www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Řídící jednotka centrálu Astra F - zaměnitelnost
Autor: ZS (IP zapsáno)
Datum: 09.10.2012 08:49

Ahoj,

nevíte zda jsou zaměnitelné různé verze řídící jednotky centrálu? Zřejme jsem si ji odpálil při pokusech se zapojením DO.
Mám Astru F rok 1996 X16SZR, jednotka má označení 5486 KIEKERT GM 90 457 682 PA, tu jsem nesehnal. Mám možnost koupit za pár korun jednotku s číslem 90 356 128 z auta z roku 1994. Konektor vypadá stejně. Půjde to?

Re: Řídící jednotka centrálu Astra F - zaměnitelnost
Autor: Crkyk (IP zapsáno)
Datum: 09.10.2012 11:56

A co to máš za dálku většina Do se dá použít i jako řj CZ když tak mne to písni mail pošlu ti obrázek jak to zapojit crkyk@seznam.cz

Re: Řídící jednotka centrálu Astra F - zaměnitelnost
Autor: ZS (IP zapsáno)
Datum: 16.10.2012 20:30

Ahoj,

pokud by i někdo jiný sháněl odpověď na výše uvedenou otázku, tak tedy - ANO, JSOU kompatibilní. Vevnitř jsou odlišné, ta původní novější má zjevně modernější součástky a vypadá vevnitř jednodušeji, ale na funkci (rostlináře) to vliv nemá.

Děkuju moc Crkykovi za rady se zapojením dálky místo ŘJ centrálu, ty dráty cos mi poslal jsem identifikoval taky, ale nevěděl jsem jaké impulsy do toho posílat. Takhle to chodí bezvadně i bez původní ŘJ, ale už jsem jí měl objednanou, tak mi holt zbyde do zásoby. Dokonce ta dálka umí zpracovat původní otevírací/zavírací signály, bohužel na ně reaguje jenom když je odemčeno ovladačem (dioda nebliká). Takže si centrál zavřu/otevřu od řidiče kolíčkem nebo zamknu zvenku klíčkem jako dřív, ale když je zamčeno dálkovym tak centrál na klíček zvenku nereaguje, to zas musím odemknout dálkovym. Ale už to nechám, ta konfigurace pájením propojek, to nevypadá že to plošnák vydrží donekonečna a stejně jsem to dělal proto že zámek u řidiče už dost zlobí.
Mimochodem jak jsem zjistil tak jsem si v blbém světle v garáži původně oholil žlutočervený místo hnědočerveného drátu a když jsem uzemňováním zkoušel který je který jsem si asi původní ŘJ odpálil. Za blbost se holt platí...



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  ********   ********  ********    ******   
  **  **   **     **  **        **     **  **    **  
   ****    **     **  **        **     **  **        
    **     ********   ******    ********   **   **** 
    **     **     **  **        **     **  **    **  
    **     **     **  **        **     **  **    **  
    **     ********   **        ********    ******   
Powered by Phorum.