Diagnostika C16NZ
Autor: blah (IP zapsáno)
Datum: 05.03.2017 15:58 Zdravim, doufam ze sem jeste obcas nekdo zavita. Mam problem s protahnutim svoji astry (`92) technickou, protoze odmita jakkoliv komunikovat s diagnostikou, a bez toho to pry dnes proste nejde. Uz se v ni chvili hrabu, zatim jsem overil ze funguje v diag. konektoru jak napajeni, tak i pin A a B (i vyblikani kodu funguje). Ovsem problem pravdepodobne bude v pinu G (K-line), ktery je predpokladam u technicke pouzit (daji se koupit redukce ALDL to OBD2, ktere ho pouzivaji). Na nem je nemeritelne napeti, neni ani zadny meritelny odpor (zkrat), a zda se, ze kabel proste konci v zelenem konektoru kousek od ECU, odkud jiz ale ale nevychazi (pokud neexistuje jeste nejake jine spojeni). Nemate s tim nekdo zkusenosti? Nebo alespon fotografie konektoru do ECU, abych to promeril a pripadne zapojil (je to hnedo-bily kabel)? Predem diky!
jinak v konektoru je zapojen pouze pin A,B,E,G,F Zeleny konektor uprostred: [www.opelclubscene.de] Re: Diagnostika C16NZ
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 26.05.2017 06:10 Podotýkám že povinnost funkční diagnostiky pro STK a EM..
je předpoklad protokolu EOBD... v jiném případě se vozidlo bere že není diagnosticky připojováno a tedy tento požadavek není vynucován |