Vyrezle zadni brzdy
Autor: Jakub (co zapomnel heslo :) (IP zapsáno)
Datum: 09.08.2005 11:52 Na minule Calibre a na soucasne se mi to tutove stane taky, mi vyrely vnitrnosti zadnich bubnu. De facto vsecko, do drzi mechanismy, pakny a takovy ty stelovaci veci v bubnech. Da se to nejak nahradit necim jinym? Na vraku to nemaji, nebo to je vykuchane ci stejne vyrezle. Vim, ze toto neni Calibra forum, ale vim, ze tu je mraky lidi, co to znaji. Calibra 8V, 93 rok... zadni naprava stejna jako VeA ale rekl bych ze to same co Kadett 16V - cili debilni nemecky system "kotoucobubny" ( Re: Vyrezle zadni brzdy
Autor: Libor (IP zapsáno)
Datum: 09.08.2005 18:04 Tak bohuzel ale zadna calibra vzadu bubny nema! Re: Vyrezle zadni brzdy
Autor: Jakub (co zapomnel heslo :) (IP zapsáno)
Datum: 10.08.2005 09:35 Ale no tak... ) Calibra vzadu "bubny" ma. A to se budu hadat na miliardu procent! ) Ma vzadu jak kotouce, tak bubny. Je tam system "kotoucobubnu", coz je de facto kotouc s nalisem bubnu, kterej se nasai pres celej naboj a ty mechanismy. Pak se pridela brzdic a zapoji lanovody. Zadni brzdy Calibry, Kadetta GSI 16V ale i Vectry A GT a Vectry 2000 a Astry GSI 16V maji tento system. Na provozni brzdy kotouce, na rucni brzdu bubnovy system s paknamy. Vyhoda je, ze se opotrebovava jen ten typ brzd, ktery je pouzivan nikoliv na ukor toho druheho. System je sice slozitejsi, ale je to tak. Re: Vyrezle zadni brzdy
Autor: Nien (IP zapsáno)
Datum: 13.08.2005 11:22 Jakub má pravdu. Jsou to jak je nazval kotoučobubny. )) Jinak oprava podle mě ničím nejde nahradit jedině opět ten samý díl akorád třeba z jíného auta. Ono právě proto že ty pakny na ručku se opotřebovávají jen minimálně, teda pokud se používá na to co byla navrhnutá, tak vydrží skoro na věčnost. A proto každý vymění jen destičky u kotoučů. Nejhorší je seřízení. Protože přes otvor co je v bubnokotouči se tam prakticky nedá dostat a proto se musí sundávat celý kotouč. Což je rozebrat i ložisko. Proto to dřív zrezne než aby někdo zkontroloval. )) |