www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
vstřikovací trysky.
Autor: hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 08.04.2014 19:49

Zdar chlapi jsou rozdílné vstřikovací trysky u astry F 1.7TD 50KW motor opel
a astrou G ten samý motor akorát elektronicky řízené čerpadlo. Mám astru G a chci to překopat na klasiku.
Dík za odpovědi.

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 09.04.2014 03:40

Chceš tam dát motor z eFka, nebo Géčkový předělat?
Proč???

________________________________________
Raději pomalu autem, než rychle sanitkou
Opel Astra F Caravan X17DTL=>
Opel Astra G Caravan Y17DT=>
???
Luboš X17DTL

Re: vstřikovací trysky.
Autor: hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 09.04.2014 19:02

Chci překopat jenom čerpadlo.Mam tam elktronicky řízené a mam strach že mě někde nechá ve štychu.Veškeré uchyty ,rozvodové kolo a čerpadlo mám,jen mě zajimají tlaky těch vstřiku.

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2014 03:34

Myslím si, že není důvod k výměně. U těchto motorů se čerpadla nekazí, většinou umře motor sám vlivem konstrukčních vad (aplikace turba bez pevnostních úprav motoru).
Ale budiž - mám tušení, že je vše stejné.

________________________________________
Raději pomalu autem, než rychle sanitkou
Opel Astra F Caravan X17DTL=>
Opel Astra G Caravan Y17DT=>
???
Luboš X17DTL

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2014 19:07

X17DTL používá rotační vstřikovací čerpadlo Bosch 0470004003 s řídící jednotkou čerpadla (ECU, EDC) PSG5 (jeden el. konektor), nebo PSG16 (dva el. konektory)
Do roku 2005 trpěly jednotky PSG5 (ne jiné typy) čerpadel VP30 a VP44 na poruchu řídící jednotky, konkrétně na přepálení výkonového transistoru, nebo jeho přívodu. Jde o poruchu, kdy dojde k zastavení motoru bez možnosti ho dále nastartovat. V takovém případě jde v 8 až 9 případech z 10 právě o odpálení výkonového tansistoru. Sériová diagnostika pak buď hlásí bez závad, nebo odkazuje na problém s řídící jednotkou čerpadla.
Takže klasika je klasika.

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 11.04.2014 11:20

Ještě bych podotkl , že k přepálení tranzistoru dojde, když je vědší opotřebení předsuvníku ( přidírání ) a přez tranzistor tečou vědší proudy, ten se neuchladí a umře. Diagnosikovat lze, např proudovými kleštěmi.



Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Bre@thlless (11.04.2014 11:22)

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Hurvajs (IP zapsáno)
Datum: 11.04.2014 17:27

Tim mysliš že by se dalo poznat umirajici čerpadlo?Na kterým dratu se to dá měřit a kolik miliamper tam má tect.Jinak nešlo by z čerpadla vytahnout dráty a tranzistor mít mimo čerpadlo.

Re: vstřikovací trysky.
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 14.04.2014 06:04

No to by asi moc nešlo , protože je to N-Fet tranzistor !
Ale kde se to měří to nevím , mělo yb se to dát dohledat na netu. Tohle sem četl , když o tom vyšel článek přímo od Bosche...



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********   **      **        **  **    **  **    ** 
 **     **  **  **  **        **  **   **    **  **  
 **     **  **  **  **        **  **  **      ****   
 ********   **  **  **        **  *****        **    
 **         **  **  **  **    **  **  **       **    
 **         **  **  **  **    **  **   **      **    
 **          ***  ***    ******   **    **     **    
Powered by Phorum.