Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: honziskoo (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2010 15:16 Nazdar chlapi, prosím o radu, při jízdě mi začla svítit kontrolka baterky, nějak problikávat, pak, kdyz otáčky překročí 1500 začne svítit i kontrolka motoru ( z toho mám tak trochu obavy) co mi na tom autě odešlo? Opel Vectra A 2,0 94
Díky všem za názory Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2010 18:34 honziskoo...
Upadla ti buď kostra od baterky, nebo ti šel do háje altík - jedeš pak jenom na baterii, ketrá se časem vybila, palubní napětí ti klesá pod kritickou hodnotu a ECU je z toho špatná;-)... Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2010 20:56 Spíš bych to tipoval na ten alternátor. Je klidně možné, že to přebíjí. To se ECU taky nelíbí. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 27.02.2010 00:28 Rozhodně zkontroluj altík - popř. si vyblikni závadu z paměti...
Jinak jakej dvoulitr máš 8V nebo 16V? Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: honziskoo (IP zapsáno)
Datum: 27.02.2010 10:47 chlapi díky za rady :-) mám 8ventilovej... nikdy jsem nic takového nedělal, mám akorát multimetr...jak to "vybliknu" :-)
jinak při vyšších točkách určitě přebíjí, protože kontrolka baterky pak svítí jak kdyby do ní šlo 220 Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: honziskoo (IP zapsáno)
Datum: 27.02.2010 11:51 tak jsem tam byl s multimetrem a na volnobeh jde do baterky 15,2V a při přidání plynu až 18,2 V... co ted s tim? :-( Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.02.2010 17:15 Opravit, nechat opravit? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Blikající kontrolky na přístrojovce
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 27.02.2010 17:46 honziskoo:
Mno, vyměň si regulátor napětí na alternátoru - vyndáš altík, povolíš dva šroubky, vyloupneš ho ven a pak tam dáš (ohleduplně na uhlíky) nový. A mělo b yto šlapat... Ovšem, pokud není probitá některá dioda v diodovém bloku. To je pak levnější koupit někde na vrakáči jiný alternátor - vyjde kolem 500,-... |