www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 29.08.2005 17:02

Mám Kadetta C16NZ a na válcích mám tlaky 9.5, 9.5, 9.5, 8
Měnil jsem těsnění pod hlavou a předtím jsem tlaky neměřil, mohlo by to být způsobeno tou výměnou těsnění ? (bohužel jsem nenechával srovnat hlavu yawning smiley( )
Co způsobuje špatné tlaky ve válci?
Měřil jsem to za studena i za tepla a je to stejné.
Motor jede zatím dobře a celkem vyrovnaně
Dá se nějak pomoc?
Díky

Re: Tlaky
Autor: Radek (IP zapsáno)
Datum: 30.08.2005 17:40

Takový rozdíl v posledním válci by mohlo způsobovat těsnění a křivá hlava - pokud je vyměněné kvalitně a hlava v pohodě, tak ještě ventily a případně kroužky. Kontrolovali jste stav sedel a ventilů?

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 30.08.2005 17:59

Jak jsem psal, tak jsem bohužel při výměně nenechal srovnat hlavu (těsnění jsem měnil, kvůli tlakování v chladícím okruhu), což mě mrzí, tak že jsem na ventily nekoukal. Nejspiš to budu muset znovu rozhodit a nechat srovnat hlavu yawning smiley( Jak poznám chybu na kroužkách?

Re: Tlaky
Autor: ell (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 07:04

Nalej do motoru otvorem pro svíčky do špatného válce tak lžíci hustého oleje a změř tlaky znovu, jesltli se to zlepší budou to kroužky, jestli ne hledej jinde - hlava, těsnění......

Re: Tlaky
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 07:54

9,5 je naprosto normální tlak pro C16NZ, 8 už je sice nižší ale ještě ne nějak kritický tlak, chce to chvíli pojezdit jestli si motor nesedne, pokud to zůstane a nic dalšího se nebude dít (olej ve vodě, mastná svíčka, špatný chod,...) tak já osobně bych se na to vykašlal a jezdil dál

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 09:04

Z jakého důvodu jsi měnil to těsnění??

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 09:14

PetrF : slyšel jsem jakoby bublání , nebo přelevání vody někde od topení a měl jsem hadice od vody tvrdý jak kámen. Tak jsem vyměnil těsnění, ale nenechal jsem si srovnat hlavu. Teď jsou hadice OK, ale to přelévání vody občas slyším. Co by jsi doporučil, a jak pokračuješ na Astře?

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 09:24

Na astře zatím nijak, chtělo by to nějakýho sponzora a hlavně tu astru...

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 09:25

když otevřeš víčko z expanzky tak jdou z vody za chodu motoru bublinky???

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 09:47

Bunlinky do nádobky nejdou.

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 14:01

a má snahu motor vytlačovat vodu ven??

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 18:20

PetrF: co to znamená vytlačovat vodu ven? Po nastarování je hladina v nádobce v klidu, nezdá se mi, že by tlakovalo zpátky do nádobky.

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 19:36

a když otevřeš víčko a přidáš otáčky motru hladina se zvedá???

Re: Tlaky
Autor: Peet (IP zapsáno)
Datum: 31.08.2005 23:01

takze reaguji na tlaky. já jsem si kopil tlakomer a tlaky se meri, ze odsroubuji vsechny svicky a musi byt seslaply naplno plyn. No a tlaky jsem na C16NZ nameril 12.5 12 12.5 12 a na C18NZ 4 * 13.5 Tak nechapu kolik jsou maximalni tlaky u nového motoru .

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 05:32

Já jsem to teda měřil se zašroubovanými svíčkami, ale to by němělo snad vadit, nebo jo?
2 PetrF: voda se v nádobce nezvedá.
Má cenu teď měnit těsnění a nechat srovnat hlavu, možná ještě nechat srovnat sedla ventilů a vyčistit ventily?

Re: Tlaky
Autor: Peet (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 10:18

na tom tlakomeru co jsem koupil se pise : vysrubovat vsechny svicky, dat plny plyn. a taky motor by mel byt trochu teply, ne studeny ,jinak ukazuje vyssi tlaky. Pisu co jsem cetl a podle toho to taky mereivam. Petr

Re: Tlaky
Autor: Rosťa (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 10:54

TO Peet : Kde jsi koupil ten tlakoměr a za kolik? Já se snažím ho někde půjčit a je to moc složité tak budu rád za informaci dík.

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 14:18

No a odkud teda slyšíš to šplouchání a za jakých podmínek???

Re: Tlaky
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 15:16

Bylo to jakoby od topení, dřív hodně často, teď už míň, a nezáleží na teplotě motoru ani na přidání plynu, je to prostě divný. Teď už to není tak časté.
Když jsem měl sundanou hlavu, tak chladící kanálky byly pěkně zanešené usazeninama.

Re: Tlaky
Autor: Petr F (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2005 18:00

Hmm...zvláštní...a nemáš ucpanou tu přepdaou hadici na dešťovou vodu pod plastem pod stěračema??

Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
       **  ********   *******   **     **  **     ** 
       **  **        **     **  **     **   **   **  
       **  **        **     **  **     **    ** **   
       **  ******     ********  **     **     ***    
 **    **  **               **  **     **    ** **   
 **    **  **        **     **  **     **   **   **  
  ******   ********   *******    *******   **     ** 
Powered by Phorum.