www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Astra H 1.9 CDTI - špatné starty (padání nafty?)
Autor: Tydra (IP zapsáno)
Datum: 17.07.2021 15:03

Zdravím,
mé auto Astra H 1.9 CDTI, 74kW, 2006 špatně startuje.

Starty jsou špatné jak za tepla, tak za studena. Pokud nechám podavací čerpadlo z nádrže 1-2 doběhnout nebo ho nechám běžet déle a startuji pod mírně sešlápnutým plynem start je lepší. Pokud auto déle stojí a zatočím hned po žhavení, auto nechytne, až pokud podavací čerpadlo nechám déle běžet.

Nastartovaný motor jede krásně jak na volnoběh, tak při jízdě. Neztrácí výkon, nepadá do nouzového režimu.

Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Senzor tlaku paliva na liště hlásí za volnoběhu přibližně požadováné hodnoty tedy kolem 300 Bar. Po vypnutí zapalování tlak velkou rychlostí padá. Při vypnutém motoru ukazuje v intervalu zhruba 5s hodnoty 2.1bar a 4.3bar. Tyto hodnoty hodnoty se neustále střídají. Při startování tlak pomalu stoupá.

Setkal se někdo s podobným problémem? Prosím o radu po čem jít popřípadě jak zkoušet funkčnost. Jedno z čerpadel, ventil na čerpadle, ventil na liště nebo snímač tlaku nebo něco jiného?

Na autě vyměneny všechny filtry, rozvody, vyčištěné sítko v nádrži, prostříkány kontakty k čidlu a ventilům, udělán přepadový test vstřiků, přidán jednosměrný ventil před vysokotlaké čerpadlo, vyměnen snímáč otáček klikové hřídele(hlásilo chybu), nikde není vidět sáknutí nafty...

Při odpojení ventilu na vysokotlakém čerpadle auto nastartuje, při jeho zapojení chcípne. Odpojení ventilu na liště auto nenastartuje, odpojení snímače na liště také nenastartuje.
Při zmáčknutí zpátečky z vysokotlakého čerpadla a následném uvolnění zakolísají otáčky.

Děkuji za případné rady.

PS: auto už je na doježdění, tedy nerad bych kupoval postupně čidla a ventily po 3k nebo vysokotlak za 8k, když si nebudu jistý, že to je tím.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **      **  **     **  **     **  **    **  **     ** 
 **  **  **  **     **   **   **    **  **   ***   *** 
 **  **  **  **     **    ** **      ****    **** **** 
 **  **  **  *********     ***        **     ** *** ** 
 **  **  **  **     **    ** **       **     **     ** 
 **  **  **  **     **   **   **      **     **     ** 
  ***  ***   **     **  **     **     **     **     ** 
Powered by Phorum.