PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2005 19:15 Čau chlapi,jsem už v koncích.Pořád mi něco buší na nerovnostech od přední nápravy,resp.od pravého předního kola.Vyměnil jsem už všechny čepy,všechny silenbloky na ramenech,dokonce i přední tlumiče a pořád to na nerovnostech klepe.Všiml jsem si,ale že při přibrždování na hrbolech to tolik neklepe,tak nevím,protože desky mám taky nové....Dost mě to štve.. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: Brouček (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2005 20:15 Něco podobného měl mladej,má Omegu.Dělaly to volné brzdové destičky.Stačilo kopnout do kola a poslouchat odkud to jde.Po výměně destiček to přestalo. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: daniel (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2005 20:26 čau nevím jaký máš brzdiče, ale mě to dělalo přesně to samý, měl jsem od kámoše kadetta 16d a on uvolňoval zarezlé vodící válečky na třmenech GM tak že ty díry ve třmenech probrousil kotoučkem do vrtačky a trochu to přehnal, takže ten třmen na těch válečkách pěkně vaklal a mlátilo to jako prase.při brždění ticho. Na třmenech ATE to může dělat vypadená nebo prasklá ta pružina (vlastně je to kus drátu) co přitlačuje třmen k držáku. ty máš tuším gsi16v ne ? tam netuším jak to je, ale když to přestane při brždění mohlo by to být uložení třmenu nebo tak něco,snad jsem pomoh. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: Honza (IP zapsáno)
Datum: 09.07.2005 20:30 To NOVON: Mě to dělalo taky. Prolezli jsme kde co, brzdy,čepy,........ A nakonec jsme došly. Možná to teď vyzní jako prkotina (došli sme na to až po dvou hodinách), ale dělal mi to volnej tlumič. V motorovým prostoru pod tou krytkou, jsem musel dotáhnout ten střed a zároveň držet tu matici na obvodu aby se netočila se středem. Je tam, ale pěkně blbej přístup k té matici. Nevím, ale myslím, že v servisech na to mají (musejí mít) speciální klíče. My to dělali imbusem(střed) a pomocí sikovek jsme držely tu matici (očko tam nešlo a přez ráčnu tam zas nešel dát ten imbus) Nakonec jsme ho teda dotáhly, ale 2 imbusy v háji, úpně ukroucený. :-( Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: Rom@n Kadett C16NZ (IP zapsáno)
Datum: 10.07.2005 06:09 Nahoře jak je uložení tlumiče je ložisko a dost často se stává,že je v háji a díky jeho vůly se ozývají tyhle zvuky. Když vyndáš tu vrchní krytku na tlumiči, tak ho uvidíš. Jak se ale mění tak to nevím. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 10.07.2005 20:36 VŠEM MOC DĚKUJI ZA RADY.ZKUSIM VYMĚNIT CELÉ HORNÍ ULOŽENÍ TLUMIČE..JEŠTĚ JEDNOU DÍKY MOC. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: fifo (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2005 06:36 no me taky furt neco klepalo a kdyz to zustalo i po vymene tlumicu, zjistil jsem, ze byla povolena napravnice. Teda zjistil to jeden sikovny pan ;]. Tak kdyz uz budes pod autem, vem imbus, nasad na nej metrovou trubku a zkus si dotahnout srouby. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 11.07.2005 21:55 TO FIFO: U Kadetta je nápravníce a šrouby na inbus? Mám 1,4 a nemám přední stabilizátor,teda jestli jsi myslel toto.. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: dusan (IP zapsáno)
Datum: 18.07.2005 13:22 Niekto tu pisal , ze taka prkotina - uchytenie tlmica. Mne to tiez klepalo. Preliezli sme snad vsetko na naprave. Az som to vzdal. Potom pri vymene tlmicov som zistil , ze lavy mi v tom uchyteni hore drzal na jeden zavit !!! Newjem si predstavit co by to sprravilo, keby povolil aj ten posledny zavit !!!NOVON napsal: Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 04.08.2005 16:50 Tak jsem vyměnil to horní uložení předního tlumiče a nic se nezměnilo MASAKR....A ni si nedovedete představit jak mě to se...Jo ještě pro dodaní auto bylo bouchlé právě na ten pravý podběh.. Re: PŘEDNÍ NÁPRAVA - HLUK
Autor: NOVON (IP zapsáno)
Datum: 17.08.2005 09:43 Tak už jsem na to bouchání asi přišel.Měl jsem dneska zvedlé auto na zvedáku,protože jsem měnil sport.konc.díl výfuku za klasický a jak šmejdím pod autem,zadívám se k přední nápravnici,pak ještě blíže a ještě blíže.....No,málem jsem s vyvrátil..Na přední nápravnici prasklina jako "kráva".Právě v tom místě kde je to nejvíce vystužene.Je uplně vidět,jak o sebe ty plechy třou,když je to prasklé..No okamžitě jsem kontaktoval svého karosáře.SNAD TO PUJDE NěJAK ZAVAřIT A VYSTUžIT :-( |