Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 17:58 Už pár lidí jsem slyšel o výměně palivového čerpadla za výkonější, myslíte že by motoru trochu pomohlo výměna čerpadla v C16NZ třeba za čerpadlo z GSI? Stála by tato úprava za tu práci a peníze? Nejspíš by to asi znamenalo výměna nádrže, protože u Gsi je čerpadlo mimo nádrž. Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: ybrc (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 19:04 vykonejsi cerpadlo se dava treba u C20LET když zvýsis plnici tlak turba tak musis aj zvednou t tlak benzinu abys do motoru dostal víc bena ,takže to co ty zamyšlíš nebude mít žádnej efekt. Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 20:10 Samotna vymena cerpadla skutecne nepomuze, protoze ve vstrikovaci hlave je regulator tlaku paliva a ten samozrejme vetsi tlak nepusti.
Reseni ale samozrejme existuje a to, ze by se tenhle regulator musel vyradit (coz neni problem) a na vracecku ze strikacky das externi regulator tlaku. Se zvysovanim tlaku ale hodne opatrne, protoze jednak poroste spotreba (samozrejme i vykon) a jednak pri prekroceni urcite hodnoty uz lambda asi zrejme nedoreguluje spravne bohatost smesi. Uprimne si neumim predstavit co by se delo pri pomerne hodne bohate smesi..:-) Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 08.08.2005 05:39 čerpadlo z GSi jsem už do C16NZ montoval (protože shnila nádrž a jinou jsem neměl), na výkonu není nic poznat protože jak psal standa ve vstřiku je regulátor tlaku a ten nepovolí tlak zvýšit, musel bys ho upravit a nebo dát externí regulátor, nejlépe s manometrem, tímhle výkon opravdu zvedneš, ale zas trpí víc vstřik a někdy jsou problémy s elektronikou Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 08.08.2005 06:13 OK, díky všem za radu, alespoň jsem zase o něco chytřejší ) |