www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2014 10:35

Ahoj Všem,

začala mě zlobit moje Astřička,motor běží dost nepravidelně jako na "tři" válce a pochvilce chcípne, vyblikal jsem si závady a je to " 33 snímač tlaku v sacím potrubí = příliš velké napětí" nějak nechápu proč velké napětí?? a "47 ventil cirkulace spalin" taky nevím co to je.Byl bych rád za přiblížení místa kde ty komponenty nejdu.

Jestli to zde bylo řešeno,tak se omlouvám ale já nic takového nenašel.
Díky za pomoc.

Petr

Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2014 10:48

Snimac tlaku v sani je na motorove stene priblizne uprostred a vede do nej hadicka do sani.. Viz priloha
Vysoke napeti proto, ze je k nemu nejspis prerusen obvod.

Ventil recirkulace spalin je nas oblibeny ekologicky srac - EGR ventil.
Ten asi nenjades, pac je az vzadu za sanim u prevodovky, nad starterem...
A hlavne se k nemu muze jak k penezum.
O EGR ventilu je tu clanku spousta a dokonce i navod co s nim...

Přílohy: Cid_podtl_sani.jpg (80.8KB)  
Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2014 15:52

Děkuji mockrát za odpověď,o tom EGRu jsem dost četl,zkusím vyrobit tu záslepku a uvidím.
Ještě dotaz : ta záslepka na EGR musí být z plechu nebo může být z toho papíru co se používá na různé těsnění. Ten papír je docela pevný a mám ho doma,s plechem by to bylo u mě komplikované.

Petr

Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 22.07.2014 18:17

Vzhledem k tomu, ze je tam docela horko a casem by se to propalilo, tak z plechu.
Ostatne, proto jsem psal, ze tu mame i navody.

[www.kadett.cz]

Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 23.07.2014 10:25

OK,díky za vše.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2014 10:38

Ahoj,vyměněný snímač tlaku v sacím potrubí a stále nejde nastartovat,chyby to hází pořád 33 a 47. Kupovat nový EGR za 3tisíce se mi moc nechce.
Procházel jsem kabely a kontakty,vše se zdá ok,tak už nevím sad smiley

Petr

Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 31.07.2014 20:48

No a ten EGR uz je vycisteny a zaslepeny? Zrovna x16xel s pootevrenym egr ventilem nechytne.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2014 06:51

Ano,vyčištěný a zaslepený,teď mě napadá,když jsem měl EGR venku,a čistil jsem ho, a zahoupal jsem s nim tak v něm jakoby cvakalo nebo tam něco ťukalo.Je to normální nebo je v háji ůplně?

Díky Petr

Re: chyba 33 a 47
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2014 13:53

I kdyby byl v háji úplně, když je zaslepený, nemá už vliv na chod motoru. Pak už jen hlásí chybu.
A k tomu, že nechce chtit: Rozvody jsou v pořádku, benzín ke vstřikovačům jde a jiskru to hází?
K tomu, že to hlásí chyby 33 a 47: Nejsem si jist, jestli u Astry 95 jdou smazat jinak, než diagnostikou.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 01.08.2014 16:54

Rozvody jsou OK značky na sebe sedí jako zadek na hrnec,jiskra není moc jasná ale hází a benzín dává.
Tak to abych sehnal někoho na výmaz chyb,myslel jsem že se to smázne když nechám odpojenou baterku,měl jsem to bez proudu několik dní a jsou tam pořád.

Petr.

Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Tweety (IP zapsáno)
Datum: 01.09.2014 02:08

Ahoj,problém se startováním je takřka vyřešen ale vyskytl se další problém, silně nepravidelný chod motoru,na dva,na tři sem tam na čtyři a při "jízdě" silný cukání motoru,připomíná to přískokem vpřed. Vyměnil jsem svíčky i palivový filtr ale nepomohlo nic. Svíčky na 1. a 4. válci jsou dost začerněný od toho jak špatně pálí, měl jsem vyndaný zapalovací modul na kterým jsem očistil dotikový plochy. Dá se nějak proměřit ten zapalovací modul,jestli třeba neodešel.

Díky Petr.

Astra F 1.6 16V Sport X16XEL r.v.1995 5dv.

Re: chyba 33 a 47
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 11.09.2014 05:55

Jasně že dá , ohmetrem. Taky můžeš při behu motoru ošahat kabely a modul jestli neprobíjí na kostru.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Připojit soubor
  • Můžete připojovat soubory následujících typů: jpg, gif, bmp, pdf
  • Soubor nesmí být větší než 600KB
  • k tomuto příspěvku může být připojeno ještě 3 soubor(ů|y)
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **     **  **     **  **     **  **     ** 
 **     **  **     **   **   **   **     **  **     ** 
 **     **  **     **    ** **    **     **  **     ** 
 **     **  *********     ***     **     **  ********* 
 **     **  **     **    ** **     **   **   **     ** 
 **     **  **     **   **   **     ** **    **     ** 
  *******   **     **  **     **     ***     **     ** 
Powered by Phorum.