www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 02.04.2011 16:00

zdravim chlapi, jdu měnit motor, vyndám C20NE a dam tam 20SEH, potřeboval bych vědět jestli mužu nechat původní kabelový svazek od řidicí jednotky C20NE a připojit na něj rovnou jednotku SEH? díky

Re: NE za SEH?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 02.04.2011 19:00

Ano.

Re: NE za SEH?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 03.04.2011 16:54

Ale před zapojením zkontroluj zda od váhy jsou zapojeny všechny PIN !!!!
SEH nemá LS regulaci a proto má zapojen PIN u váhy vzduchu pro nastavení CO2
ale vesměs i bez toho by to jelo :-)

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 04.04.2011 16:32

tak jsem na to dneska koukal a budu muset přehodit kab.svazek a s ŘJ ,protože sem si nevšiml že ta moje ŘJ na NE má tři řady pinů a ta SEH má jen dvě řady...
Jeník: váhu musím dát svojí NE má v sobě tu CO2 regulaci?

Re: NE za SEH?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 04.04.2011 18:57

Některé C20NE ji měly, 20NE samozřejmě všechny.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: NE za SEH?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 05.04.2011 08:45

spíš nám prozrad čísla demontované jednotky a nové jednotky.. hned bychom byly chytřejší :-confused smiley)

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 21.04.2011 22:33

dneska sem to konečně nastartoval, ale hned jak naskočil motor tak to chciplo.po chvíly se to už dalo udržet tak do 2000 otáček pak to začne vynechávat a když to spadne na 1000 ot. tak to jde zas na 2000 ot. a tak dokola.když sem odpojil váhu vzduchu bylo to asi tak od 1000ot. do 3000ot. .kabelový svazek který byl k motoru SEH měl jiný konektor ,tak sem ho musel střihnout a napojit tam ten z C20NE , ale zbyly mi tam dva dráty - hnědý s modrým a hnědý se žlutym pruhem . z jednotky C20NE ještě vedly 4 dráty který byly pod palubkou a mezi nima byly právě tyhle dva dráty tak jsem to na ně zapojil a pořád to je stejné, akorát se mi rozsvítila kontrolka motoru po zapnutí klíčku jako normálně to předtím vůbec nesvítila ,ale nezhasne ani po nastartování,mezi těmito dráty byly -hnědo bílý a hnědo červený a ty jsem taky nezapojil.nevim možná jsou to zrovna důležitý dráty ale vůbec netušim kam s nima.váhu vzduchu mám 2x z C20NE a mají obě 5pinů i ten konektor ze svazku má obsazených 5pinů.jinak tady je číslo tý RJ:
0 261 200 104
90 280 357
a má jen dvě řady pinů.

Re: NE za SEH?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 05:20

0 261 200 104 - C20NE, 20NE.
To neni ze SEHu.

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 05:37

A z ceho tedy je? Jake znaceni ma SEH?

Re: NE za SEH?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 07:14


Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 10:08

Co kdyz tam hodim zpatky moji elektriku z NE nez sezenu SEH?stejne mi nejde do hlavy ze to nejede ani na tuhle elektriku,sice by to nemelo asi takovy chod,ale to co to dela to jako kdyby tam byla elektrika z jednobodu.nema ani vystup na lambdu.

Re: NE za SEH?
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 10:54

Elektriku zpět přehodit můžeš, ale je třeba přehodit i škrtící klapku. SEHová elektrika konektor na lambdu nepotřebuje, když ji nepoužívá.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 11:06

Ta klapka se lisi? Ja tam mam z NE.jinak ta jednotka seh ma taky dve rady pinu?

Re: NE za SEH?
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 11:58

Dvě řady pinů má Motronic ML4.1, může to být jak SEH, tak NE. Záleží jaké číslo má řídící jednotka.

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 22.04.2011 17:53

tak díky za ten odkaz na typ jednotek ,došel sem aspoň k tomu že nemá cenu dál se v tom hrabat.vrátil sem tam původní elektriku z C20NE a šlape jako hodinky sice asi nebude mít takový výkon jako SEH, ale to snad časem seženu, kabely a jednotku SEH.teď je to vlastně C20NE s ostřejší vačkou a větším kompr.poměrem smiling smileytak zatim díky všem za rady

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 23.04.2011 17:08

po´včerejších 50-ti kilometrechsem si všiml že se motor nezvykle rychle ohřeje a docela hodně(mám digi takže nevím pěesně kolik),termostat oevírá dobře.mám podezření jestli nejde o detonace pač sem ještě snížil hlavu o 0,5mm, už origo to mělo vysoký komp.poměr,... ale nejsem si jistý.jinač to jede jen nepatrně líp než NE , ale zdá se mi že má takový trochu tvrdší chod, dneska zkusím natankovat natural98 snad to něco udělá... jinač kdyby někoho něco napadlo tak budu rád díky

Re: NE za SEH?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 25.04.2011 05:23

pokud si dal na SEH nižší hlavu o 0,5mm tak počítám nárust komprese na 12 to už je hodně tvrdej..chod
nehledě že SEH má chodit jen na 98oktanu a vejš a motory s kompresí ho dokonce potřebujou.

horší je to ztou jednotku na motoru typu C20NE a 20SEH má jednotka za ukol nastavovat předstih... a SEHová ecu je odladěná na ostrou vačku... proto to nejede líp jak popisuješ

Re: NE za SEH?
Autor: Miras3000 (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2011 08:35

tak to bude ono,na 98 oktanů je to o něco lepší ,... ale ta jednotka bude teda problém, je nuné tam dávat jednotku SEH? a nebo by někdo dokázal odladit jednotku C20NE na SEH? jestli se to tedy vyplatí ,něž schánět jednotku SEH , hlavně jestli jsou zapojeny piny v obou jednotkách stejně(ale asi jo když mi ta jednotka NE maká na SEHu), asi by byl problém vyřadit lambdu,nevím... díky

Re: NE za SEH?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2011 14:42

Z C20NE lze vyletovat EPROM a do patice dat nahranou se SW ze SEHu.
Odstranit lambdu neni problem, myslim, ze i tady na WEBu je navod.
Jde vsechno, jen hledat po netu. Chapu, ze je jednoduzsi zeptat se, nez si vsechno najit sam. Nehlede na to, ze kdybys prosel par for, treba v nemecku, nasel bys spousty dobrych rad ohledne tohoto problemu.

Re: NE za SEH?
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 26.04.2011 17:10

zapojeno až na jednu kostru a vývod LS stejně

Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **    **  **     **   ******   **    ** 
 **    **   **  **   **     **  **    **   **  **  
     **      ****    **     **  **          ****   
    **        **     **     **  **           **    
   **         **      **   **   **           **    
   **         **       ** **    **    **     **    
   **         **        ***      ******      **    
Powered by Phorum.