EGR
Autor: kapsilver (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2011 22:14 Ahoj lidi koupil sem si Astru 2.0 DTI r.v.2002 označení motoru nevím ještě nemám velkej techničák.Mám takover problém když zahřeji auto a dojedu na křižovatku a zastavím tak se mě rožne kontrolka jak je tam to auto s klíčem.Rozjíždím se na jedničku celkem to jde přeřadím na dvojku a autu se nechce až zhasne ta kontrolka tak se rozjede (za studena to nedělá).Byl sem to nechat připojit na počítač a řeklo mě to že je závada na EGR abych řekl popravdě pro mě novej pojem.Dokážete mě poradit co stím???Moc děkuji. Re: EGR
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2011 23:26 u DTi 2.0 častej problém - takže bud ti nefunguje samotnej EGR resp. AGR (tady je podtlakově řízenej) - to je taková ta stříbrná oválná věc přilepená na sání, nebo nefunguje jeho ovládací solenoid - to je ta věc, ze které vede do toho AGR ventilu podtlaková hadička - občas stačí jenom pročistit kontakty.
Jinak u tohohle motoru také často odchází váha vzduchu - projevuje se to stejně jako popisuješ ty. A potom další časté polízani.ce vyrábějí ovládací solenoidy turba - jsou přišroubovány dole na vnitřní spodní straně chladiče. Re: EGR
Autor: kapsilver (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2011 01:12 chjo abych pravdu řekl tak tomu vlastně ani nerozumím takže mě to nic moc neřeklo.Asi zase servis a nacpat jim prachy.Jednoho auta co sem do něho cpal peníze sem se zbavil.Nevíš náhodou o někom z Brna co má takovouhle Astru aby mě nějak poradil co kde je a podobně??U Staré Marejky už sem to celkem znal ale tady vlastně nevím kde co je.Jinak moc děkuji za povzbuzující slova... Re: EGR
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2011 14:15 kapsilver:
Upřímně... Pokud se u 2.0DTi nebo 2.2 DTi začínají srát tyhle věci ohledně recirkulace spalin, spínání turba a spol. tak motor už má nalítáno svoje - jsou zapečený přefukovací kanálky, všechno je plné sazí, membrány v podtlacích unavený... O moc lepší už to nebude ...Viděl jsem to na Omegách, co prošly sestře rukou - měla v každý tenhle motor a pořád mix těhle závad dokola... Navíc dáš tam novou věc - a ono se během pár km zase zacpe sazema (ty kanálky bez demontáže hlavy defkato nejdou vyčistit) - opravdu jsem z toho rostl... Tyhle motory jsou fajn, když jsou nové. Ale ty co mají momentálně slítáno kolem 200.000 km a víc jsou spíš pro zlost... Všechno na to je strašně drahý a problém je, že kolikrát některé díly se ani nedělají v druhovýrobě, na vrakárně jich taky moc není a musíš koupit pak chcanechca originální díl - je to kvůli tomu, že jich moc nejezdí - byly dost drahý na pořízení. Ideálně to nějak slep a pošli na hraní někomu dalšímu. A kup si benzín;-)... Upraveno 1 krát. Naposledy upravil JardaGSi (01.03.2011 14:29) Re: EGR
Autor: Python (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2011 20:23 mě se můj motor taky trošku zdá že dusí, myslíte že to může být EGR? jinak sání je v pořádku žádné praskliny nebo netěsnosti Astra 2.0 16v 100kW X20XEV r.v. 96 a je to moje první a první už navždy zůstane Re: EGR
Autor: kapsilver (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2011 20:27 JardaGSi
No tak jsi mě moc nepotěšil....Mám to z bazaru a a díval sem se na pojištění závad.Mám tam záruku na veškerá pohyblivé a elektonické závady záruku na 12měsíců nebo na 12 000km.tTak tam hned zajedu a uvidíme.....Hlavně jim budu tlumočit to co jsi mě tady napsal a budu dělat chytrýho.Jinak auto je rok 2002 a jezdilo do 2007 v Německu od té doby to měla padesátiletá pani a je tam 160 000km pokud sedí.Auto jezdí dobře žádný pazvuky turbo spíná dobře jen až se to ohřeje a zastavím na křižovatce tak se rožne ta kontrolka a pak dám jedničku dobrý dvojku ta je chvilku lenošná a asi za 5-10 veřipo rozjezdu je zase klid kontrolka zhasne a dobrý...jooo a nedělá to pravidelně.Ještě sem se díval na ty dálkové světla a na internetu ceny těch žárovek a málem mě mrsklo .Nedá se to předělat na jiné žárovky??? Re: EGR
Autor: kapsilver (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2011 20:29 Python napsal(a):
------------------------------------------------------- > mě se můj motor taky trošku zdá že dusí, myslíte > že to může být EGR? jinak sání je v pořádku žádné > praskliny nebo netěsnosti to já se teprve teď učím na tomto autě....Mýval sem Fiaty a bez problémů i když mě bylo řečeno že jsou na houby a samá porucha byl sem spokojenej.Až na toho posleního fiata...Marea Weekend ta mě teda dala. Re: EGR
Autor: d.1974 (IP zapsáno)
Datum: 27.04.2011 16:06 zdravím chlapi mám docela problém-mám astru g 1,7dt rok 2001 s motorem y1,7dti,ale nikde ani v příručce jsem nenašel ani fotku ani popis kde by ten agr měl být nebyl by tu někdo kdo by mi to nějak popsal?jestli je to ten váleček u turba tak bych prosil jak to vyndat bez demontáže turba.předem děkuji Re: EGR
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 21.07.2011 10:17 váleček u turba je pro řízení tlaku ( obtoku ) turba , do toho nesahej není to egr. Egr najdeš tam kde se setkavají potrubí z výfuku a sání. Re: EGR
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2011 13:51 Přidám také jednu otázku,prosím kde najdu EGR ventil na motoru X16XEL 1,6 16V ASTRA F 5dv. Hledal jsem ho podle obrázku ale nějak jsem ho nenašel. Díky moc za odpověď.
Tweety. Re: EGR
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2011 16:02 Ano, na tomhle motoru se soudruzi u Adama vyblbli s plnou paradou. EGR je jakoby zezadu na prave strani sani. Nejlepsi je odstrojit celej ten priblblej hlinikovej saci kravinec a potom bude hledani podstatne jednoduzsi. Re: EGR
Autor: kodl (IP zapsáno)
Datum: 04.08.2011 13:49 Ahoj vsichni. Mam Astru 1.6 16v a pri jizde silene skube. Byl jsem v servisu a pry egr venti. dal jsem jiny a je to porad stejne.Poradi mi nekdo ? Moc dekuji za odpoved. Re: EGR
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 04.08.2011 16:06 A co bezna udrzba, jako filtry, svicky, zapalovaci kabely, kvalita paliva? Je neco v pameti zavad?
O vsem kolem cukani/skubani je tady napsano more clanku.. Skube porad, v nizkych, nebo vysokych otackach? Stejne tak to muze delat i lambda sonda, netesnost v sani atd atd, rozsypany KAT atd atd. |