www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
mrtve GSI
Autor: v.v. (IP zapsáno)
Datum: 22.11.2012 20:03

Kadett GSI 2.0 8V C20NE
Ahoj, nebyl by nekdo schopnej rychly rady/diagnosy? Auto stalo nekolik let v garazi, nevim jestli tam dojelo, ale nejaky potize melo pred tim (check motor svitil, uchcavalo se to).
Vytlacil jsem to a nevim co souvisi a co nesouvisi.
Motor toci, sviti check motor - a nic jinyho. Nesviti nic na pristrojovce. Nebo to dela jen podsviceni a vsechno je na displayi? Neslysim cerpadlo. Setmelo se mi, takze se ptam jen obecne na postup.
1. pojistky jsem proveril, vsechno dobry
2. kde je nejaky relatko na cerpadlo? zitra musim zjistit jestli je na cerpadle napeti
3. Jak zjistim jestli jde zapalovani? Normalka jestli hazi jiskru?
4. vstriky to samy?

No a jak mam postupovat? Muzete mi strucne poradit pls, tuknout? Neni mozny ze je ECU po smrti? jak by ee to projevilo? Zarazi me ta pristrojovka. Nemate nekdo pobliz ECU na pujceni ? /prodej?
Diky

Re: mrtve GSI
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 22.11.2012 20:44

1) budeš mít popraskaný žárovky na podsvícení (nebo jenom zoxidovaný kontakty zezadu)

2) čerpadlo, pokud dlouho stojí často zarezne nebo se zalepí a netočí se

3) jinak nejdřív si vyčti paměť závad - todle je o ničem

4) zapalování poznáš podle jiskry

5) vstřiky můžou bejt taky zalepený - jinak jestli k nim jde ovládání změříš osciloskopem a jinak to poznáš tak, že musí jemně cvakat.

Jinak na tohle téma je tu toho tři (_o_) ...

Re: mrtve GSI
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 23.11.2012 06:23

Jen doplním

Ovládání vstřiků zjistíš i 12V žárovečkou.
Budeš je muset rozhejbat za pomocí napětí přímo z baterky , samozřejmě za chodu čerpadla včetně čerstvého benzínu.
Relátko máš u expanzky , stačí ho ukostřit (-pól) a bude běžet po klíčku v poloze II.



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  ********         **  ********  **     ** 
 **     **  **     **        **  **        ***   *** 
 **     **  **     **        **  **        **** **** 
 *********  **     **        **  ******    ** *** ** 
 **     **  **     **  **    **  **        **     ** 
 **     **  **     **  **    **  **        **     ** 
 **     **  ********    ******   **        **     ** 
Powered by Phorum.