je to zapalováním?
Autor: skaja (IP zapsáno)
Datum: 03.04.2015 14:30 Prosím o nápad jak rešit tuto závadu.
Kadett r.v.1986 motor C18NE 74kW automat. Ráno prijdu do garáže chytne na první "škrtnutí".Volnobežné otácky v pohode (otáckomer nemám, ale slyším to). Vycouvám a po chvíli klesnou otácky (zacne se chovat jakoby u staré škodovky clovek brzo vypnul pácku sytice). Po rozjezdu se chová jako by obcas nezapálil. První nutnost zastavit a chcípne. Nastartuje opet na první škrtnutí. Ujedu cca 500m, zastavím a jdu cosi vyrídit. Vrátím se po deseti minutách, nastartuji (opet bez problému) a od té chvíle se chová normálne. Jiná situace. Nezastavím a jedu dál až se zcela ohreje na provozní teplotu. Po celou dobu škube (opet jakoby obcas nezapálil).Zastavím a nechám ho chvíli (cca 1min) odpocinout.Nastartuji (zase bez problému) a škubání pokracuje. Pokud ho ale nechám s vypnutým motorem o neco déle (cca 10min) je následne vše v porádku.Tyto situace odzkoušeny opakovane. Zatím jsem zkontroloval krokový motorek,palec a vicko rozdelovace, svícky a kabely se také zdají v porádku. Poradí nekdo kudy dál? |