Re: Volnoběh, špatný chod motoru
Autor: daniel (IP zapsáno)
Datum: 09.06.2005 16:28 kvalita benzínu u některých pump je zoufalá, nedávno jsem natankoval u makra, mají sice super cenu, ale na "svém" zkušebním úseku , maximálka 165 a spotřeba na dálku 9,5. po natankování u OMV je to zase při starém 185 a 8,0 (c18nz kombi) Re: Volnoběh, špatný chod motoru
Autor: Dall (IP zapsáno)
Datum: 11.06.2005 15:52 Kadett C14NZ Má taky trochu problémy s volnoběhem ale jiného rázu. Když nastartuju a nechám to běžet na volnoběh tak to chvíli běží na vyšší otáčky a všechno je OK.Ale jakmile se začne motor zahřívat a snaží se z těch 1300 jít dolů tak většinou nezůstane stát na 800 ale chce jít níž a v tu chvíli sebou cukne a otáčky zase vyletí na 1300 kde se chvíli drží a pak zase začnou pozvolna klesat. někdy to až chcípne. A pořád do kola. zkusil jsem vyměnit Řídící jednotku(3x), celou vstřikovou jednotku ,rozdělovač. Ale problém se nemění. Za jízdy pod plynem žádný problém nepozoruju a ani na neutrál. Akorát mi přijde že při jízdě z kopce na 4. se úplně nevypne přívod paliva a snaží se to občas mírně přidávat plyn. Na padá někoho něco ? Re: Volnoběh, špatný chod motoru
Autor: George (IP zapsáno)
Datum: 17.06.2005 11:24 Nemuzu ty pasky najit, jsem asi slepej, ci mam jine auto ) Je mozne, ze v pripade pravostraneho rizeni to mam jinde? Astra 95 C14NZ Re: Volnoběh, špatný chod motoru
Autor: fl (IP zapsáno)
Datum: 17.06.2005 11:30 Já mám Kadetta C16NZ r.v. 91 a taky jsem tam neměl ani jeden pásek. Jen slabý drát s kondíkem mezi převodovkou a kastlí a nejspíš to takhle bylo už od výroby. Přidal jsem ještě jednu zem mezi motorem a karoserií. Alternátor k motoru jsem nepřizemňoval. Je přimontovaný kovovým držákem na motor, tak mi další zem připadala zbytečná. |