www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
motor a čidlo
Autor: kryštof (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2010 19:42

Servus pánové/dámy!

1.mám takový problém mám kadeta gsi 2.0 8v a chtěl bych ho přestavět na 16v stačí jen sehnat hlavu z 16 a prohodit nebo by jste doporučily ještě něco??

2. přeletěl jsem ten široký betonový retardér nějak jsem si ho večer nevšiml tak mě to hezky nakoplo do prdele a od té doby mám problém se startováním. chytne třeba až na 2. pokus nebo na 3. a pak si nedrží otáčky klesá a nechce jet přirovnal bych to k dušení nebo jako by byl bez benzínu ale když se zahřeje tak už pak jede parádně! mohlo by to být jen posunutou klapkou jak jsem naletěl na ten retardér?? nebo něco jinýho?

Re: motor a čidlo
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2010 21:12

1. Jen tak zběžně, co si rychle vzpomenu. Rozdíly mezi 8V a 16V dvoulitrem v Kadettu: Vana, kliková hřídel, ojni.ce, písty, hlava, elektronika řízení motoru, komplet sání, výfukové svody, nejspíš i výfuk, setrvačník, spojka, převodovka, polosy, zadní náprava, chladící okruh myslím taky.

2. Jak je na tom běžná údržba? Rozdělovač, palivový filtr, atd. Co dělá naše oblíbená kontrolka elektroniky motoru?

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: motor a čidlo
Autor: kryštof (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2010 22:23

1. takže přestavba bude poněkud náročná to znamená sehnat si další gsi 16v a přeházet to vše z něj- jde o to že mám cabrio a jaksi jich je hrozně málo v 16v tudíž jsem si pořídil 8v

2. to zatím nemám ověřené ale co jsem slyšel tak o auto bylo dobře postaráno co se týče náplní a podobně. palivový filtr jsem si myslel taky jenže ono jak se to zahřeje tak už to nedělá jen když to vystydne. a kontrolka motoru neříká nic ani nic jinýho nesvítí. proto jsem myslel jestli se tam tím nárazem něco nepohnul klapka či něco jinýho

Re: motor a čidlo
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 28.02.2010 23:03

Ten palivový fitr jsem si tipnul právě proto, že studené, kdy je větší doběr paliva, to dělá. Jinak doporučuji diagnostiku a kouknout se na stav všech čidel.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  ********        **  **    **  **     ** 
 **     **  **    **        **  ***   **  **     ** 
 **     **      **          **  ****  **  **     ** 
 *********     **           **  ** ** **  **     ** 
 **     **    **      **    **  **  ****   **   **  
 **     **    **      **    **  **   ***    ** **   
 **     **    **       ******   **    **     ***    
Powered by Phorum.