www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 08:34

Mám motor c16nz, má najeto cca 200tis. olej zatím nějak nežere, ale když jsem měl motor nastartovaný a povolil jsem víčko kde se dolívá olej tak "tancovalo" tudíž část tlaku motoru jde nahoru.
Chtěl bych se zeptat, zda bych si pomohl kdybych nechal udělat go hlavy a na spodek bych se vykašlal, a nebo by to chtělo komplatní Go celého motoru. Díky.

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: PetrF (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 08:47

víčko ti tancuje i na novým motoru...

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 09:07

? Já měl za to že to znamená, že tlak z motoru se tlačí přes ventily pryč...

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 10:12

Takové posouzení stavu motoru jak ty píšeš je nesmysl.Já mám na svém kadovi natočeno už taky 195 000 km a šlape v pohodě,olej nežere.Myslím si,že 200 tis. není na oplácké motory až tak hodně,aby to vyžadovalo GO.Jo a mimochodem mám jen C14NZ a 170 km/h při těch kilometrech taky ještě udělá.....Než se do něčeho s motorem pustíš,tak si nech změřit kompresní tlaky....

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: Rozzik (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 10:58

Tom: Ja mam na C16NZ najeto cca 240 tis km a to mozna jeste nekdo utocil, menil jsem akorat tesneni pod hlavou, pac mi sel olej do vody, ale jinak kdyby byla tak dobra kastle jako motor, tak bych ani jiny auto uz nechtel!!! Kdyz porovnam zvuk tatovi Felicie r.v. 2000 po ujetych 70 tis. tak mi pripada, ze muj kadett s jel pred tydnem z pasu a ma je 5km najeto, otcovi se motor nejak celek divne klepe a ma zvlastni zvuk pri poslechu, muj kadett si prede jak svajcarsky hodinky a to se spotrebou na dlouhe streky cca denne az 300km prumer cca 5,5-6l/100km, otec se pod tech 6l/100km nikdy nedostal. Ted mam Citroen Xsara 1,8 a spotrebu cca 6-7,5l/100km coz je dost velkej rozdil, musel jsem investovat do bezpecnejsiho auta, jsem cely den na ceste. V zaloze mam ale jeste druheho kadetta GSi 18E a toho mam jako konicek, celkova renovace a lehky tuning!!! Pokud ti to nezere olej, tak bych jen pro zajimavost nechal zmerit tlaky ve valcich, aby tlaky byly pokud mozno shodne ve vsech 4 valcich!!!Cus

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: kubas (IP zapsáno)
Datum: 12.06.2005 18:50

Když uděláš GO hořejšku tak ti to bude funit zase dolu takže bud vše nebo radeji nic. Musí to tam foukat jinak by to nemazalo.......

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 11:37

vyčisti síto ve výku ventylů, pak to bude víc foukat do sání nebo uplně mimo, a nebude tě to trápit, dokud to neteče a neni tam nějakej hnus tak to neřeš smiling smiley

Re: Go hlavy nebo rovnou celého motoru?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 16:53

Máte pravdu, vykašlu se na to..... až odejde uplně tak seženu jiný motor a hotovo.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  ********   **     **  **     **  **    ** 
    **     **     **   **   **   **     **  **   **  
    **     **     **    ** **    **     **  **  **   
    **     **     **     ***     **     **  *****    
    **     **     **    ** **     **   **   **  **   
    **     **     **   **   **     ** **    **   **  
    **     ********   **     **     ***     **    ** 
Powered by Phorum.