Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Emil (IP zapsáno)
Datum: 29.08.2005 07:26 Zdravím Vás, Chtěl bych se Vás zeptat, jak vyvolat závady u diagnostické zásuvky u modelu vozu: Opel Astra F (classic), 1.6 16V, r.v. 9/1996 Je to jiná zásuvka, než je v technické poradně, kde je na fotce vyobrazena 10-ti kolíková, Prosím o postup vyvolání závad a kde najít zásuvku v motorovém prostoru? Jedna je v interiéru, nalevo svisle, hned vedle pojistek, ..jaké kolíky na ní propojit? (případně u této vnitřní zásuvky?) Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Habik (IP zapsáno)
Datum: 29.08.2005 08:44 Zkus se kouknout do pojistek, měl by tam být vlevo 16-ti pinový diagnostický konektor (VIZ obrázek). Pokud ho tam budeš mít, tak propoj pin 5 a 6, zapni klíček do druhé polohy a měla by ti začít blikat žlutá kontrolka poruchy motoru. Jestli je tato diagnostika stejná jako u Tigry, tak ti to na začátku diagnostiky nebude hlásit kód 12, rovnou ti to vypíše pamět závad v čtyřmístném kódu. Na pinu 5 a 6 by nemělo být napětí (při vypnutém klíčku), tak si to raději proměř,aby jsi neodpálil ŘJ. Přílohy: aldl3orig.jpg (46.7KB) Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Jiriseb (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2008 07:27 Ahoj potreboval bych prosim te vedet kde bych nasel diagnostickou zasuvku na astre 1.6 16V 2003 díky Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2008 07:34 Myslim ze pod plastem pod rucni brzdou. Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Radim_17D (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2008 07:59 Přesně tak. Nejlépe je to opatrně vypáčit šroubovákem zepředu (tedy ze strany, co je řadící páka). Je to na 2 plastové packy.
Pokud máš ale motor Z16XE, tak je to patrně zbytečná práce. U mé Astry tam sice konektor je, ale jeden z těch pinů, co se mají proklemovat, není osazen. U mě funguje následující postup: 1. vypnout motor 2. šlápnout na brzdu + zároveň na plyn (ten úplně na doraz!) a držet! 3. otočit klíčkem do polohy II (tedy jenom pustit zapalování, nestartovat) 4. po chvíli začne kontrolka vyblikávat chyby, pokud tam nějaké jsou Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Jiriseb (IP zapsáno)
Datum: 15.07.2008 08:16 Dekuji moc mi to pomohla Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: krtecek (IP zapsáno)
Datum: 08.01.2015 16:46 Čau lidi,jde vyměnit diag.zasuvka 8pin za 16pin?Pokud ano,nemate nekdo schema jak to přepojit.
Potřebuju vymazat zavady,ale nesehnal sem nikoho s touhle redukcí.Všichni maji 16pin. C18XEL Dik Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.01.2015 20:35 A - kostra piny 4 a 5
G - data pin 7 F - napájení + pin 16 Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: krtecek (IP zapsáno)
Datum: 11.01.2015 12:30 Super,mockrát děkuju Vendys.
A pod pinem B a H je prosím co?Nebo nejsou obsazeny? Ještě jednou dík. Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 11.01.2015 16:27 Nejsou používány pro komunikaci s diagnostickým rozhraním. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Vyvolání obsahu registru závad - diagnostická zásuvka
Autor: bahno3 (IP zapsáno)
Datum: 04.02.2015 17:43 zdravím mám opel astru g 1,7td rok 1999,a stítí mi kontrolka diagnostiky motoru,chtěl jsen jsi vyblikat chybu(mám 16 pin.konektor u ruční brzdy,ale v tom konektoru je jenom 6 drátků zbytek prázdné.tak jsem nemohl spojit 5 s 6.zrovna 6 chybí.-podle našich návodů,dá se to vůbec udělat.....díky
Můžeš mě vysvětlit, proč dotaz píšeš do dvou sekcí najednou?????? Opět ti to smažu ***moderátor*** Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Brouček (05.02.2015 16:53) |