Aktuální stránka: 1 z 2
odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:20 Jednoduchým krokem lze docílyt odpojení LS u motorů C20NE. 1.Jak máte v motoru hlavní svazek od ECU tak u něj je zavěšen konektor 3Piny /je vněm pouze zapojen 1x kablík 0.5 hnědo modrá, 2. podobný konektor je přiveden na LS, ten odpojte a proti kus zapojte do tohoto konektoru, a je to! POZOR VHODNÉ JEN PRO VOZY KTERÉ JIŽ MAJÍ ODSTRANĚN KAT!!!!!!!!!!!!!!! A JE ZBYTEČNÉ MOTOR TRÁPIT LS Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:22 pozor TÍMTO ZÁKROKEM VŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEBUDETE MÍT MOTOR 20SEH jak si někdo myslí!! pouze to je 20NE to je o 5nm navíc v krouťáku Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:37 A mas to podlozeny nejakym schematem, popripade vyzkouseno na vice autech?? Funguje to na motronic 4.1 i 2.5??? Cim potom nastavujes bohatost smesi?? Hlavne existuje vic kabelovych svazku a kdyby tohle fungovalo, urcite by Andrej o tom dal vedet... Nechci Te v zadnym pripade nejak podcenovat, jen by tuhle myslenku chtelo overit a dotahnout do konce...:-) Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:40 bohatost ladíš ukrytím šroubem na váze a je to podložený schématem ale funguje to jen na tu 35 pinovou ECU ML4.1 tu 2,5 musíš natáhnout drátky a to už je silnej zásah tady to je připravený protože jak začneš napájet ten odpojenej drát tak se z aktivuje Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:42 hlavně to je od andreje jen já našel zrovna svazek kde toje připravené Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:46 Jo tak tos mel napsat hned do prvniho prispevku, protoze vsechny vahy ten potenciometr nemaji a stejne tak ani ten dalsi drat v kabelovym svazku. Potom tomu rozumim a sedi to i ve schematu. Ja tam ten potik i drat mel a navic mam ML4.1, tak ze jsem to mel taky jednoduzsi..:-) Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 06:52 musim jen dodat že se fakt zlepšil ten náběh v těch 2500 3000 otáčkách, jen hledám jakej je nutnej odpor na 98oktanů/na tom výměném kolíčku/ 91 je i bez kolíčku nekonečno 95 má nějakej odpor ale nevim kolik má odpor kolíček na 98oktánů Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Ivan C20Ne -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 07:14 Jestli to vůbec jde na 98 okt... Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 07:26 jde protože 20NE je na 98, jen zjistit ten odpor tak tam stačí dát nemusí tam bejt ten kolíček, ale je nutné to přenastavit kvuly detonacím Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 07:51 Tak 95 má vykazovat 1,6volt a 98 0,9volt ale ten odpor furt nevim Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 08:02 Tak ten na 98 bude mit patrne mensi odpor kdyz je na nem mensi ubytek napeti. Dej tam potenciometr a tech 0,9 V si tam nastav a potom to nahrad pevnym odporem. Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: OPLIK.JENIK (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 09:29 Ne jen že je dost podstatné u této změny i změna na 98 oktanů ale taky je nutné vyměnit svíčky!!!!!!!!!!!!!!! Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: kirko (IP zapsáno)
Datum: 28.06.2005 17:29 Chlapi ako čítam staršie príspevky tak som došiel aj na tento.Na niektorých motoroch ako už autor písal je to úplne jednoduché.Ostatnícm doporučím preštudovat: [www.opelclub.sk]. Ja mám kolíček na zmenu oktánového číslo na 98 a nameral som na nom odpor presne 220 ohmov.Meral som aj napatie a je tam ako schéma píše 0,9V.A k sviečkam.Neviem ako iný ale ja používam NGK a to o stupen s nižšiou tepelnou hodnotou ako predpisuje výrobca a je to O.K. Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jeník (IP zapsáno)
Datum: 29.06.2005 07:24 pánové díky Webu na slovensku jsem zjistil podstatnou věc, pokud nemáte kolíček na 98 oktanů. tak u kadetů do 1990 je originál oranžovej, tak místo něj dejte žlutej /calibra, vectra / a zastrčte tak aby tam bylo 95 a díky odporu je to nastavené na 98, a do vozů od 1990 dejte ten z kadeta oranžovej 95 a je to na 98 oktanů....jak snadné díky rozlištnosti dvou jednotek je to přesně obráceně............mohu poslat schéma jednotek Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.06.2005 07:54 Jestli muzu prosit, posli me ho pro zajimavost. Diky Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jeník (IP zapsáno)
Datum: 29.06.2005 10:25 je to zapojení jen těch konekturů, mam 4,1, 1.5 a 2.5pro 16V je to v anglině, tak hoď mejla a pošlu Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 29.06.2005 13:28 kadett (zavinac) volduchy (tecka) cz Diky Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 30.06.2005 12:00 Můžu taky poprosit o maila ? ivih (at) atlas (dot) cz Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: JeeDee (IP zapsáno)
Datum: 13.07.2005 11:05 Ahojik lidičky. Scháním technický schéma na zapojení čtyřkabelové lambdy v motoru C18XE. Astra, RV 94, 1.8 16V, Ecotec Rozpadla se mi totiž horní koncovka, která se spojuje s kabelem /lambdou/ do výfuku. Uvítám jakoukoliv radu. Ale ne, že mě pošlete do originál servisu... :-) Dík. jee.dee@seznam.cz Re: odpojení lambda sondy C20NE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 21.11.2005 07:44 Vracim se k oktanům: V čera jsem našel motor SEH tak v něm byl bílej kolíček 95/98 oktanů tak 98 má 221 ohm to je jako žlutej s označením 95, strana pro 95 má 75ohm, tak snad to je dobře protože když jsem to počítal na ubytek napětík tak mě vyšlo 125ohm.
Aktuální stránka: 1 z 2
|