astra mv6-vyfuk
Autor: ales (IP zapsáno)
Datum: 02.10.2011 13:49 caute,mam astru f,puvodne 1.6 16V,a dal jsem tam motor z omegy mv6,auto uz jezdi,ale ze zadniho tlumice irmscher puvodne z vectry B 2.5,po 20 minutach jizdy nic nezbylo,tak jsem tam dal pruchozi vyfuk z burzy a auto stratilo vrch.kde sehnat nejaky kvalitni zadni tlumic,nebo kdo by vyrobil komplet vyfuk,diky Re: astra mv6-vyfuk
Autor: Biggest (IP zapsáno)
Datum: 03.10.2011 08:12 nejlepsi zkusenost mam s Remusem - ale NE univerzalem. Jedine kit primo na ten motor. a nejlepe co hlava do oddelena vetev, spojit nejdrive v koncaku a nebo vubec. Kolik mas LS? Klidne muze byt jen jedna na jedne vetvi - pokud mas jen jednu... Re: astra mv6-vyfuk
Autor: ales (IP zapsáno)
Datum: 03.10.2011 15:13 mam tam origo svody z vectry A 2.5,za svody spoj do 60 trubky,pak sportovni katalyzator a pruchozy tlumic,to jsem tam ale dal az se mi rozletel irmscher,a nemal jsem tam kat.bez katu s irmscher tlumicem,to tahlo do 8tis ot.,jelo to super,rozletel se ,a konec.tak jsem tak dal kat,pruchozak z burzy ,no a tod vse Re: astra mv6-vyfuk
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 03.10.2011 18:09 Z čeho tam máš sání a elektroniku? A zkus prosím psát trochu srozumitelněji. Takhle to jeden čte několikrát, aby to dostalo nějaký význam. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: astra mv6-vyfuk
Autor: Kyslik (IP zapsáno)
Datum: 27.10.2011 19:47 MNo já mam Ultera púvodně na X18XE1 a zatím (už něco přes 10t km) přežívá, vršek to má živej až dost a to i přes to, že to má původní vstup do koncáku...každopádně čistě průchozí tlumič je prý na V6 špatně...asi to bude tím že tam prakticky nejdou udělat svody na styl 4-2-1 jako u klasického 4-válce (přední řada válců má delší společný svod a délky jednotlivých svodů nejsou rozhodně stejné) a tudíž se to asi hůř vyplachuje, dokud to ve spodku v potrubí pouze rezonuje. Ale to vysvětluje špatný zátah vespod...nechápu špatný zátah ve vysokých otáčkách, ale možné je, že je důvod naprosto stejný... Aquarium vol. 1 -Opel Kadett E C16NZ -> betonovej můstek a pak do železa Aquarium vol. 2 -Opel Kadett E C16NZ -> E16NZ -> 18E -> železo Aquarium vol. 3 -Opel Kadett E ????? -> skončil v prachu Aquarium 4 ??? -Opel Astra G sedan X18XE1 -> Xcože?XE -> jednou jí to taky čeká... Arbeitauto -Opel Corsa B C14SE -> zakukala na klice -> 20SER a na pole s ní Arbeitauto2 - Opel Omega B X20SE "prcek" -> zetor na tahání věcí a do práce |