Divné vedení drátů od sahary
Autor: TomiBender (IP zapsáno)
Datum: 01.05.2014 14:53 Zdravím, jsem šťastným majitelem astry, x16szr, rv 96, najeto 79 tis. Problém je ten, že mi nefunguje sahara (asi ani nikdy nefungovala, jezdím s od podzimu a to plynule mezi městy). Řekl jsem si ok, bud sahara, odpor nebo spínač. Jenže je tu problém, teplotní čidlo je 3 pin a k Sahaře vedou 2 dráty. Začal jsem to zkoumat více a to 3 pinove čidlo je dvouspinac s bimetalem, jeden by měl spinat pomalejší rychlost přes odpor (předpokládám) a druhý pak přímo na Saharu. Když propojim v portu dva vodiče, sahara se rozběhne naplno, když propojim druhý pin, tak se nic neděje. Řekl jsem si fajn - predradny odpor - jenže kde? Vodič, který při bypassu rozběhne Saharu, je bílo hnědý, vede od spínače trubkou s ostatními kabely a vystupuje z te trubky na saharu. Druhý vodič na Sahaře je klasicky +. Pak z čidla kromě kostry vystupuje ještě hnědo zluty (pomala rychlost) a ten konci neznámo kde. Nikde mezi Saharou a tim čidlem není žádný odpor. Relé tam byt také nemá, Teče tim cca 10A. Jsem z toho jelen, a hlavě Za co vyměnit to čidlo, jestli tam dát jednorychlostni nebo to co tam je, připadne by mi zajímalo kde ten odpor je (pokud tam je. Pod maskou ani na Sahaře kde nic tu nic. Díky moc
-------------------------------------------- Astra F 1.6 55kw /X16SZR/ r.v. 1996 Re: Divné vedení drátů od sahary
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.05.2014 18:10 A co proste to 3 PIN cidlo nahradit originalnim 2 PIN cidlem? neni to jednoduzsi? Nove cidlo vyjde na cca 300kc.
Protoze pokud mas k sahare jen 2 draty, odpor tam nikde nebude. Re: Divné vedení drátů od sahary
Autor: tomibender (IP zapsáno)
Datum: 02.05.2014 15:25 Ok, taky si říkám, na víc mají i kulatý s dvoupinem, takže nebudu muset bastlit konektor díky Re: Divné vedení drátů od sahary
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 05.05.2014 07:56 On ten dopor za moc nestojí , mě už třeab 3 shořeli... |