cidlo klikove hridele chybovy kod 19
Autor: pavel321 (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2020 12:51 Zdravim všechny.Ma astra F r.v.1992 1.8i 66kW benzin mi prestala startovat, po delší době laborovani jsem vymenil cidlo otáček klikove hridele a astra jde nastartovat a jede celkem v pohode, ale jen do 3000 otáček, pak se zacne dusit a strili do vyfuku. Po vyblikani chybovych kodu mi to pise kod c.19, cili induktivni impulzni cidlo- nespravny signal o poctu otáček. Rovnez se při zvysenych otáčkách uz za volnoběhem rosviti kontrolka motoru, když necham chvili na neutral, zhasne. Ostatni casti motoru, cili zapalovani(svicky, kabely, rozdelovac) a benzin(cerpadlo, privod a odvod benzinu) jsou v poradku. Ma někdo zkusenosti co s tim? Dekuji Upraveno 1 krát. Naposledy upravil pavel321 (06.01.2020 12:53) Re: cidlo klikove hridele chybovy kod 19
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2020 19:42 Ze by jeste cidlo otacek na klice? Re: cidlo klikove hridele chybovy kod 19
Autor: pavel321 (IP zapsáno)
Datum: 08.01.2020 10:23 cidlem jsem prave zacal napred levne od autokelly, to nefungovalo vůbec p,ak jsem koupil drahe podle cisla vyrobku a to funguje jak jsem psal. Prijde mi, ze se v ridici jednotce to nove cidlo musí kalibrovat, jinak uz nevim.Jeste připomínám, ze jde o automat, cili na převodovce budou také nejaka cidla otáček asi na vstupu a vystupu.Ma s tim někdo nejake zkusenosti? Upraveno 1 krát. Naposledy upravil pavel321 (08.01.2020 10:27) Re: cidlo klikove hridele chybovy kod 19
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 09.01.2020 16:03 Změřil bych vedení mezi konektorem čidla a rj. Aby nebyl někde prosoupany nebo zlomený kabel. ------------------------------------------------------- '86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE) '88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE) '00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT) Re: cidlo klikove hridele chybovy kod 19
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 10.01.2020 11:44 Ahoj,
1) Pokud má tvoje verze auta čidlo na vačici, může být chyba i v něm (nejpravděpodobnější). Popř. zkontroluj, zda nemáš skočené rozvody. 2) Zoxidovaný konektor. 3) Vadné nové čidlo. 4) Někde po cestě porušený kabel. 5) Upadlá/ohnilá zem u ukostření baterky. 6) Popř. nemáš na čidle zespoda přicuclý nějaký železný cucek? 7) Vadná ECU. 8) A asi nejméně pravděpodobná závada, ale už jsem jí taky viděl - ohnilý/upadlý ten výstupek na klice co indukuje pulsy v čidle - impuls má pak jiný tvar a ECU to nepobere. Jarda |