motor
Autor: zubator11 (IP zapsáno)
Datum: 25.01.2014 06:09 ahoj problem. astra f 1,7td rv. 95 dlouho trva prvni rani start. bile dym z laufu(jakoby palivo se nezapalilo) žhaviče vyneneny. muže to byt rozeštelovanyma ventylama.?? pokles tlaku v pal. soustavě dle mě neni., nebo těsnění pod hlavou, ventyl deklem?? čim začit? asi těma ventilama co?? jo a než sem vymenil žhaviče tak se kontrolka žhaveni rožla aspon na chvili při každem startu za jakekoliv teploty motoru . teĎ když je motor teple tak se nerožne, nic meně start v cajku. jenom jestli tam není nejaka jina pojistka než ta osumdesatka. dekuju za napady rady poznatka. z pozdravem kobza hlubočky Re: motor
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2014 09:36 Ahoj,řekl bych,že ventilama tohle nebude.Bílej kouř naznačuje,že je to bud nespálená nafta,nebo špatné dávkování nafty.Viděl bych to na tlaky válců,nebo špatný vstřiky.Počkej co ti napíšou kucí,třeba se k mému názoru přidaj,nebo ho vyvrátěj. Re: motor
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 27.01.2014 07:20 Sice pěkný že si žhaviče vyměnil , ale jak dlouho je skutečně přítomno napětí na žhavičkách ?
ZMĚŘIT ! Pak se zaměřit na vůle ventilů , opět změřit. Re: motor
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 27.01.2014 11:33 Běžně jsem ve velkých mrazech nechával žhavit i třikrát po sobě a pak startoval.
Bohužel doba žhavení u tohoto motoru není pro nízké teploty dostatečná. ________________________________________ Raději pomalu autem, než rychle sanitkou Opel Astra F Caravan X17DTL=> Opel Astra G Caravan Y17DT=> ??? Luboš X17DTL |