jsou dva typy hlavy co se používali. jedny byli náchlnější na praskání, ale větší problém je s rozvody, doporučení měnit tak po 50tkm. To byl větší problém. alespoň podle pár mechaniků se kterými jsem mluvil. Ohledně těch typů hlav se mrkni na www.calibra.cz . tam je to vysvětlení, motory jsou stejný ve všech oplech :-) Re: gsi 2.0 16v
Autor: misakos (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 08:53 jo jo díky ale nepreska to prece u vsech gsi 16v tada aspon si to myslím nebo ve vetsine případu jo ? Re: gsi 2.0 16v
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 09:34 přečti si článek o 16v na calibra webu, tam je to celkem pěkně rozebráno, Taky jsem to řešil, nakonec jsem to řešit přestal a šel do starého osvědčeného 8v. Prostě hodně lidí co oply dělalo mě od 16 V odrazovalo. Celkem se mi líbil výkon, ale na co? nejsem závodník a 8v mi na pohodlnou jízdu a předjíždění bohatě stačí... Ale pokud znáš historii toho motoru , tak není co řešit, zbytek je pak na tobě jak se k němu budeš chovat. Většina motorů je takových jak se k nim kdo choval.... Re: gsi 2.0 16v
Autor: misakos (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 11:03 tak jsem si to precetl no a nevim nevim protoze to co budu kupovat ma cervený pruh takze je to ten nejchoulostivejsí model ale musim doufat ze bude v poradku a nic mi nepraskne Re: gsi 2.0 16v
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 12:53 tak tak, pořádně si auto prohlédni, podle toho jak vypadá zavenku ale i zevnitř poznáš jak se k němu kdo choval..... Podle interiéru poznáš jak moc toho najezdil.... |