www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
4. Podvozek :  Technická poradna   brzdy, pružiny, řízení, pneu, jízdní dojmy 
Servo
Autor: Jakub (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 07:01

Tak vznikl problem - zacla mi lehce rosit hadico-trubka co v ni vede servo olej. Jinymy slovy - je to trubka, co se z ni v jednom miste stane gumova hadice. Pravdepodobne v tom miste to slo do hajzlu a rosi to. Co s tim? Da se to nejak opravit?? Nechci slyset znovu nalisovat. To se nevyplati. Myslim, neco jak to zaizolovat, nebo utesnit.

Re: Servo
Autor: PetrF (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 07:09

Co to třeba zalisovat??? :-)
Hele jinej způsob asi nebude a vyplatí se to víc něž to kupovat u adama

Re: Servo
Autor: Jakub (IP zapsáno)
Datum: 13.06.2005 08:45

No a co treba vrakac? smiling smiley

Re: Servo
Autor: Tomino (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 06:02

Jakube , řeším preventivně ten samý problém - sice ještě nerosí olej, ale stav obou trubek, které vedou pod chladičem od servočerpadla k posilovači a zpět, je již na pováženou ( jinak je celý motor jako ze škatulky , ale tento díl páni konstruktéři od ADAMA podcenili a koroduje jako sviň ) .
Na vrakovišti se to sehnat dá, ale většinou v nevalné podobě a pak také narážím na názor pánů z vrakovišť, že prodají jedině celé servo - kompletní ( a to já nechcu ). Originál díl ( obě trubky i s nalisovanými hadicemi ) stojí přez 6000 kč a to za to nedám. Zatím jsem to preventivně natřel a sháním a sháním.
Řešil jsem i možnost to kompletně vyměnit za hydraulické pevnostní hadice, ale nebylo mě to doporučeno , prý by se mohli změnit vlastnosti fungování celého okruhu.
Docela vážně uvažuji, že objedu vrakoviště cestou do Německa a po něčem se kouknu.
Ještě mě napadla možnost obrátit se na nějakou firmu, která se specializuje na vysokotlaké okruhy ( hydraulika, chlazení ...) a nechat si na míru vyrobit nový kus .....

Re: Servo
Autor: Jakub (IP zapsáno)
Datum: 15.06.2005 09:36

Tak ta posledni moznost mi prijde jako nejrealnejsi. Ja poridil na vrakovisti celou tu trubku. Uz vim, proc mi zacala tect - jak jsmem menil olej, nesikovne jsem ji otocil a v tom petrlu to zrejme prasklo sad smiley( Sice nemizi olej, ale rosi to tam (utru to, najedu 50 km a sahnu-li tam, mam prsty od oleje).

Ja tu trubku sehnal na vrakovisti. Znam vrakac, kde jich maji cely dve bedny o rozmerech metr krat metr. Bohuzel vyhrabat v ty zmeti tu spravnou je takrka nemozne. Ale povedlo se, vyskouzel jsem asi dve tam prilozit, ani jedna to nebyla. Nakonec jsem narazil na tu uplne spravnou. Jen se obavam, ze v tom petrlu potece taky... Napadlo me to jeste nejak opravit - treba zaizolovat nejakou paskou, nebo zalepit, ale jak a cim???

Re: Servo
Autor: jarad77 (IP zapsáno)
Datum: 16.06.2005 09:16

co zkusit autogen a mosaz? jen mě to napadlo.... ale zacínovat to nebo použít mosaz, to by se to mohlo chytit.... v kde jaký dílně za pár kaček....

Re: Servo
Autor: Jakub (IP zapsáno)
Datum: 17.06.2005 19:21

KOukam ze pisu jako prase a prehazujou se mi pismenka... samozrejme PETRL neni nic jineho nez PERTL! smiling smiley)



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  **     **  **    **  ********   *******  
 **        **     **   **  **   **        **     ** 
 **        **     **    ****    **               ** 
 ******    **     **     **     ******     *******  
 **         **   **      **     **               ** 
 **          ** **       **     **        **     ** 
 ********     ***        **     ********   *******  
Powered by Phorum.