www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 17:58

Už pár lidí jsem slyšel o výměně palivového čerpadla za výkonější,
myslíte že by motoru trochu pomohlo výměna čerpadla v C16NZ třeba za čerpadlo z GSI? Stála by tato úprava za tu práci a peníze?
Nejspíš by to asi znamenalo výměna nádrže, protože u Gsi je čerpadlo mimo nádrž.

Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: ybrc (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 19:04

vykonejsi cerpadlo se dava treba u C20LET když zvýsis plnici tlak turba tak musis aj zvednou t tlak benzinu abys do motoru dostal víc bena ,takže to co ty zamyšlíš nebude mít žádnej efekt.

Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 07.08.2005 20:10

Samotna vymena cerpadla skutecne nepomuze, protoze ve vstrikovaci hlave je regulator tlaku paliva a ten samozrejme vetsi tlak nepusti.
Reseni ale samozrejme existuje a to, ze by se tenhle regulator musel vyradit (coz neni problem) a na vracecku ze strikacky das externi regulator tlaku.
Se zvysovanim tlaku ale hodne opatrne, protoze jednak poroste spotreba (samozrejme i vykon) a jednak pri prekroceni urcite hodnoty uz lambda asi zrejme nedoreguluje spravne bohatost smesi. Uprimne si neumim predstavit co by se delo pri pomerne hodne bohate smesi..:-)

Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 08.08.2005 05:39

čerpadlo z GSi jsem už do C16NZ montoval (protože shnila nádrž a jinou jsem neměl), na výkonu není nic poznat protože jak psal standa ve vstřiku je regulátor tlaku a ten nepovolí tlak zvýšit, musel bys ho upravit a nebo dát externí regulátor, nejlépe s manometrem, tímhle výkon opravdu zvedneš, ale zas trpí víc vstřik a někdy jsou problémy s elektronikou

Re: Čerpadlo z GSI na C16NZ
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 08.08.2005 06:13

OK, díky všem za radu, alespoň jsem zase o něco chytřejší yawning smiley)



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **    **   *******   **     **  **     ** 
  **   **    **  **   **     **   **   **   ***   *** 
   ** **      ****    **           ** **    **** **** 
    ***        **     ********      ***     ** *** ** 
   ** **       **     **     **    ** **    **     ** 
  **   **      **     **     **   **   **   **     ** 
 **     **     **      *******   **     **  **     ** 
Powered by Phorum.