www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Dzear (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 10:27

Cau borci, chtel jsem se zeptat co vsechno je potreba k prehozeni 16 ventilovy hlavy za 8 ventilovou na eFkovy 2.0 astre, a pokud uz s tim nekdo ma zkusenosti byl bych moc vdecny za jakykoliv postreh, diky

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 10:30

lepší koupit rovnou osmiventil s příslušnou elektronikou ...

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Dzear (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:03

ten motor je celej a jezdi, jenom bych potreboval vedet jestli to vubec jde a ma to cenu,protoze to bude muset bejt prehrana jednotna na 16v,
chtel bych to na amatersky zavody

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:27

Nějak se ztrácím v tom, co máš v autě ted a co tam chceš mít potom.

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:37

Pokud tam má C20NE a dá na něj hlavu z XE, stejně to nepojede, protože bude mít mizernou kompresi.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.02.2012 11:49

Osobne bych tam ten 8V nechal, vytrhal elektroniku a posadil na to 2 dvojity webbery. Nebo potom sehnat kompletni C20LET.
S klasickou serii, at 8V, nebo 16V i kdyz treba upravenou, zadnou paradu stejne neudelas.

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: dzear (IP zapsáno)
Datum: 01.03.2012 08:05

diky za rady a asi dam na vas.

Libi se mi Standy myslenka na ty karbece, mas s timhle zkusenosti a myslis ze by jsi mi mohl nejak poradil ? Jaky veci sehnat a tak.

Re: Prehozeni 8 ventilovy hlavy za 16 ventilovou
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 04.03.2012 10:24

na karbec potřebuješ:
zahodit stávající rozdělovač nejlíp použít klasickej (1.8, 2.0 starší provedení ascona atd)
nebo nechat čilo na klice a upravit zapalování jendotkou [imfsoft.cz]
odstranit kabelový svazek a jednotku
sundat sání a nahradit nějakou redukcí nebo přímo sehnat v německu DBilas a na to páreček dvojitých weberu :-)



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **    **  **    **  **     **   ******  
 **        ***   **  **   **   **     **  **    ** 
 **        ****  **  **  **    **     **  **       
 ******    ** ** **  *****     **     **  **       
 **        **  ****  **  **    **     **  **       
 **        **   ***  **   **   **     **  **    ** 
 **        **    **  **    **   *******    ******  
Powered by Phorum.