www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
5. Interier, Exterier :  Technická poradna   okna, palubovka, karoserie, nárazníky 
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
Shnilé prahy
Autor: Jirka Kadett 1.4 (IP zapsáno)
Datum: 08.05.2007 20:33

Ahoj. Prosim vás chtěl potřebuji poradit mám kadetta E 1.4 a koupil jsem si nové prahy... Mám COčko a chci si navařit ty nové prahy... Akorát v tomhle jsem docela nováček s COčkem umím už mám něco za sebou ale moje otázka zní... Kde přesně ty prahy uřezat abych to přesně dopasoval??? A jak to mám navařit??? Stačí to jenom ke kastle u dveří. A nebo se to vaří i zespodu??? Předem díky za rady....4

Re: Shnilé prahy
Autor: hvězdič (IP zapsáno)
Datum: 10.05.2007 14:50

normálně to povař celí do kola!! akorad v mystě dveří(tam kde je guma) si v novejch prahách navrtej diry a hlavne to všechno přádně vobrus!!ale to asi viš

Re: Shnilé prahy
Autor: MELOUN (IP zapsáno)
Datum: 14.05.2007 16:11

No já mam stejnej dotaz a to ještě k tomu budu měnit Lemy a prahy.

Opel KADETT E

r.v 1990

C14NZ

Re: Shnilé prahy
Autor: Geňa (IP zapsáno)
Datum: 14.05.2007 19:20

Chlapy pokud vám to pomůže měním kamošovi prahy na kadettovi GSi tak můžu poslat fotky až to zítra nafotím

Re: Shnilé prahy
Autor: Geňa (IP zapsáno)
Datum: 15.05.2007 18:08