www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Volnoběh
Autor: Petr1977 (IP zapsáno)
Datum: 14.11.2005 11:34

Ahoj lidi, nevíte náhodou, jakým způsobem je u 1,7 DTL zajištěno snížení volnoběžných otáček po ohřátí motoru? Dřív mi to po nastartování naskočilo tak na 1050-1100 a po chvíli (2 minutky na volnoběh) klesly na těch 850-900. Teď jsem byl měřit emise a po té zátěži už to má na volnoběh pořád těch 1050, ikdyž se motor zahřeje. Nějak nevím, kde mám začít hledat problém... Díky za rady.

Re: Volnoběh
Autor: Petr1977 (IP zapsáno)
Datum: 15.11.2005 10:50

To vážně nikdo neví?

Re: Volnoběh
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 15.11.2005 11:45

Teď možná mlžím, ale není tam něco jako voskový regulátor ??

Re: Volnoběh
Autor: fukin (IP zapsáno)
Datum: 16.11.2005 19:36

Jedna z mých Aster je 1,7D a čerpadlo mám Bosch. Na přední straně je membrána,která stahuje plyn. Dostává podtlak od vakuové pumpy přes termostat na motoru. Když jsem tuto Astru koupil,tak ta membrána byla protržená,když jsem zjistil její cenu,tak jsem si uvědomil,že pozlacenou ji nepotřebuji a napasoval jsem tam membránu podtlaku ze starého rozdělovače na Moskviče-funguje perfektně.
Vytáhni hadičku od termostatu a zkus ji vysát(nemusí to chutnat),hned bys viděl,jestli membrána chodí,nebo máš hledat dál. Je to váleček o průměru asi 5 a délce asi 5 cm,z něj vede krátké táhlo a toto táhlo je spojeno s čerpadlem lankem. Víc ti asi neporadím,zvláště,pokud máš čerpadlo jiného typu.

Re: Volnoběh
Autor: Petr1977 (IP zapsáno)
Datum: 20.11.2005 13:40

Díky za radu, mělo by tam být čerpadlo Bosch, takže to ve volné chvilce vyzkouším.

Re: Volnoběh
Autor: Petr1977 (IP zapsáno)
Datum: 20.11.2005 13:45

BTW, kolik stála ta membrána?

Re: Volnoběh
Autor: fukin (IP zapsáno)
Datum: 20.11.2005 19:54

Zaokrouhlím to na stovky směrem dolů-1900,-korun. Jen tak mimochodem,ta stejná součástka na Felicii stojí 3600,-je to motor VW.

Re: Volnoběh
Autor: Petr1977 (IP zapsáno)
Datum: 23.11.2005 11:20

Uff, tak po prohlídnutí to vypadá, že byla jenom vypadlá hadička vedoucí od té membrány k čerpadlu (musím to zaklepat). A byla vypadlá tak šikovně, že to na první pohled nebylo vidět. Díky za radu.

Re: Volnoběh
Autor: Miroslav (IP zapsáno)
Datum: 24.01.2007 08:06

Mam problém so zvýšenými voľnobežnými otáčkami na motore X 17 DTL. Má ten agregát tak často spomínaný krokový motorček voľnobežných otáčok,ak áno kde sa nachádza. Alebo ako sa nastavujú voľnobežné otáčky.Mám okolo 1100 otáčok pri teplom motore.

Re: Volnoběh
Autor: Miroslav (IP zapsáno)
Datum: 30.01.2007 21:24

Tak už som poriešil nastavenie voľnobežných otáčiek na agregáte x17 dtl.Otáčky sa daju nastaviť priamo na čerpadle šrubom voľnobežných otáčiek.Tá sa nachádza pri čelnom pohľade na čerpadlo na ľavej spodnej strane.A ešte jedná skúsenosť.Pri vykone emisnej kontroly som sa stretol s troma variantami predpisaných voľnobežných otáčiek.Voľnobežne otáčky môžu byť u tohto agregátu až do výšky 1050 ot/min.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **        **  ********  ********  **     ** 
 **   **         **  **           **     **     ** 
 **  **          **  **           **     **     ** 
 *****           **  ******       **     **     ** 
 **  **    **    **  **           **      **   **  
 **   **   **    **  **           **       ** **   
 **    **   ******   **           **        ***    
Powered by Phorum.