www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
immo x14xe
Autor: petřík (IP zapsáno)
Datum: 17.01.2011 13:59

Ahoj , nevíte někdo jak by šel obejít / vyřadit imobilizer u motoru x14xe (corsa r.v.95) ? Abych nastínil situaci - zmíňovaný motor montuju do kadetta E (puvodně c14nz) zástavba se blíží ke konci akorát mi leží v hlavě to že bez toho aniž bych imobilizer nějak odstranil nebo něco tak nikdy nepoběží že. Kdyby to byla komorní informace mužete klidně na mail Petr.vodsedalek@seznam.cz . Děkuju moc sám si s tím vubec nevím rady.

Re: immo x14xe
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 17.01.2011 20:29

Tak to namontuj i s ním. To je asi nejjednodušší a nejlevnější řešení.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: immo x14xe
Autor: petřík (IP zapsáno)
Datum: 21.01.2011 17:34

takže potřebuju z ty corsy co ještě ? čip z klíčku , ten imobilizer je prý krabička an spínačce jo ? tak tu potřebuju a k ní nějak natrvalo přilepím přidělám ten čip a kam napojím kabeláž co z toho poleze ? Kdyžtak mužeš klidně na mail nebo jestli nějakou fotku atd. Petr.vodsedalek@seznam.cz

Re: immo x14xe
Autor: petřík (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2011 13:58

immo je namontovaný , už neblokuje čerpadlo který ten samo zapíná a vypíná když startuju ale motor nepálí a vstřikovače nadávaj benzín. Jakoby ta jednotka nevěděla že se ten motoru už točí nevíš čím to bude a jak to odstranit?

Re: immo x14xe
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2011 15:56

Což znamená, že jsi dotahal a zapojil ty zbylé kablíky, co jsem včera psal Lukinovi? Na pinu D3 a C16 jednotky máš přes klíček napětí? To samé na relé pro vstřiky a ostatní vetily? To samé napětí by mělo být i na pinu 1 zesilovače zapalování. Když startuješ, ne hnědočervený relé pro vstřikovače se objeví mínus? A copak dělá kontrolka motoru, když je v klidu a když startuješ? Předpokládm, že k ní máš ten immo dotaženej, jak má být.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: immo x14xe
Autor: petřík (IP zapsáno)
Datum: 21.02.2011 16:11

i imma mám zapojeno + , spínaný + ,konstru a kablik co jde do jednotky motoru , nemám zaponej ten diagnostickej a ty dva co jsou na kontrolku. do motorovýho svazku mám protstě přes tu 8 drýtovou černou svorkovnici dovedený + , spínaný + a modročervenej kablik co jde na palivový relé. Z kabinovýho svazku mám použitý kabely na altík a starter a svorky na baterku. To jak píšeš kde všude má to napětí být - no snad ano v tom jsem se nijak nehrabal mám prostě přivedený spínaný + na ten jeden kabel kde je přivedenej a odtamtud už je to rozvedený tak jak to bylo origo. Kontrolka mi nesvítí žádná v celý přístrojovce



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  ********  **    **  **    **  **     ** 
 **     **  **        ***   **   **  **   ***   *** 
 **     **  **        ****  **    ****    **** **** 
 **     **  ******    ** ** **     **     ** *** ** 
 **     **  **        **  ****     **     **     ** 
 **     **  **        **   ***     **     **     ** 
  *******   ********  **    **     **     **     ** 
Powered by Phorum.