www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
4. Podvozek :  Technická poradna   brzdy, pružiny, řízení, pneu, jízdní dojmy 
benzinové hadičky a brzdové potrubí
Autor: Filip (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 12:51

Nevím kde sehnat benzinové hadičky a brzdové potrubí na kadeta 1.3.
Koukal jsem se do techniky/výměna ben.hadiiček....Ptal jsem se ve 3 obchodech a koukali na mě jak na boha. A s brzdovým potrubím jsem taky moc nepochodil. Jsem z Brna.....(nebo chodím do špatných obchodů?)

Re: benzinové hadičky a brzdové potrubí
Autor: Skalka (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2005 16:37

Ahoj.Já jsem nedávno řešil stejný problém s brzdama.Trubičky jsem nakonec použil ze Škody 120 maj stejný holendry,nejdelší mám pocit je spojková a ta mě vyšla přesně od brzdového válce k levému zadnímu kolu.K zadnímu pravému kolu jsem musel nastavovat další trubkou.Trubky mě vyšly asi na 350kč.Takže skoro zadarmo a maj to všude.

Re: benzinové hadičky a brzdové potrubí
Autor: Lala (IP zapsáno)
Datum: 29.04.2005 06:26

Ahoj, já sem na kadetta použil benzínový potrubí z Favorita, který sem si navohejbal podle originálního. Mají sice menší průměr, ale funguje to v pohodě. Na brzdové potrubí se koukni na www.autoshop2000.cz, tam ho mají.

Re: benzinové hadičky a brzdové potrubí
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 29.04.2005 06:35