PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: klikos72 (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2010 10:05 ZDAR PÁNOVÉ, POTŘEBOVAL BYCH PORADIT, MOŽNÁ UŽ TO TADY NĚKDE JE, ALE JÁ TO NENAŠEL. REPASUJU SVÝHO KADETTA R.V.90 C16NZ A POSILUJU CELEJ PODVOZEK VČ. BRZD VĚCMA ZE SILNĚJŠÍCH VERZÍ GSI.
UŽ MÁM KOMPLET ZREPASOVANOU ZADNÍ KOTOUČOVOU NÁPRAVU,PŘEDNÍ BRZDIČE ATE VČ. 256MM KOTOUČŮ. TEĎ JSEM DODĚLAL PŘEDNÍ RAMENA Z GSI A POTŘEBUJU TO VŠECHNO ZKLOUBIT S PŮVODNÍMA PERSONAMA Z 1,6I, TLUMIČEMA A PRUŽINAMA Z 2,0GSI. NIKDY JSEM NEMĚL GSIČKO, NEMÁM KDE A JAK SI TY VĚCI VZÁJEMNĚ POROVNAT ČI OMĚŘIT A V TOM PRÁVĚ OD VÁS POTŘEBUJU PORADIT, JESTLI JE NĚKDE NĚJAKEJ PROBLÉM, CO PŘÍPADNĚ JEŠTĚ MUSÍM KOUPIT. JDE MI HLAVNĚ O TO, JESTLI DOSTANU TLUMIČE Z GSI DO SVEJCH PERSONŮ ATD. DĚKUJU ZA PŘÍPADNÉ RADY ČI POSTŘEHY, JIRKA Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2010 16:11 Čus!
Hele za prvý GSi má stejná rameno jako každej jinej kadett... Za druhý - GSi má akorát pružiny s vyšší tuhostí, jinak je to stejný... GSi je hlavně o výbavě auta - technicky je to skoro stejný. Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2010 18:42 V personech jsou jiny naboje!!! Sice to jde prelisovat, ale je lepsi nekde sehnat persony z 2.0. Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: JardaGSi (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2010 20:09 Standa:
Já jsem to pochopil tak, že na stávající těhli resp. person nacpe tlumič + průžu z dvoulitru... Klikos: Pokud tam budeš dávat těhli z dvoulitra, má Standa klasicky pravdu a musíš tam dát náboj na tu tvojí 1.6ku ... A pokud už si budeš hrát s nábojema, dopřej si tam taky nová ložiska... Upraveno 1 krát. Naposledy upravil JardaGSi (21.03.2010 20:10) Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: klikos72 (IP zapsáno)
Datum: 22.03.2010 18:46 MŮJ PLÁN BYL TLUMIČ A PRUŽINA Z 2,O, PERSON Z MOJÍ 1,6KY. O TOM ŽE DVOULITRY MAJÍ JINÝ TĚHLICE VÍM, MAJÍ PREJ SILNĚJŠÍ POLOOSY TÍM I JINEJ TISÍCIHRAN. HLAVNĚ JSEM PRÁVĚ POTŘEBOVAL VĚDĚT JESTLI TEN TLUMIČ Z 2,0 NACPU DO MÝCH STÁVAJÍCÍCH PERSONŮ. (TEDA DO KOUPENÝCH), PROTOŽE SI JE CHCI V KLIDU ZREPÁSNOUT, SAMOZŘEJMĚ VČ.LOŽISEK. Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 23.03.2010 19:36 ano, v tom rozdil neni ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: kubi (IP zapsáno)
Datum: 03.04.2010 17:02 Kluci, když už jsme u toho, mám čerstvě vyvařeno a náhodou se mi dostal za docela neodmítnutelnou cenu do ruky celý Kadýtek s C20XE na díly a tudíž bych rád vše přeházel do své kastle. Někde už jsem to tady nebo na GSi.cz našel, že měl 16v oproti ostatním:
1) Vyztužený nosník 2) Vyztužený A sloupek 3) Vyztužený úchyt ramene A právě úchyt ramene mě zajímá. Když už to dělám, rád bych to měl se vším všudy. Lze nějak dodatečně ten úchyt ramene zpevnit??? Koukal jsem na Youtube a je tam podobných staveb XY vč zástaveb do Cors A a B. Tak snad by to mělo nějak jít. Onehdá jsem se na to téma bavil s jedním pánem co má předěláno z C14NZ na C20XE ale jelikož jsem tehda nevěděl, že za 1000Kč koupím C20XE i s autem, tak jsem to s ním nějak nerozebíral Zkoušel to tady někdo zpěvňovat?? Díky za rady __________________________________________________________________ Kadett E "Neela" - C13N >> C20XE swap [picasaweb.google.cz] Re: PODVOZEK GSI VS NORMÁLNÍ VERZE
Autor: oplik.jenik (IP zapsáno)
Datum: 19.04.2010 06:53 vzhledem ke staří auta už neni v té podlaze co zpevnovat leda vyvařit zcela nově :-) |