Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2012 05:50 Zkus si s bráchou prohodit baterky. Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: m4rt4s (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2012 19:19 Baterku sem proměřil má 12, 5 V při startování klesne napětí na 10,9 V a altík dobijí 13,95V, při měření proudu s vypnutým motorem sem nejdřív naměřil 1A, ale pak jsem dostal nápad a museli jsme na to jít 2 . . . když jsem dycky propojil ampermetrem obvod tak mi blikaly hodiny a rádio, takže sem je nastavil pak přestali blika zhasly a bylo naměřeno 0,03 A takže 30 mA . . takže nechám baterku přes noc v autě zapojenou . . . nemělo by bejt nic co ji vybyje . . . prakticky jsem na nic nepřišel Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2012 22:04 m4:
Mno, tak možná máš prozaicky v prdeli baterku ... Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: m4rt4s (IP zapsáno)
Datum: 25.02.2012 22:15 ale ta poslední 3 dny taky drží . . .leda by to byla jen sporadická závada . . třeba přilepený relátko nebo fakt nevim :-D Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: krokodill (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 08:39 Když už je tu vlákno o vybíjení akumulátoru... Měl jsem (a ještě mám) něco podobného. Také mě při -20° vydržela baterka skoro celý týden, kdy jsem nejezdil. Normálně jsem nastartoval. Polevily teploty a pak jsem měl za jednu noc akumulátor do mrtě vymlácenej. No nic, asi bude v háji, řekl jsem si, ale ještě jsem ho nabil a dal do auta. Po nastartování se ale slabounce rozsvítily všechny světla vnitřního osvětlení. Když otevřu kterékoliv dveře, tak se rozsvítí naplno. Potom když jsem jel a šlápnul jsem na brzdu, tak to osvětlení zhaslo. A když vypnu motor, tak to svítí pořád. Takže když někam přijedu, abych rozpojoval baterku... Co může způsobovat tuto závadu?...
Astra F 1992 C16NZ Upraveno 2 krát. Naposledy upravil krokodill (26.02.2012 09:01) Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 11:56 krokodill, dost často tohle dělá vlhko. Někde ve sloupku je vlhká a zelená celá svorkovni-ce a tam to převádí. To je jen takový můj nápad. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: krokodill (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 12:04 V kterém sloupku? U řidiče?... Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 14:39 Dole, u nohou v A sloupku na strane ridice je velika svorkovni-ce. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: krokodill (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 14:49 Díky, pak napíšu, co to bylo... :-) Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 26.02.2012 18:33 Ale taky jsem se mohl mýlit. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: krokodill (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2012 13:40 Dají se někde sehnat díly ke svorkovnici? Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.03.2012 14:55 Nejde Ti odeslat příspěvek kvůlu tomuhle: [www.opelastra.cz] takže třeba slovo svorkovni*ce, jak je tam vysvětleno. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Záhada -> vybijení akumulátoru při zhasnutém motru
Autor: EDASIN (IP zapsáno)
Datum: 15.03.2012 16:15 Toto thema,vybíjení baterie v klidovém stavu,třeba do rána jsme zde diskutovali asi před rokem a na nic jsme nepřišli.U mne,ASTRA F r.v.1995 1,8 jak jsem psal,jsem to nakonec řešil el. bateriovým odpojovačem.Byl pokoj do začátku loňskej zimy,kdy baterie slábla a již nešla nabít.Byla skratována.Zakoupil jsem novou.Pak jsem zapoměl na odpojování baterie a ejhle do dnešního dne žádný problém.Abaterie nebyla odpojena i v těch 20 stupních mrazu a bez problému točila. Z toho jsem usoudil že celý problém vybíjení je v bateri! |