Napojení akt. SW na rádio LCF800OR
Autor: svicko39 (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2014 06:54 Zdravím, objednal jsem si SW a potřebuju poradit se zapojením.
A to napojení na REM+ , který kabel z ISO konektoru to je, jelikož všude píšou něco jiného. Tak je to tedy co z tohoto ? : 12V přes spínací skřínku, napájení pro anténu a předzesilovač,12 při zapnutém osvětlení. Pochopil jsem že by to do SW mělo pustit štávu když zapnu rádio. Mám doma měřák,takže by se to mělo dát změřit.Udělám to tak že černý kablík z měřáku dám na kostru (- GND) a budu postupně zkoušet konektory do kterýho to pustí 12V po zapnutí rádia ? Napájení trvále z baterky 12V si snad nějak poradím.Jestli tu je nějaké dobré téma jak vést kabely, tak sem s ním prosím Jěště jedna věc. Mám Astru f (rv98,55kw,1.6) je normální že rádio zapnu v podstatě bez klíčků ? ani nemusí být v zapalování.Kde je chyba v zapojení ? bude někdo vědět ? Má tato astra něco jako ACC ? že na první pootočení se sepne jenom rádio, na druhé žhavení ? Díky moc předem za rady.A jestli zakládám zybtečně nové téma,tak se omlouvám ale nenašel jsem nic co by mi pomohlo. Re: Napojení akt. SW na rádio LCF800OR
Autor: svicko39 (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2014 07:30 Jěště bych chtěl dodat.
Kdybych chtěl aby byl SW aktivní až po nastartování a né jen po zapnutí rádia.. můžu připojit těch 12 REM+ na spínaní.. teda na kablík kde se objedví na +12V po otočení klíčkem na žhavení (tedy fázi těsně před startem. Nebo na kablík kde se objedvé +12V při zapnutých světlech. Co je z toho lepší ? Aby když je motor chcíplí aby SW nežral baterku a jeli jen repro bez SW. Re: Napojení akt. SW na rádio LCF800OR
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2014 18:34 Tak jsem si tedy našel na stránkách výrobce příručku a ta říká, že spínaný pro zesilovač je modro-bílý z rádia. Ano, Astra má něco jako ACC. Je to černý vodič v originálním ISO konektoru. Měl by proti němu být červený od rádia, aby to vypínalo a zapínalo s klíčkem. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Napojení akt. SW na rádio LCF800OR
Autor: svicko39 (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2014 14:38 Zdravím, tak jsem to dneska dodělal, nakonec s tim subáčem to byla hračka, z radia mi vedl nezapojený kablík REMOTE ON. takže subáč ok.
Ale chci se jěště zeptat. Objednal jsem si repro, původně to mělo být 380W - RMS 80W Ale prodejce to jaksy popletl a poslal mi 1000W RMS 180W , všude jsem se dočetl, že by nemělo vadit dát silnější repro na autorádio, problém je jenom když je slabší, a když je silnější bude hrát třeba na 1/4 výkonu, jenže mě přijde že nehrajou skoro vůbec, stré zadná repro původní řve jako kráva, a ty vepředu strašně tiše.Poradíte co s tím aby i ty vepředu hráli hlasitě ? Díky Re: Napojení akt. SW na rádio LCF800OR
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 12.01.2014 19:06 A je možnost odkazu na ty repro? Nebo co je to za typ. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená |