Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Dzear (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 10:27 Cau borci, chtel jsem se zeptat co vsechno je potreba k prehozeni 16 ventilovy hlavy za 8 ventilovou na eFkovy 2.0 astre, a pokud uz s tim nekdo ma zkusenosti byl bych moc vdecny za jakykoliv postreh, diky Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 10:30 lepší koupit rovnou osmiventil s příslušnou elektronikou ... Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Dzear (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:03 ten motor je celej a jezdi, jenom bych potreboval vedet jestli to vubec jde a ma to cenu,protoze to bude muset bejt prehrana jednotna na 16v,
chtel bych to na amatersky zavody Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:27 Nějak se ztrácím v tom, co máš v autě ted a co tam chceš mít potom. ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:37 Pokud tam má C20NE a dá na něj hlavu z XE, stejně to nepojede, protože bude mít mizernou kompresi. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:49 Osobne bych tam ten 8V nechal, vytrhal elektroniku a posadil na to 2 dvojity webbery. Nebo potom sehnat kompletni C20LET.
S klasickou serii, at 8V, nebo 16V i kdyz treba upravenou, zadnou paradu stejne neudelas. Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: dzear (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2012 08:05 diky za rady a asi dam na vas.
Libi se mi Standy myslenka na ty karbece, mas s timhle zkusenosti a myslis ze by jsi mi mohl nejak poradil ? Jaky veci sehnat a tak. Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 04.03.2012 10:24 na karbec potřebuješ:
zahodit stávající rozdělovač nejlíp použít klasickej (1.8, 2.0 starší provedení ascona atd) nebo nechat čilo na klice a upravit zapalování jendotkou [imfsoft.cz] odstranit kabelový svazek a jednotku sundat sání a nahradit nějakou redukcí nebo přímo sehnat v německu DBilas a na to páreček dvojitých weberu :-) |