www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
C 14 NZ, 1,4 92 - nechytá
Autor: HanzPol (IP zapsáno)
Datum: 04.10.2014 07:18

Zdravím mám menší problém s mojí Astrou, zlobila sice už dlouho ale vždy to nakonec nějak šlo. Teď už se jí ale nechce pořádně nic, při startování sice točí ale nechytne, a svíčky jsou suchý i když se člověk snaží aby nebyli. Omlouvám se jsem laik, ale zůstává mi benzín nad klapkou pod karburátorem, a zdá se že nejde dál. V servisu poradili nějaký "protikus" hallova snímače v rozdělovači. Měl už někdo podobný problém nebo ví co s tím ?? Předem děkuji za všechny rady a omlouvám se jestli tu už podobný dotaz je, ale vážně nevím co přesně hledat. :-(

Re: C 14 NZ, 1,4 92 - nechytá
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 04.10.2014 09:04

Ano, tohle vypada na problem v rozdelovaci. Odklop vicko a prekontroluj palec, konektory k zapalovacimu modulu a civku/snimac otacek - promerit ohmetrem.
Halluv snimac tam nehledej, je tam indukcni.

Re: C 14 NZ, 1,4 92 - nechytá
Autor: HanzPol (IP zapsáno)
Datum: 04.10.2014 09:28

To jsme právě prolezli a nic moc to nepomohlo :-(, teď jsem ji byl s otcem nastartovat a chytla napoprvé :-D, ale když jsme ji byli projet tak nám zase na cestě umřela. Ale zdá se že nám zlobí volnoběžka a nepouští benzín, tak chceme zkusit vyměnit senzor polohy škrtící klapky (snad to píši dobře).

Re: C 14 NZ, 1,4 92 - nechytá
Autor: Standa (IP zapsáno)