www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
TID se nuluje
Autor: birkof (IP zapsáno)
Datum: 20.02.2009 22:39

Zdravím. Jsem automobilový nováček a nedávno jsem si koupil Astru. Nevíte kde může být problém, když se mi nulují hodiny a venkovní teplota se ukazuje jen občas? Kde je uložená logika? V TIDu to asi nebude, že? Občas se mi podsvětluje display TIDu jen na jedné straně. Konektor TIDu jsem kontroloval a zdá se být dobrý.

Předem díky za odpovědi.

Re: TID se nuluje
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2009 00:27

TID je samostatně žijící zařízení, čímž chci říci, že veškeré obvody, které potřebuje, má v sobě. Pokud se nulují hodiny, nejspíš ti do něj nejde stálé napájení. A co to tedy ukazuje, když ne teplotu? Je tam prázdno, nebo nesmyslná teplota? Kde jsi kontroloval ten konektor? Zevnitř na tištěném spoji? Tam se rády udělají studené spoje. Co se týká podsvětlení, vyměň si žárovku.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: TID se nuluje
Autor: birkof (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2009 07:45